lisää ultrasankareita!

Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

haluuko joku lisää ultrasankareita??

Sivut

Kommentit (46)

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Tarkoitatko, että Ultrasankareij´hin tulisi lisää jäseniä vai, että tulisi lisää Ultrasankarit tarinoita. Jos tarkoitit ensimmäiseksi sanomaani olen sitä mieltä, että ei tarvitsisi tulla lisää, mutta jos tarkoitit tuota toista niin kyllä minulle kävisi, että tarinoita tulisi vielä lisää.

Vierailija

Öh... No itseasiassa en haluaisi. (Yllätys)

Niitä on jo AIVAN liika, hyvä kun nyt nuo edes muista - joo, menee liiotteluks. Mutta, ei siis mitään uusia hahmoja. Noissakin nyt on ihan riittämiin, tosin, olen kyllä itse kaavaillut yhtä hahmoja, joka voisi Ultrasankareihin liittyä, mutta jätetään idea toistaiseksi.

Mutta jos tarkoitat sitä, mitä JKP ajatteli - että tarinoita tulisi lisää - olen siis samaa mieltä kuin JKP, eli tarinoita voisi tulla lisää, mutta onhan niitä tulossakin!

~ Viitta on voimaa

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Ovat ne Ultrasankarit ihan hyviä, joten voisi niitä lisää tulla. Olisi mukavaa jos ne pysyisivät pelkästään Teemataskareisssa, mutta voisi niitä kai Ekstroissakin olla. mutta ei ainakaan Aku Ankkoihin tai Roope-Setiin, eikä mielellään originaali-Taskareihinkaan.

Vierailija

Siis näitä Ultrasankarit-tarinoita nyt italiassa ilmestyy ihan tasaiseen tahtiin, niinkuin Wizards of Mickeytäkin. Eli se, että tulemmeko koskaan enää näkemään Ultrasankareita Suomessa, onkin sitten ihan eri asia kuin "selvähän se" (aika epäselvää juu).

Joka tapauksessa asia on näin:

1. Jos tarkoitit, että tarinoita tulisi lisää, niin kannatan että ainakin Suomeen niitä saisi.

2. Jos taas tarkoitit, että hahmoja lisää, niin sanon että ei todellakaan, sillä jo Rauta-Hansu ja Neliapila olivat liikaa, vaikkakin ihan onnistuneita omalta kannaltaan (Rauta-Hansuhan onkin maistelu-lajien mestari). ;D

mr.visa
Seuraa 
Liittynyt3.12.2010

Lainaus:
lisää ultrasankareita!

Mr. A.A - 11.12.10 03:40 (ID 672163)

Siis näitä Ultrasankarit-tarinoita nyt italiassa ilmestyy ihan tasaiseen tahtiin, niinkuin Wizards of Mickeytäkin. Eli se, että tulemmeko koskaan enää näkemään Ultrasankareita Suomessa, onkin sitten ihan eri asia kuin "selvähän se" (aika epäselvää juu).

Joka tapauksessa asia on näin:

1. Jos tarkoitit, että tarinoita tulisi lisää, niin kannatan että ainakin Suomeen niitä saisi.

2. Jos taas tarkoitit, että hahmoja lisää, niin sanon että ei todellakaan, sillä jo Rauta-Hansu ja Neliapila olivat liikaa, vaikkakin ihan onnistuneita omalta kannaltaan (Rauta-Hansuhan onkin maistelu-lajien mestari). ;D

1. lisää tarinoita

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat