Ankkalinnan joulukalenteri bingo.

Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Eli tein nyt tällaisen Ankkalinnan joulukalenteri bingo keskustelun.Anteeksi kun sain idean Vankka-sedän joulukalenterista.

Alla näette Ankkalinnan joulukalenterin.

2/19/23/5

14/24/15/1

9/3/21/11

18/22/20/4

12/6/17/13

7/8/16/10

Teidän tehtävänä on kasoa omasta joulukalenteristanne,onko niissä numerot samalla lailla.Jos joillain on vaikka 6,7 ja 14 samassa kohtaa,ilmoittakaa että niitä on kolme.Jos joillain sattuu olemaan yli 3 numeroa samassa paikassa kuin Ankkalinnan joulukalenterissa voi kirjoittaa Bingo!Kuka voittaa? kisa alkaa heti nyt!

Omassa kalenterissani oli 0 samaa

Jos tämä keskustelu menee suoraan oikeaan keskusteluun esim.Tämän pitäisi mennä kyselyt ja visailuihin jos ei mene itsekseen,niin tämä on todennäköisesti väärässä paikassa.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Kommentit (14)

Vierailija

Enkä kyllä edes tajunnut mitään tuosta joulukalenterista valitettavasti. Onko se sinun oma tekemä juttu, vai oletko löytänyt jonkun monen vuoden takaisen joulukalenterin divarista, vai keksitkö tämän tahallaan vain, että saisit lisää viestejä asiasta, josta et itsekkään älyä mitään?

~DD, yli 480 viestiä

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Tuossa Ankkalinnan joulukalenterissa on siis neljä numero vierekkäin niin kuin joulukalentereissakin ja kuusi riviä päällekkäin niin kuin joulukalenterissa.Numerot esittää joulukalenterin luukkuja?Teidän tehtävänä oli katsa omasta joulukalenteristanne,onko mikään numero samassa kohtaa kuin minun itse keksimässäni Ankkalinnan joulukalenterissa.Ilmoittakaa montako numeroa teillä on samassa kohdassa kuin Ankkalinnan joulukalenterissa.Jos yli 3 on samassa kohdassa te saatte Bingon.Eli Bingo peli.Listassa on numerot ja te katsotte omasta listastanne(joulukaleneristanne)onko samoja numeroita samoilla kohdilla?

Vierailija

Lainaus:
Re: Ankkalinnan joulukalenteri bingo.

Daniel10 - 26.11.10 02:36 (ID 663195) Keksin vain nuo numerot joulukalenteriin tyhjästä,mutta en ymmärrä miksi kaikki juuri minun tekemäni topicit menee jotenkin pieleen,enkä kyllä ymmärrä miksi tämäkin meni pieleen.

En kyllä tajua miten nämä sinun tekemäsi topicit menevät aina "pieleeen". Oliko sinulla jonkinlainen idea miten tämä topic kuuluisi toimia? Minä en nimittäin löytänyt sitä ideaa.

Vierailija

Suurin kysymys, mikä tässä vaivaa minua on se, että mikä ihmeen joulukalenteri sinulla on, josta katot nuo jutut????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~DD, yli 490 viestiä

Vierailija

Daniel10, voisitko vastata tai alkaa mennä lukottamisen puolelle. Vastaa seuraavan viikon maanantaihin mennessä niin harkitsen silloin lukottamista. Anteeksi jos olen ollut aika tyly tässä, mutta haluttais kyllä tietää, että mikä tässä on meneillään, eikä vaan yrittää leikkiä tässä mukana, ilman että älyää mitään.

~DD, yli 490 viestiä

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Ankkalinnan joulukalenteri bingo.

DoubleDuck - 26.11.10 03:09 (ID 663229) Daniel10, voisitko vastata tai alkaa mennä lukottamisen puolelle. Vastaa seuraavan viikon maanantaihin mennessä niin harkitsen silloin lukottamista. Anteeksi jos olen ollut aika tyly tässä, mutta haluttais kyllä tietää, että mikä tässä on meneillään, eikä vaan yrittää leikkiä tässä mukana, ilman että älyää mitään. ~DD, yli 490 viestiä

Et edes voi lukottaa, et ole moderaattori.

Itse sain 4 samaa!

Tarkoitus on katsoa (minun mielestäni), että onko jotain samoja numeroita samalla rivillä, kuin aloitusviestin kalenterissa.

En ole varma.

Jos moderaattorit ovat sitä mieltä, että tämä täytyy lukottaa, niin sitten vaan tämä lukotetaan.

Vierailija

Jo on kumma, kun ette bingoa osaa pelata... -.-"

Idea on yksinkertainen. Aloitusviestissä on numerosarjoja, ja te katsotte omasta joulukalenteristanne onko ne samassa järjestyksessä. Jos kaikki numerot on samanlaiset aloitusviestissä ja kalenterissa, saat bingon. Jos numerot eivät täsmää, et saa bingoa.

Selkis?

? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Joel152
Seuraa 
Liittynyt5.6.2009

Lainaus:
Re: Ankkalinnan joulukalenteri bingo.

Libel-97 - 26.11.10 04:04 (ID 663291) Jo on kumma, kun ette bingoa osaa pelata... -.-" Idea on yksinkertainen. Aloitusviestissä on numerosarjoja, ja te katsotte omasta joulukalenteristanne onko ne samassa järjestyksessä. Jos kaikki numerot on samanlaiset aloitusviestissä ja kalenterissa, saat bingon. Jos numerot eivät täsmää, et saa bingoa. Selkis? ? Libel. Ei mikä tahansa sudenkorento!

Ahaa. Kiitos selvennyksestä :D :)

Minulla oli siis vain yksi!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Hyvä että ymmärsitte.Minulta siis löytyi 0 samaa numeroa samalta kohdalta kuin Ankkalinnan joulukalenterissa.Jos vaikka joillain on isä ja äiti eronnut,voi sitten myöhemmin pelata sillä teidän toisella kalenterilla jos teillä toista edes on.Bingon saa kun on 3 samaa numeroa samassa kohdassa kuin Ankkalinnan joulukalenterissa,sillä keksin nämä numero järjestykset ihan itse.Voi olla ettei kellään ole kolmea samaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat