Jouluisin hahmo 2010

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli tässä topissaa äänestetään 2010:n jouluisin hahmo.Säännöt:Laita mielipiteesi muita ei tärvitse laittaa. Kiitos:)

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

jouluisin hahmo on mielestäni Mummo Ankka, sillä hän laittaa aina koristeet jouluksi ja tekee jouluruuat, paketoi lahjat ja muuta sellaista.

=)

Vierailija

Jouluisin hahmo on mielestäin Mummo Ankka.Hän aina kutsuu kaikki syömään, ja laittaa kaikkia koristeita taloonsa.Ja jos pitäisi sanoa epäJoulusini hahmo, niin se olisi tietenkin Roope, kun kerran Joulua inhoaa.

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Kyllä minäkin olen samaa mieltä muiden vastanneiden kanssa. Minunkin mielestäni Ankkalinnan jouluisin hahmo on Mummo Ankka, koska hän tekee niin upeita jouluruokia ja kutsuu koko sukunsa usein heille syömään jouluruokaa.

Vierailija

Lainaus:
Re: Jouluisin hahmo 2010

ElluNalle - 06.12.10 04:09 (ID 669458)

jouluisin hahmo on mielestäni Mummo Ankka, sillä hän laittaa aina koristeet jouluksi ja tekee jouluruuat, paketoi lahjat ja muuta sellaista.

=)

samoin. tässähän tuli vastaus heti. tulos nyt: Mummo Ankka.

Vierailija

Len aivan samaa mieltä edellisten kanssa, eli Mummo Ankka minunkin mielestä. Myös Hansu on jouluinen hahmo, koska hänelle maistuu ainakin jouluruoka.

Vierailija

Minäkin sanon Mummo Ankka, sillä hän tekee niitä kaikenlaisia jouluaskareita, esim. leipominen. Tämän takia minä sanon kuten muutkin ovat sanoneet, eli Mummo Ankka.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jouluisin hahmo 2010

TN99 - 08.12.10 02:59 (ID 670548)

Minäkin sanon Mummo Ankka, sillä hän tekee niitä kaikenlaisia jouluaskareita, esim. leipominen. Tämän takia minä sanon kuten muutkin ovat sanoneet, eli Mummo Ankka.

Sama täällä.

Vierailija

"Jouluisin hahmo on mielestäni Mummo Ankka, sillä hän laittaa aina koristeet jouluksi ja tekee jouluruuat, paketoi lahjat ja muuta sellaista."

Aika samoilla linjoilla oon kuin ElluNallekin

Aika yksipuolisia vastauksia, täytyy myöntää...

// Yhdistin tuplapostauksen. Huomaa, että voit muokata aiempia viestejäsi, joten älä lähetä montaa viestiä peräkkäin vaan lisää asiasi edelliseen viestiisi.

AkeMake

Vierailija

Olen minäkin samaa mieltä kuin ne, jotka sanoivat Mummo Ankan. Hän vain tuntuu niin jouluiselta, ja aina jouluna hän on jakamassa kaikille tuttaville hyvää joulumieltä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat