Ímitaatio.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

täällä on vaapaa keskusteluaihe imitaatiosta.

voitte puhua esim :

-imitaattoreista.

-imitoinista.

-vaikesita hahmoista yms.

tälläinen vähän epäankkamainen toppa mutta silti tein tämän.jos aihe ei kiinosta niin ei kommentoida tai ainakaan spmämmäillä!modet saavat lukottaa jos on tarpeen.

itse olen imitoinut monia henkilöitä.täytyisi vain oikeassa paikassa vetästä hahmot esiin.minä vain tiedät että imitoin yksikseni esim:spedeä,donneria ja vesa-matti loiria.

kunnian osoitus veskulle!heippa vain ja kommentteja ain!

Kommentit (2)

Vierailija

Tämä ei liity ankkoihin, joten kuuluisi pulinoihin.

Suomen parhaita imitaattoreita ovat Jope Ruonansuu ja Jarkko Tamminen. Imitointi ei ole mitään maailman helpointa hommaa: siinä pitää osata matkia eri ihmisiä ja lisäksi keksiä jotain sellaista sanottavaa, mikä huvittaa ihmisiä.

Vierailija

Itse en osaa imitoida, muuta kuin itseäni siis. Olen toisaalta kyllä kokeillut joskus, aika huonolla menestyksellä... Taitaa olla parasta jättää asia ammatilaisille.

Imitaattoreista en tiedä, en ole oikein tähänkään asiaan perehtynyt, mutta jos voi sanoa muitakin, kuin pelkkiä ihmisiä imitoivia henkilöitä, niin voin sanoa Clarence Nashin, Aku Ankan alkuperäisen äänen. Omien tietojeni mukaan, ilman Nashia ei Aku olisikaan, toisaalta vaikuttihan se Disneykin siihen ... Mutta ei nyt poiketa aiheesta. Toinen hyvä imitaattori on sitten vaihteeksi (yllätys! yllätys!) Tony Anselmo. Akun tämän hetkinen ääni (siis Amerikassa, tietysti). Sillä osaahan Anselmo imitoida hyvin myös Mikkiä ja Hessua.

Että semmosta tällä kertaa.

~ Viitta on voimaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat