Onko teillä ulkomaalaisia Aku Ankka-lehtiä tai kirjoja?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tahtoisin kysyä teiltä, onko teillä ulkomaalaisia Aku Ankka lehtiä tai kirjoja. Itselläni on ranskalaisia lehtiä vaikka kuinka paljon, kun olen käynyt aika usein Ranskassa. En ole nähnyt Aku Ankka-kirjoja tai lehtiä, mutta Roope-lehtiä ja Mikki-lehtiä löytyy.

Näin mainitakseni, minun mielestäni suomalaisten Aku Ankkojen taso on paljon parempi kuin muiden. Aika monissa maissa Aku Ankka-lehdet ovat täynnä mainoksia, pelejä, vitsejä, yllätyksiä, jne.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

No, minultalöytyy ainakin joku vanha (tosi vanha) ruotsalainen Kalle Ankas frågebok, en muista nimeä, joten en tiedä, onko tuo oikein kirjoitettu. Se on jokatapauksessa tehtäväkirja. Olen myös tähnyt, että Kanarian saarilla myydään hollantilaisia ja saksalaisia Taskareita. Ja ruotsalaisia Taskukirjoja/lehtiä voi ostaa ihan lähikaupasta!

Nixu.

Vierailija

En omista kuin Suomalaisia aku ankka-tavaraa.

Kyllä muistaisin kuitenkin, että minulla on jossain joku Kalle Anka.

Vierailija

Minultakin löytyy kaksi saksalaista Micky Maus -lehteä, jotka tosin ostin Turkista...

// Alien, mistä sinä niitä Topolinoja hommaat? : D

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Tokihan ulkomaiden Ankkoja löytyy! Tästä kiitos tädilleni, joka matkustelee paljon, ja tuo minulle usein milloin mistäkin tuliaisiksi sen maalaisen Ankka-julkaisun. Tässä lista:

Italiasta yksi Paperinik-pokkari (Suom. Taikaviitta.) ja kaksi Topolinoa.

Ranskasta "Classici Disney" ja "Mickey parade geant".

Ruotsista yksi Kalle Anka.

Saksasta kaksi "Lustiges Taschenbuck" (Suomeksi väännettynä Taskari. ;) Ja kaksi samaan sarjaan kuuluvaa "English Editon" pokkaria, joiden kielenä Englanti.

Ja sitten vielä "Donald Duck" lehti maasta, jota en muista. (Se ei ole englanti, sen muistan.)

Sellainen on siis kokoelmani ulkomaalaisista julkaisuista. Siihn kuuluisi varmasti myös englantilainen numero, jos niitä löytyisi mistään! :(

-Kia K.

Vierailija

Lainaus:
Onko teillä ulkomaalaisia Aku Ankka-lehtiä tai kirjoja?

Viittavitsi - 20.12.10 07:22 (ID 678030) Minultakin löytyy kaksi saksalaista Micky Maus -lehteä, jotka tosin ostin Turkista... // Alien, mistä sinä niitä Topolinoja hommaat? : D ~ Viitta on voimaa

Serkkuni on käynyt italiassa, ja hän Tykkää akkarista. Voit päätellä mitä hän teki : D

-AlienTHEduck, joulua odotellessa

2 viestiä niin 500 rikki

Vierailija

kun oltiin viimekesänä kreikassa ostin sieltä kreikkalaisen komix lehden. päätarinana sammon salaisuus ja aiheeseen liittyvä kansikin

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat