Markkinat.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tässä olisi tarkoitus ostaa ja myydä "virtuaali tavaraa" Eli Tässä topicissa on muka markkinat joissa ostetaan ja myydään olematonta tavaraa. Esim:

Käyt1: Myyn Lampaanvillaa 1 kpl. Se maksaa 10$ Tavarani:

-Lampaanvilla 1 klp

-Kultapokaali 1 klp

-Rahaa 40$

Käyt2: Ostan lampaanvillan. Tavarani:

-Tv 2 klp

-Talo 1 klp

-Rahaa 100$-10$=90$

+Lapaanvilla 1klp

Tajusitteko? Laitatte myyntiin kun ilmoitatte viestissänne: Myyn sen sillä hinnalla. Voitte laittaa myyntiin ja ostaa tavaraa monta kerrallaan. Kun ilmoitatte että haluatte ostaa laitette viestiinne vain: ostan sen siltä käyttäjältä. Tuo tavarataulukko on mielestäni hyvä ja kätevä. Kun ostatte jotain laitatte tavarataulukkoon rahamääränne joka oli ennen ostoa ja miinustatte siitä tavaran hinnan. Lisäätte sen jälkeen tavarataulukkoon plussan merkin ja sen tavaran minkä ostitte. Myyjä lisää taas sen verran rahaa taulukkoonsa millä toinen tavaran osti. ja laittaa miinusmerkin siihen tavaran kohtaan minkä myi. Tajusitteko? Jokaisella on alussa 50$ rahaa ja sillä voi ostaa tästä:

KAUPPA:

-Lampaanvilla 30$

-Kultapokaali 60$

-Talo 100$

-Kartano 200$

-Tv 150$

-Aku Ankan taskukirja 500$

No markkinat alkakoon!

Kommentit (3)

Vierailija

haluun pöllii markkinat hot wheelit.

no voin myydä mun nuken kun kaikki haukkuu sitä maksaa vain 2euroa.

Sohvis
Seuraa 
Liittynyt2.7.2009

Saako itse päättää mitä myy vai pitääkö myytävien tavaroiden olla tuossa aloitusviestin listasta otettuja? Ihan hauska leikki muuten, tälläistä ei ole tainnut täällä ennen olla..tai ehkä on ollut joku tämänkaltainen, mutta en ole varma..

Noh, kokeillaan:

Minä myyn Aku Ankka lehtiä 100kpl hintaan 30$

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat