Vielä yksi joulukalenteri

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

AARGGH! En voinut olla tekemättä vielä joulukalenteri-topiccia. Sormeni eivät vain yksinkertaisesti tottele minua! Näitä on tullut jo 2, mutta tässä vielä yksi.

Idea siis on, että joka päivä, joulukuun 1. päivästä 24. jokainen osallistuja kirjoittaa kerran päivässä* tänne pienen tarinan antamastani otsikosta, ja aihe on aina *Aku Ankkaan liittyvä.*

Säännöt

- tarina ei saa ylittää *tuhatta* merkkiä, mutta sen on siinä on silti oltava hauska juoni.

- jokaisesta *päivän tarinasta äänestetään* paras, ja jos tulee *tasapeli minä päätän.*

- kun saamme listan *jokaisen päivän listan voittajista*, laskemme jokaisen osallistujan *pisteet, eli voitot* yhteen, ja se kenellä on eniten voittoja, saa tittelin *"Paras joulukalenterikirjoittaja 2010"*

- äänestys alkaa klo 19 ja loppuu klo 22

- osallistujan ei ole pakko kirjoittaa joka päivälle, jos jokin sattuu estämään sen

- Ei spämmiä

Osallistujat

ATM

lopperi9

xx-roope-keräilijä

jeremia

Ninnu

ankkaetsivä

Linnunpelätin

Vikke98

Tsaarin kuriiri

Veli Huilu

Joona31

Ropsu Ankka

Sofa2

loorietta

Teurastaja-Lasse

Tapsa99

Tähän tulee aina päivän voittaja.

1. Tapsa99

2. Ninnu

3. Veli Huilu

4. Teurastaja-Lasse

Toivottavasti mikään ei jäänyt epäselväksi. Kysykää vaan, jos huomaatte jotain, niin kerron sen tai lisään sääntöihin.

Osallistuminen loppuu 30.11., ja jos et ole osallistunut, et saa kesken kaiken alkaa kirjoitella tarinoita. Pyydän kiinnittämään huomioita sellaisiin kohtiin, jotka on kirjoitettu **-merkkien väliin.

Nixu.

Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Anteeksi, wondy, mutta miten sitten ilmoitan, että "nämä kohdat ovat tärkeitä"? Ehdotuksia otetaan vastaan.

Nixu.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Lainaus:
Nixu: mutta miten sitten ilmoitan, että "nämä kohdat ovat tärkeitä"?

No, itse suosin alaviivoja ( _ ), joten käytä vaikka niitä. Tai laita *-merkki esim. Yksi tarina päivässä* ja viestin loppuun *=Lue tarkasti. Jooh, aika huonoja ehdotuksia, mutta kuitenkin... :P

Vierailija

Selvä, sopii. Muokkaan niitä. Mutta sitten asiaan! Ketkä aikovat tulla mukaan. Luule, että tähän aikaan täällä ei ole enää porukkaa, niin luulen, että kaikki tulevat ammulla, mutta katsotaan nyt.

Nixu.

Vierailija

Hienoa, ATM, sinut on nyt listattu mukaan. Kaikki vain osallistumaan, nii saadaan kunnon kilpailu.

Mielestäni tässä topicissa ei ole muuta huonoa kuin se, että jokapäivä pitää äänestää. Siispä lisään sääntöihin, että jokaisen osallistujan tulee äänestää.

Nixu.

Vierailija

Ahaa! Tuostakin saa uuden ohjeen, eli "Osallistujan ei ole pakko kirjoittaa joka päivälle, jos jokin sattuu estämään sen". Kyllä kuitenkin kannattaa yrittää, jotta voittaisi!

Nixu.

Vierailija

Juuh, voisinhan minäkin tulla mukaan... En ole mikään mahtava tarinan keksijä, mutta kyllä se varmaan tässä käy, vaikka ei mitään huikeita tarinoita tule.

Vierailija

Hienoa! Näin se käy. Toivottavasti saadaan vähintään 10 kilpailijaa, jotta kilpailusta ei tulisi kovin tylsä. NONIIN! Kaikki mukaan! Vielä 1 päivä aikaa ilmoittautua!

Nixu.

Vierailija

Voin tulla mukaan, vaikkakin minusta 200 merkin raja on aivan liian alhainen. Ehkä sellainen 500 merkkiä olisi, ainakin minusta, sopivampi, sillä kahdellasadalla merkillä, saa juuri ja juuri kaksi kunnon lausetta aikaiseksi (tässäkin viestissä on yli 200 merkkiä).

:)Ninnu

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minä tulen myös mukaan. En olekaan vähään aikaan kirjoitellut tänne, tämä voisi nostaa haluani käydä täällä. Eli Ankkaetsivä mukaan osallistujalistaan.

-Ankkaetsivä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat