Kuinka paljon Roopella on rahaa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tietääkö kukaan????

Sivut

Kommentit (28)

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

Tervetuloa näille sivuille Iines!?.

Tässä on muutama neuvo: Kannataa hankkia kokemusta ennen kun teet Topicin, koska siitä aiheesta voi olla jo aihe.

Sen olen huomannut ,että jokainen uusi käyttäjä haluaa tehdä heti topicin. Nyt vastaan tuohon kysymykseen. Sitä on noin kolme kuutiokekriä.

Kalamies aina kalastamassa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kuinka paljon Roopella on rahaa?

Kalamies - 21.11.10 03:32 (ID 661198)

Tässä on muutama neuvo: Kannataa hankkia kokemusta ennen kun teet Topicin, koska siitä aiheesta voi olla jo aihe.

Sen olen huomannut ,että jokainen uusi käyttäjä haluaa tehdä heti topicin. Nyt vastaan tuohon kysymykseen. Sitä on noin kolme kuutiokekriä.

joo tervetuloa vaan minunki puolesta.

kolme kuutioeekkeriä + harvinaiset kolikot jotka MAKSAVAT YHTEENSÄ noin 6 miljoonaa.

roopella rahaa normaalilla kolikkoilla olisis taasS

5 multibiljoonaa, 9 absurdiljoonaa, 7 fantastriljoonaa ja 16 penniä.

niin.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Kuinka paljon Roopella on rahaa?

taiteilija Onni 00 - 21.11.10 05:40 (ID 661295)

Lainaus:
Re: Kuinka paljon Roopella on rahaa?

Kalamies - 21.11.10 03:32 (ID 661198)

joo tervetuloa vaan minunki puolesta.

kolme kuutioeekkeriä + harvinaiset kolikot jotka MAKSAVAT YHTEENSÄ noin 6 miljoonaa.

roopella rahaa normaalilla kolikkoilla olisis taasS

5 multibiljoonaa, 9 absurdiljoonaa, 7 fantastriljoonaa ja 16 penniä.

niin.

Niinhän se juuri oli.

Vierailija

Roopen rahamäärä riippuu piirtäjästä, käsikirjoittajasta ja suomentajasta. yleisimmät määrät löytyvät edellisten viesteistä

Vierailija

Asiaan on monia vastauksia koska eri tarinoissa on Roopella eri määrä rahaa mutta minä sanoisin että 3 kuutioeekkeriä.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat