Virallinen super mario-topic

Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Tervetuloa super mario-topaan!! ***Täällä saa jutella kaikkeea aiheeseen liittyvää siis super-mariosta.***

Super mario täyttää tänä vuonna 25 vuotta. Hän esiintyi enasimmäisen nintendon pelissä nimeltä donkey kong. Nykyään mario on seikkailut ties misä aina ienimaailmasta autoradoille ja galaxeihin! Pidättekö te super Mariosta? Minä pidän todella paljon.

Voimme myös julistaa alkaneeksi suuren super Mario-visan!

Säännöt:

* Ei saa missään nimessä lunttia. Jos lunttii, niin siitä diskataan!

* ei spämmiä tai trollia

*pitää aina ilmoittaa, kuinka paljon kysymyksetä saa!

HUOM!: * ei saa laittaa uutta kysymystä, ennen kuin minä tai joku muu on vahvistanut seno levan totta.

*******Mukanaolijat:*******

Veli huilu

Yrjö XD

**********Pistetilanne:***********

Yrjö XD 4p

veli Huilu 3p

PS: toivotteko kenties jotakin super mario peliä joululahjaksi? Minä toivon Super mario Galaxy kahden wiille.

PPS: Jos tämä on turha, niin lukottakaa kaikin mokomin!

PPPS: Pyydän *: merkillä merkatut kohdat täytyy lukea huolellisesti!

Nyt kaikki mukaan!

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

En taida tuohon kisaan tulla mukaan, mutta kerronmpas vähän.

Mario on ihan hauska pelisarja. Joskus ihmetyttää, miten lihava sieniä syövä putkimies voi koukuttaa niin nopeasti. Jouluksi en mitään toivonut, mutta löytyy seuraavat pelit.

New Super Mario Bros.

New Super Mario Bros. Wii

Mario Party 8

Mario Party DS

Mario Kart DS

Mario Kart Wii

Super Mario 64 DS

Super Mario Galaxy

Nixu.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Nixu kirojitti:

löytyy seuraavat pelit.

New Super Mario Bros.

New Super Mario Bros. Wii

Mario Party 8

Mario Party DS

Mario Kart DS

Mario Kart Wii

Super Mario 64 DS

Super Mario Galaxy

Nixu.

Ohhoh! Minulla ei ole noista muita kuin mariokart wii! Mutta pelaan mariota myös netissä!

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
VH: mutta minusta tämä on niin iso aihe että tästä pystyisi tehdä oman topansa!

Samoin Gran Turismo- sarja, Sonic, PlayStation, Xbox, Nintendo... Esimerkkejä riittää. Ei taida olla järkevää tehdä kaikista omaa topiciansa. Jospa siis keskustelu siirtyisi CD12: sta mainitsemiin topiceihin.

Mutta Mariosta. Alkuperäinen nimi oli jokin jota en muista, alkujaan kulki ase kädessään ja ammattina oli muistaakseni kirvesmies. Vaa_ri tästä tietää paremmin! :"D

PS. Otsikko on kirjoitettu väärin...

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Virallinen super mario-topic

Don McAnkka - 05.12.10 01:35 (ID 668631)

Lainaus:
VH: mutta minusta tämä on niin iso aihe että tästä pystyisi tehdä oman topansa!

Samoin Gran Turismo- sarja, Sonic, PlayStation, Xbox, Nintendo... Esimerkkejä riittää. Ei taida olla järkevää tehdä kaikista omaa topiciansa. Jospa siis keskustelu siirtyisi CD12: sta mainitsemiin topiceihin.

Mutta Mariosta. Alkuperäinen nimi oli jokin jota en muista, alkujaan kulki ase kädessään ja ammattina oli muistaakseni kirvesmies. Vaa_ri tästä tietää paremmin! :"D

PS. Otsikko on kirjoitettu väärin...

Joo, voidaan jatkaa siellä. Ei Mariolla ole mitään asetta ollut ja hän oli putkimies eikä mikään kirvesäijä1 Ja nyt tämä topa voi mennä lukon unholaan!

Don McAnkka
Seuraa 
Liittynyt26.10.2009

Lainaus:
Ei Mariolla ole mitään asetta ollut ja hän oli putkimies eikä mikään kirvesäijä1

Ase oli ennen Mario- nimeä, mutta kirvesmiehestä en ole varma.

// Kyllä minä sen tiedän! Mutta puhuin nyt Marion _historiasta_!! Ajasta ennen Mario- himeä! Ymmärretty?

Vierailija

Super Mario peleistä minulta löytyy:

Super Mario Bros (Ensimmäinen Mario-peli joka on julkaistu)

Mariokart Ds ja wii

New Super Mario bros Ds

Super Mario 64

Super Mario sunshine

Super Mario galaxy 1

Marioparty 8

Ps: Mario on ammatiltaan putkimies, kuten veljensä Luigi

Vierailija

Meiltä löytyy Wiin New super Mario bros ja Super Mario galaxy 2. Molemma ovat todella hyviä. Brossissa on hauska moninpelitila ja Galaxyssä toinen toistaan upeampia kenttiä.

Löytyy vielä New super Mario bros DS-älle. Ei niin hyvä kuin Wiissä.

Mario Kartzia olen toivonut joululahjaksi.;)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Mariokart on niin suosittu peli, varmasti se löytyy pukinkonttiin jouluksi!:D Mutta minä toivon varmaan synttärilahjaksi sitä new super mario bros wiitä! Mutta nyt voidaan varmaan aloittaa visa!

Ensimmäinen kysymys:

MAriolla on 3 eri sukulaista. Luettele kaikkien nimet.´(2p) tulen vahvistamaan vastaukset!

Vierailija

Ainakin Luigi ja Wario ja ehkä Waluigi. New Super Mario Brossin pääsee muuten läpi pelaamalla vain 14 tasoa! (Tykkitasojen ja salaisten maalien avulla)

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat