Ankkalinnan rinnakkaisulottuvuus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Päätinpä tehdä tällaisen topicin, toista samanlaista kun en löytänyt.

Eli tässä on Ankkalinnan rinnakkaisulottuvuus, ja jokainen joka liittyy mukaan, ottaa itselleen jonkun Ankkalinnan hahmoista (Ei kahta samaa). Sitten hän muokkaa hahmosta erilaisen kuin se oikeasti on. Myös nimi pitää vaihtaa. Kun hahmoja on tarpeeksi (ainakin 5), aloitetaan tarina. Mukaan liittyneet kertovat, mitä heidän hahmolleen tapahtuu. Hahmoilla siis "ropetetaan" eli roolipelataan. Toivottavasti ymmärsitte jotain.

Esimerkki:

Pelaaja 1: Liityn Iines Ankalla=Iina Ihana. Luonne: Kipakka, koppava.

Pelaaja 2: Liityn Hessu Hopolla=Hullu-Hermanni.

Luonne: Viisas, hauska ja mukava.

Minä aloitan: Liityn Milla Magialla(yllätys)=Mona Hullula. Luonne: Ilkeä, kujeileva ja pirteä.

Mukanaolijat:

Daim_Ankka=Milla Magia=Mona Hullula

Kaisakoo=Iines=Ilona Ilona

ensi@lantti=Leenu=Viivi Vauhdikas

Danilel10=Ankanpojat=Naakanlapset

Libel-97=Tiinu=Trinu-Liis

pappis mies=Aku=Donald Dugc

Veli Huilu=Pelle Peloton=Polle Avuton

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Minä voisin liittyä Iines Ankalla = Ilona Ihanalla (ei kai haittaa että otin tuon sukunimen, Daim?) Luonne: Pirteä, iloinen, mukava, hermostuu helposti. Kelpaako?

Hyvä topic!

Hahmoni nimi: Ilona Ihana

Hahmoni luonne: Pirteä, iloinen, mukava, hermostuu helposti.

Vierailija

Sopiiko, että otan hamokseni Leenun? Sen uusi nimi voisi olla Viivi Vauhdikas..

Tietoja:

Nimi: Viivi Vauhdikas (Leenu)

Luonne: Energinen, hauska, vitsikäs, joka on aina yleensä huomion keskipisteenä. Hyvä näyttelemään.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Liityn Ankanpojilla(lasketaanko ne yhdeksi hahmoksi?)Ankanpojat=Naakanlapset.

Luonteet:Vikkeliä,keppostelevia mutta pääosin kilttejä.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Minäkin liityn ja olen vaikkapa Tiinu.

Tiinu = Trinu-Liis ( se on Virolainen tytön nimi ).

Luonne : Ujo, leikkisä, kiltti ja huumorintajuinen.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

minäkin liityn ja olen aku ankka.aku/donald dugc

luonnee:ystävällinen kiltti huumurintajuinen

yli 70 viästiä

pappis voimaa

Vierailija

Joo yks kysymys. Kuka aloittaa sen tarinan? Tässä alkaa olla jo aikamoinen liuta pelaajia.

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Ankkalinnan rinnakkaisulottuvuus

Libel-97 - 20.11.10 06:50 (ID 660731) Joo yks kysymys. Kuka aloittaa sen tarinan? Tässä alkaa olla jo aikamoinen liuta pelaajia. ? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

En tiedä, kuka voisi aloittaa, mutta hahmoja on nyt ainakin sopiva määrä. Nimittäin 5.

Vierailija

Eli siis aloitetaan... Mona Hullula heräsi aamulla väsyneenä. Hän mietti, mitä kujeita voisi tänään tehdä.

Tässä oli nyt vaan tällänen alku, anteeks kun en nyt ehdi todellakaan kirjoittaa paljoa, ensi kerralla enemmän... Eli jatkakaa vain siitä.

Vierailija

Mää oon aku ankka = Roni kukkonen (mun nimi ;)

Mä ä on tosi viksu ja iha Barsan kannattaja ja iha futis pelaaja ja futis hullu ja mä tykkää pelata jääkiekkoo ja janne ojasel on yli 800 pistettä!

Vierailija

Mona Hullulan koti sijaitsi mäennyppylän päällä, jota kutsuttiin Nesiukseksi. Mona piti (ja pitää vieläkin)puhtaudesta. Niinpä hän onkin oikea siivoushullu. Mona rakastaa pyöräilyä, ja hän liikkuukin joka paikkaan pyörällä.

Tänä aamuna Mona jätti hampaat pesemättä laiskuutensa takia. Hän puki ylleen, nappasi pyöränsä ja lähti pyöräilemään pitkin Rankkalinnan katuja. Hän pyöräili Juppi Lukkosen karkkikauppaan ja osti sieltä suuren tikkukaramellin. Tullessaan ulos hän oli törmätä Ilona Ihanaan, joka katsahti ahnaasti Monan tikkaria. Mona päätti hieman pilailla Ilonan kustannuksella ja tarjota tälle taskussaan olevaa muovitikkaria. "Onko makeannälkä?" Mona kysyi ovelasti ojentaen pilailuvälinettä. (Jatkuu...)

Vierailija

Viivi käy vielä koulua. Hän on viidennellä luokalla. Koulun jälkeen Viivi käy usein Anna-kaverinsa luona. Anna on hänen paras kaverinsa. Yleensä he ovat tietokoneella tai hyppimässä tramapoliinillä.

Viivi tykkää lukea paljon kirjoja ja sarjakuvia. Hän on luokkansa ahkerin lukija, ja usein häntä nimitetään lukutoukaksi. Viivin suosikkisarjakuvaa on Aku Ankka.

Viivi harrastaa lukemisen lisäksi piirtämistä. Hän piirtelee joka päivä, ja usein antaa piirustuksiaan Annalle. Jatkuu...

Tämä tällä kertaa.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Naakanlapset ja kaikkien aikojen jekku osa 1/3 Tänään Naakanlapset olivat koulussa klo 9-14.Koulun jälkeen eli noin kello 14 Naakanlapset näkivät miehen jolla oli lompakko kädessään yksi Naakanpojista puhui miehelle kunnes toinen varasti lompakon.He menivät antamaan lompakon mäen päällä olevalle ympyrälle jonka omisti Aape Ronkka(Roope Ankka)Sitten he menivät kotiinsa Linkka annan(Ankkalinnan)Ritipaasin(Paratiisin)tielle.Siellä he kepposteli Aka Unkalle(Aku ankalle)eli heidän sedällensä ja kärvensi hänen tekemänsä ruoat.Aka Unkan lempi juoma on jihi-suoma(sihi-juoma)joka oli keittiön pöydälle.Sen he heittivät ikkunasta pihalle ja sanoi säikähtäneinä:Hupsista!Aape Ronkka löysi lompakon jonka Naakanlapset hänelle oli vienyt ja vei sen sisälle,kaatoi Apettamereen(rahamereen)ja lähti hoitamaan liiketoimiaan.Aanes Inkki tuli Aka Unkan luokse kunnes huomasivat rikkinäisen ikkunan Aka sanoi:Nyt Naakanlapset kyllä jäävät kiinni.(Jatkuu ensi numerossa eli ehkä jo huomenna)

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

//Daniel10: Sinun täytyy käyttää Aku Ankasta nimitystä Donald Dugc, koska pappis mies otti hänet hahmokseen ja Iines Ankasta nimitystä Ilona Ihana, sillä Iines on Kaisakoon hahmo. Tämä rinnakkaisulottuvuus olisi tarkoitus pitää "yhteisenä" Linkka annana (lainatakseni Daniel10:tä), jonka tarinat täydentävät toisiaan. Eli kun kirjoitatte, poimikaa yksityiskohtia toisten tarinoista ja käyttäkää toisten (mainitsemia) hahmoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat