Asiaa McAnkoista

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämän topicin idea on jutellla McAnkoista. Esimerkiksi keskustelunaiheet voivat olla: Miksi on McAnkkoja? Kuinka paljon McAnkkoja on?(voi listata) Mitä Mc-liite tarkoittaa ja sen sellaista. Eli lyhyesti sanottuna voi keskustella kaikesta mikä liittyy McAnkkoihin=)Myös mielipide McAnkoista on hyvä keskusteluaihe.

(Voi olla että tällainen topic on jo, mutta minä en ainakaan sellaista nähnyt. Jos tällainen on jo, niin tietysti tämä pitää laittaa lukkoon.)

Ja jos jonkun mielestä tämä topic on turha niin sanoo vaan=)

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

No. Mitä sä pidät McAnkoista? Musta ne on aika hyviä, mutta kerro oma mieli pitteesi. (musta tää blogi on vaikkuttaa ihan hyvältä:) )

Vierailija

Mun mielestä McAnkat on ihan kivoja, ne antaa vähän mystisen vaikutelman kun niitten suku on niin sankka ja historiallinen:D Ja Ankkapurha on todella hieno ja mystinen paikka.

kiitti kehusta:)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Asiaa McAnkoista

i.k 2000 - 05.12.10 07:02 (ID 668379)

tällanen on jo. tämän voisi lukottaa...

samoin. :) I-) (h) (6) :[ :]

Vierailija

En minä sellaista ainakaan ole nähnyt. Muut topicit keskittyvät Roopen eikä McAnkkoihin yleisesti. Mutta jos ylläpito haluaa tämän lukottaa ja katsoo tämän topicin olevan turha niin sitten ei voi mitään.

Vierailija

Eikö se ollut MacAnkka eikä McAnkka? O.O

Jep, kiinnostavalta kuulostaa. Harmi että siitä kerrotaan niin vähän.

Vierailija

joo kyllä sen on McAnkka.

Muuten kuinka paljon on McAnkkoja? Vois vaikka listata tähän:

Roope McAnkka

Hortensia McAnkka

Matilda McAnkka

Jake McAnkka

Fergus McAnkka

Lauha McAnkka

Lordi Ohrapää McAnkka

enempää ei muistu mieleen=)Listaa voi jatkaaa jos haluaa...

Noh! Minun liittymispäivän vuosipäivä livahti ohi!

2.12 tänne liityin ja nyt on kuudes joulukuuta...:D

Vierailija

mcankolla on omaterikoisuutensa esim Roope on mailmanrikkainankka tai aku onmailmanhuonoonnisin ankka ja niinedelleen

Vierailija

Niin, se on totta, paitsi Aku ei ole McAnkkoja (tai ehkä jotain neljäsosa McAnkkaa.. puolet?) mutta Roopehan on rikkain ja Hortensia maailman tuittupäisin ankka=) Myös on muitakin McAnkka kitsastelijoita, esim Ritari Kananjalka, joka kuoli yksin taistelussa koska oli maksanut liian vähän palkkaa sotilailleen.

Vierailija

Mcankain suku on kyllä täynnä erikoisuuksia, täytyy minunkin myöntää. Esimerkiksi Roope on Maailman rikkain, AKu huonoonnisin ja Hortensia tuittupäisin.

PS: Onnea Ellunalle!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat