Lukulista

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En tiedä, tekeekö muut käyttäjät tällaisia ns. Lukulistoja (termi on minun keksimäni), mutta täällä saa kuitenkin ain päivittää omansa. Lukulista on siis sellainen lista, missä listaatte Aku Ankka-aiheiset kirjat/lehdet/Taskrit, joiden lukeminen teillä on parhaillaan kesken. Jotkuthan lukevat vain kirjan kerrallaan, mutta minullapa voi olla samaan aikaa jopa 5 lukuprojektia. Esimerkiksi annan oman tämän aikaisen Lukulistani.

Nixun Lukulista

Ankkojen Maailmanhistoria 3

Ankantekijät 4

No, tällä kertaa on aika vähän noita, mutta lupaan, Itsenäisyyspäiväksi tulee lisää. No, teidän vuoronne kertoa Lukulistanne.

Nixu.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En tiedä, tuleeko tästä topicista mitään, mutta itse luen parhaillani seuraavia Aku Ankkoja:

Ankkojen maailmanhiestoriat: 1, 2 ja 3

Roope-sedät: 376

Aku Ankka -lehdet: 2008 vuoden ensimmäinen puolikas

Lustiges Taschenbuch: Weihnachten 15 Frohes Fest in Entenhausen

Vierailija

Minulla ei ole kuin kaksi kirja, jotka on Mini-Taskari 13 Pörssihai ja Taskari 314 Likaista Peliä, eli nuo ovat ainoat kirjat, jotka ovat minulla kesken, mutta lisään sitten tähän viestiin, kun saan jonkun muunkin kirjan aloitettua.

Minun lukulistani:

Mini-Taskari 13 Pörssihai

Taskari 314 Likaista peliä

PS: Minustakin tämä on ihan hyvä topic.

-Culebran liikenero

Vierailija

Hehei! Vihdoinkin pääsin eroon tuosta Ankkojen Maailmanhistoriasta, ja sanon: Se, kenellä on tuo kirja, menkää katsomaan sivulle 266 ruudulle 2. Ilmielävä kirosana! Aku Ankassa!? Huhhuh!

Minun lukulistani:

Ankantekijät 4

Tosin on varastossa vielä 6 vanhaa taskaria. Ja sain tädiltäni noin 200 lehteä. Sitten tulee vielä Minitaskari 13, joulukuun taskari ja lomalukemistoksi Taskarin Parhaat-sarja. Ja joululahjat: Ankantekijät 12, Ankkalinnan Suuri Joulukirja ja Temppeliherrojen kätketty kruunu ja muita Don Rosan parhaita.

Nixu. En ole vielä vapaa.

Vierailija

Niin, ja nyt luin Ankantekijät 4:nkin. Otin varastosta taskarin Älä tykkää kyttyrää, ja olen lukenut siitä jo yhden tarinan.

Nixu.

Vierailija

Noh... Ainakin taskari Eväät Levällään pitäisi saada luettua loppuun. Juhlaraha-taskarin aloitin tänään, olen tosin lukenut sen jo monta kertaa.

Vierailija

No itse luen parhaillaan:

-Roope-Setää nro.376

-Taskarin parhaat 3

-Taskaria nro.95

Muita ei ole nyt tällä hetkellä kesken, ja eilen sain juuri päätökseen Ankantekijät 2.

Vierailija

Noniin, nyt tulee pieni nostoviesti, ja päivitän samalla lukulistaani.

Taskari 377 - Seitsemän meren kauhu

Ankalliskirjasto 9 - Suuret setelit

Carl Barksin parhaat

Taskari 189 - Eväät levällään

Eli tällaiset neljä. Tällä viikolla olen tosin saanut pois alta niin Ankantekijät 4 - Taisteluparinkin kuin Ankan elämää - Perhe on pahin.

Nixu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat