Pelottava Aku Ankka animaatio?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tietääkseni Aku Ankasta ei ole mitään todella pelottavan karmivaa kauhuanimaatiota. Mitä mieltä te olisitte jos sellainen kuitenkin tehtäisiin, siis kauhuanimaatio Aku Ankasta? Oikein pelottava? No, minä ainakin haluaisin mutta kertokaa omat mielipiteenne!

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Lainaus:
akupoju:

Aku Ankkahan on kaiken ikäisille, joten en oikein tiedä olisiko pelottava ankka-animaatio hyvä idea.

Arvelin, että joku saattaisi sanoa noin. Siihen kannattaisi ehkä laittaa ikärajaksi esim. K10 ettei siitä sitten tulisi mitään traumoja!

Vierailija

Lainaus:
akupoju:

Jep, jep.

No jep jep, sulla onkin pitkiä ja järkeviä viestejä =) No ei vaan, jos tälle idealle tulee tarpeeksi kannatusta, sitä voitaisiin ehdottaa toimitukselle. Tiedättekö, onko toimituksella mitään yhteyttä Aku Ankan animaattoreihin?

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Kaisakoo:

Jos tälle idealle tulee tarpeeksi kannatusta, sitä voitaisiin ehdottaa toimitukselle. Tiedättekö, onko toimituksella mitään yhteyttä Aku Ankan animaattoreihin? [/quote]

No minun mielestäni voisi iha nhyvin olla, kun minun mielestäni heillä on myös yhteyttä piirtäjiin. Minulla on topic, jolla yritetään vedota piirtäjiin toimituksen kautta. Se on tässä:

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/7/viestiketju/22164/adressi_esin...

Vierailija

Loistava ajatus, Kaisa! Ainut 'pelottava' Aku -animaatio on Mikin Ketkuteatteri (House of Villains, taisin joskus kirjoittaa Akupediaankin) joka siis oli 'Pelottava kauhujuttu' (juupa juu...). Eli joku, oikeasti pelottava elokuva voisikin olla vähän vaihtelua, noihin niin iloisiin ja värikkäisiin 'Mikki lähti kauppaan' -animaatoille.

Ja tuo ikä-raja juttu olisi myös hyvä, pienemmät lapset - joita se siis kiinnostaa - voivat katsoa sen vaikkapa sitten, kun ovat täyttäneet kyseisen ikä-rajan.

Eikö muuten olisi järkevää tehdä listaa, jos halutaan, että sellainen voisi tullakkin?

Jos sellainen sitten aikanaan valmistuukin, toivoisin, että se olisi piiretty, en oikein perusta tietokoneella animaatoiuduista.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Ootteko nähny sitä piirrettyä jossa roope on saituri ja tulee kolme henkeä ja se pikkut timi kuolee. se oli ehkä pelottavin piirretty aku ankka elokuva.se on dvdeessä "Mikki Hiiren taika joulu" se on mun mielestä jännittävin aku ankka piirretty. :)

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Ei nyt tule päähän.
Lainaus:
ei ole varmaan.

No onpas järkeviä viestejä. Jos teillä ei ole muuta sanottavaa, kuin esim. "ei oo". Se on spämmäystä! Ei se aktiivisimmat tai Viikon aktiivisimmat lista ole niin tärkeä. Älkää loukkaantuko, ystävällinen huomautus vain. : )

Pelottava Aku Ankka -animaatio olisi kiva katsoa, olen nimittäin kauhun ystävä. =) Toivottavasti semmoinen tulisi, itse katsoisin/ostaisin heti sen. Kuitenkaan siinä ei saisi olla väkivaltaa tai verta ihan aivan liian paljon... ;D

Vierailija

Onhan tuo hyvä idea, eri asia on, että haluaisiko kukaan animaattori toteuttaa tuollaista ideaa (tai mistä minä tiedän, arvelen vain :D). Joka tapauksessa kannatan ideaa, kuulostaa hienolta! :)

Jonzkuduck96
Seuraa 
Liittynyt1.12.2010

Mielestäni Aku Ankkojen kuuluisi olla kaikenikäisille. Olisihan se vähän hassua että jotkut Ankat olisivat K10, K8 tai jopa K18! En nyt kauhufilmiä vastaankaan ole, mutta mielestäni se ei vain sovi. Se on jo harmi ettei nykyään tehdä Ankka-animaatioita saatika elokuvia jne. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat