Kouluesitelmät

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Niin, tein tällaisen topicin, jossa kaikki voivat kertoa, mistä aiheista on tehnyt esitelmä kouluun.

Minä olen tehnyt

- Tähtikuonokontiaisesta (Googleta se)

- Robbie Williamssista

- Jostain linnusta, taisi olla punatulkku

Sitten olen melkein tehnyt möhkökalasta (Googleta sekin), eräästä kirjasta, enkä ollut valmistautunut siihen mitenkään, ja sitten pitäisi huomiseksi tehdä kirjaesitelmä Indiana Jones 4:sesta.

Mistä sinä olet tehnyt?

Nixu.

Kommentit (1)

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kouluesitelmät ovat osa koulua, joten siitä ei olisi tarvinnut tehdä topicia, koska koulu-topicissa voi jutella myös tästä aiheesta. Otat vain esille asan niin saat varmasti vastauksia yhtä paljon kuin tällä yksittäisellä topicillakin saat.

Keskustelu jatkukoon koulu-topicissa: http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/11291/koulu

Laitan nyt kuitenkin jotakin tähän:

Täytyy sanoa, että aika jänniä esiteltäviä asioita olet kyllä valinnut, noista joita pyysit googlettamaan en ollut kuullut koskaan : D. Ainakin ollut uusi asia monille.

Itselläni on esitelmä perjantaina. Ajattelin tehdä Disneystä, mutta nyt täytyisi vain päättää teenkö Walt Disneystä vai Disney yhtiöstä : D? Yhdessä illassa vetäsen kalvolle tukisanat ja opettelen puhumaan asiasta niin hyvä siitä tulee : ).

Onhan mulla mahtunut 9 vuoteen monenlaista esitelmää enkä niitä tässä nyt rupea kertaamaan.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat