Vuoden sarja 2010

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Vuoden sarja-topic on ollut täällä jo vuodesta 2008 lähtien. Vuonna 2008 sen järjesti Salwer1st, vuonna 2009 djlordi.

Mutta nyt on aika valita Vuoden sarja 2010.

Tarkoituksena on, että jokainen laittaa top5-listan tänä vuonna Aku Ankka-lehdessä ilmestyneistä sarjoista.

Äänestysaikaa on 27.11-29.12 asti.

Ja 31.12.2010 kello 12 olisi tarkoitus julkistaa järjestys parhaiden sarjojen osalta, ellei aikatauuihin tule muutoksia. Ilmoitan tänne, mikäli aikatauluihin tulee muutoksia.

Etusivupäivitys loppuu viimeistään 31.12, jotta loppuratkaisu olisi jännittävä.

Siitä sitten vaan Top5 listaansa laittamaan. Päivitetyt tulokset aina tässä aloitusviestissä.

Oma Top5:

1.Matka maan keskipisteseen (Don Rosa)

2.Temppelin herrojen kätketty kruunu (Don Rosa)

3.Kultaa ja kalavelkoja (Carl Barks)

4.Vahva-Jussi (Carl Barks)

5.Vahva-Jussin paluu (Carl Barks)

Etusivupäivitys on loppunut, ja voittaja julkistetaan kello 10.30!

Tiukka kamppailu, kuka voittaa Vuoden sarja 2010 tittelin? Tulokset julkaistaan tänään kello 10.30, ja sitten tämän topicin aika on ajanut ohitse. Triplan mukaan sivustolle on tulossa Ankkajulkaisu-gaala, joten tämä oli uultavasti viimeinen Vuoden sarja -topic.

-akkari69-

//Sääntömuutos: Tuokset julkistetaan jo kello 10.30, sillä minulla muita menoja kello 12.04.

//Olinkin tehnyt jo tällaisen topan. No sen voi lukottaa, jatketaan täällä

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Tässä minun!

1. Temppeliherrojen kätketty kruunu

2. Kultaa ja kalavelkoja

3. Matka maan keskipisteeseen

4. Vahva-Jussin paluu

5. Vahva-Jussi

Nixu.

E: muokkasin tuon Mummon Mysteerejen ensimmäisen osan Matkaksi maan keskipisteeseen.

Vierailija

tässä mun lista

1 Vahva Jussi

2 Kultaa ja kalavelkoja

3 Temppelinherrojen kätketty kruunu

4 vahva jussin paluu

5 ankka vs ankka

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minun top-5 listani tulee tässä:

1.Roope Setä:Matka maan keskipisteeseen(Don Rosa)N: o 7-9

2.Aku ankka:Ukkosen ankka N: o 51(Arild midthun)

3.Mikki hiiri:Tulevaisuuden joululahja.N: o 49

4.Aku Ankka:Vahva-Jussin paluu(Don Rosa)N: o 45

5.Unkka t.Kumiankka: (En muista nimeä)(William Van Horn)N: o 12

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Fort Tripla
Seuraa 
Liittynyt5.4.2010

Ei tällaisia, ei. Akkari69, oletko kuullut että on suunniteltu näille sivuille Ankallisjulkaisu-gaalaa(nimi ei ole varma vielä)? Siellä on sitten kaikki tällaiset sarjoihin ja julkaisuihin liittyvät asiat erillisinä sarjoina. Yksi kategoria on juuri vuoden sarja. Erillisiä äänestyksiä ei mielestäni tarvita.

Katsotaan mitä mieltä modet ovat tästä.

Vierailija

Lainaus:
Re: Vuoden sarja 2010

Nixu - 27.11.10 01:48 (ID 663731) Tässä minun! 1. Temppeliherrojen kätketty kruunu 2. Kultaa ja kalavelkoja 3. Matka maan keskipisteeseen 4. Vahva-Jussin paluu 5. Vahva-Jussi Nixu. E: muokkasin tuon Mummon Mysteerejen ensimmäisen osan Matkaksi maan keskipisteeseen.
Samat on mulla!!!!!!

Vierailija

Nixu - 27.11.10 01:48 (ID 663731) Tässä minun! 1. Temppeliherrojen kätketty kruunu 2. Kultaa ja kalavelkoja 3. Matka maan keskipisteeseen 4. Vahva-Jussin paluu 5. Vahva-Jussi Nixu. E: muokkasin tuon Mummon Mysteerejen ensimmäisen osan Matkaksi maan keskipisteeseen.Samat on mulla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pappis voimaa

Vierailija

Lainaus:
Fort Tripla: Ei tällaisia, ei. Akkari69, oletko kuullut että on suunniteltu näille sivuille Ankallisjulkaisu-gaalaa(nimi ei ole varma vielä)? Siellä on sitten kaikki tällaiset sarjoihin ja julkaisuihin liittyvät asiat erillisinä sarjoina. Yksi kategoria on juuri vuoden sarja. Erillisiä äänestyksiä ei mielestäni tarvita. Katsotaan mitä mieltä modet ovat tästä.

En ole kuullut. Tämä topic ei ole mielestäi turha, sillä tämä on jo järjestetty kahten edellisenä vuonna.

Vierailija

Lisää listoja tulemaan! Jouluun enään vain 11 päivää, ja tämä topic on voimassa enää 18 päivää. Listoja vaan lisää.

Vierailija

Lainaus:
Re: Vuoden sarja 2010

Nixu - 27.11.10 01:48 (ID 663731)

Tässä minun!

2. Kultaa ja kalavelkoja

4. Vahva-Jussin paluu

5. Vahva-Jussi

Nixu.

E: muokkasin tuon Mummon Mysteerejen ensimmäisen osan Matkaksi maan keskipisteeseen.

Sama lista.

Vierailija

2. Kultaa ja kalavelkoja

4. Vahva-Jussin paluu

5. Vahva-Jussi

Vierailija

Minun Top-5 lista

1.Temppeliherrojen kätketty kruunu. 2.Matka Maan Keskipisteeseen. 3. Vahva-Jussin Paluu 4. Vahva-Jussi 5. Kultaa ja kalavelkoja.

-AlienTHEduck, joulua odotellessa

Vierailija

Tässä minun top-5 listani tältä vuodelta.

1. Matka maan keskipisteeseen (alkaen n: o 7)

2. Mitalimekkala (alkaen n: o 24)

3. Vahva-Jussin paluu ( n: o 45)

4. Ankka vs. Ankka(alkaen n: o 35)

5. Kultaa ja kalavelkoja (n: o 1)

Toimitukselle jälleen iso kiitos tämän vuoden mahtavista keskiviikkoisista lukunautinnoista. :D

Vierailija

Tässä listani:

1.Roope-setä: Matka maan keskipisteeseen

2.Aku Ankka: Vahva-Jussin paluu

3.Temppeliherrojen kätketty kruunu

4.Aku Ankka: Ankka VS Ankka

5.Roope-setä:Mitalimeteli, Mitalimittelö, Mitalimylläkkä, Mitalimekkala

~DD, Tuplanollaa lukemassa!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat