miten monta akkaria sulla on?

Seuraa 
Liittynyt28.2.2010

montako teillä on?

Kommentit (15)

Vierailija

Tämä on mielestäni aivan turha topic. Tällä keräilyfoorumilla on paljon muitakin topiceja, jossa voi omasta keräilystään kertoa.

Lehtiä minulla on aika paljon, en ole koskaan laskenut. Taskareita 43 ja Roope-setiä yksi.

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Minulla on niin monta Aku Ankka-lehteä etten ole jaksanut edes yrittää niiden laskemista kertaakaan. Taskukirjoja minulta löytyy 96. Jumboja minulla on 8. Mintaskarit löytyvät minulta kaikki. Teemataskareita on kai jotain kymmenen. Kovakantisia 2. Roope-Setiä kanssa jotain kymmenen. Ja niin kuin monet ovat jo sanoneet näitä topiceja on jo aivan liikaa ja tämän saman asian olisi voinut nähdä tuosta xx-roope-kerälijän tekemästä Sivuston parhaat keräilijät topicista.

~JKP

Vierailija

Lainaus:
Ja niin kuin monet ovat jo sanoneet näitä topiceja on jo aivan liikaa ja tämän saman asian olisi voinut nähdä tuosta xx-roope-kerälijän tekemästä Sivuston parhaat keräilijät topicista.

~JKP

En nyt missään tapauksessa halua haastaa riitaa, mutta jos tämä on mielestäsi turha topic, niin kannattaa jättää vastaamatta kysymykseen. :)

Vierailija

Onko pakko laskea?

Ajatuksena on joululomalla laskea... saas nähä tuleeko yhtään mitään. Mutta jos näin arvauksella häitän, niin kyllä niitä voi lähemmäksi tuhatta olla, jos lasketaan kaikki mökillä olevat. : D

~ Viitta on voimaa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat