Haastattelu

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Teen omaa lehteä, ja tarvisin siihen haastatteluja. En julkaise haastateltavien nimiä tai nimimerkkejä. Laitan siis kysymyksiä, ja valitsemani haastateltavat vastaavat. Helppoa, eikös? Lehteni menee luettavaksi esim. vanhemmille, kavereille ja sukulaisille. Laitan lehteen vain, missä olen kysellyt haastatteluja. Kysymyksiä haastatteluissani on 3-8. Otan 4 haastateltavaa aluksi, otan 2 tyttöä ja 2 poikaa. 4 ensimmäistä ilmoittautujaa saa siis vastata tekemiini haastattelukysymyksiin tässä topicissa!! Halutessasi voit vastata jo ilmoittautuessasi kysymyksiin, mutta vastaathan niihin viimeistään 16.12, kiitos! Ja aina jos tarvitsen lisää haastatteluja lehteeni, selailen topicia tai teen uusia haastatteluja. Kaikki haastattelut eivät päädy lehteeni, mutta useimmat kyllä. Lehteni on näet paksu :D

Ensimmäisen haastattelun kysymykset:

1. Mitä laittaisit päällesi linnanjuhliin?

2. Miten vietät usein itsenäisyyspäivää?

3. Kenet toivoisit kutsuttavan linnanjuhliin?

Haastateltavat:

- lopperi9

- Kalamies

- Akutykkääiineksestä

- vikke98

4/4

Toisen haastattelun kysymykset:

1. Mikä on sinulle tärkeää joulussa?

2. Mikä on lempijouluruokasi?

3. Mitä toivot joululahjaksi tänä vuonna?

4. Uskotko joulupukkiin?

Olisi mukavaa jos mahdollisimman moni vastaisi tähänkin, sillä valitsen vastauksista sitten sopivammat ja ne tulevat joululehteeni! En valitse ainakaan Akutykkääiineksestä:n, Kalamiehen, lopperi9:n tai vikke98:n haastatteluja lehteeni, koska heidän vastaukset otin viimeksi =)

KIITOS VAPAAEHTOISILLE HAASTATELTAVILLE! Apunne tulee tarpeeseen!

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Tulen mukaan!Laitan haastattelun tulokset myöhemmin.

1.Jonkun aivan loistavan mekon.Siinä olisi ehkä joitain kimalteita.

2.Mukavasti ja rennosti.

3.Aino-Kaisa Saarisen(suomalainen hiihtäjä)

-Lopperi9 ankkavoimaa

Vierailija

Voin tulla.

1. Jotain eleganttia ja hienoa.

2. Kuten normaaliapäiviä..

3. En tiedä.

Minun nimimerkkini voi ainakin laittaa lehteesi.

Vierailija

Kiitos, ketkäs teistä ovat tyttöjä ja ketkä poikia? Haluan katsos 2 tyttöä ja 2 poikaa. Akutykkääiineksestä, en kuitenkaan laita (:

// Muoks: Kiitti vastauksista, lopperi9

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Voisin tulla mukaan.. jos voin.. :D

//Jaa, Ropsu ehti ennen minua.. :/

Vastaukset:

1. No jotain todella hienoa ja eleganttia. =)

2. Kotona, ei ole mitään kummallista.

3. No itseni! No, varmaan jonkun tutun yms.

Ja olen tyttö. =)

Vierailija

Jos mahtuu vielä mukaan niin minä voin tulla! Siis jos pääsee...: D

1. Laittaisin linnanjuhliin jonkun ihanan, suklaanruskean mekon. Sellaisen missä hame osa laajenee aavistuksen verran alaspäin meniess. Siinä olisi etuosassa, siinä paitaosiossa sellainen hienoinen, kreppipaperimainen rypytys ja pienen pieniä, ruskeita helmiä.

2. Vietän itsenäisyyspäivää aika normaalisti. Me poltamme kotonba kaksi itsenäisyyspäivä kynttilää, syömme hyvin kynttilävalaistuksessa ja menemme illalla saunaan. Pelaamme päivällä lauta- ja korttipelejä sekä juttelemme mukavia. Illalal katsomme aina linnanjuhlat ja sitten jonkun elokuvan. Tai ennen linnanjuhlia katsottiin tänä vuonna Röllin Sydän.=)

3. Tietysti itseni, mutta olen vielä lapsi niin ei. En oikein tiedä... Kentiesn joku tuttuni. Sukulaiseni tai joku aikuinen ystävä. Se olisi hauskaa! Saisi pitää linnanjuhlan kutsua kädessään... :>

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Pääsisikö vielä mukaan? Noo, vastaan kuitenkin...

1. Mustan hienon puvun.

2. Olen kotona perheeni kanssa.

3. Jari Kurri sinne kuuluu.

Gabi47
Seuraa 
Liittynyt2.6.2010

En mahdu mukaan, mutta muutkin ovat tehneet, ja haluan tehdä (huvikseni vaikka) niin toivon ettei haittaa jos teen.

1. Mitä laittaisit päällesi linnanjuhliin?Hmm.. Mustan tai tumman sinisen mekon, ja oman, ihanan vain kainaloihin asti yltävän, verkkotyylisen juhlatakkini jossa on ruusukuvoita (Tajusikohan kukaan tuota lausetta?)

2. Mitet vietät itsenäisyyspäivää? Olemalla tietokoneella ja nukkumalla pommiin (Rennosti siis)

3. Kenet toivoisit kutsuttavan linnanjuhliin?

Koirani Jaakon!

~Gabi~

Vierailija

En mäkää enää mahdu, mutta huvikseni teen tämän.

1.Mitä laittasit päällesi linnan juhliin. Joko laittaisin tavalisen valkoisen aluspaidan ja päälle musta takki, tai sitten erottuisin joukosta jat tulisin farkuilla ja hupparilla.

2.Miten vietät Itsenäisyyspäivää? Nostamme perheen kanssa lipun lipputankoon ja katsomme linnan juhlat. Olen myös koneella ja ota rennosti

3.Kenet toivoisit kutsuttavan linnanjuhliin? - Joko itseni tai Koirani Nellyn tai Fannyn

Vierailija

Kiitos vastauksista =) Ei haitannut yhtään, mutta näiden henkilöiden haastattelut tulevat lehteeni:

Tytöt:

lopperi9

vikke98

Pojat:

Kalamies

Akutykkääiineksestä

Haastatteluja tulee kyllä lisää, älkää huoliko!

// Uusi haastattelu aloitusviestissä, vastatkaa ihmeessä! Tällä kertaa EN valitse välttämättä ensimmäisiä!

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tässä minun vastaukseni:

1. Mikä on sinulle tärkeää joulussa? - Lämmin henki ja joulun tunnelma.

2. Mikä on lempijouluruokasi? - Niitä on monia, mutta suosikikseni nousee silti kinkku. : D

3. Mitä toivot joululahjaksi tänä vuonna? - Vähän kaikenlaista, mukaan lukien kännykän ja oman tietokoneen.

4. Uskotko joulupukkiin? En usko. : P

~ Tapsa

Vierailija

Tässä vastakset:

1. Mikä on sinulle tärkeää joulussa? - Hankala kysymys, ehkä joulutunnelma ja ruoat.

2. Mikä on lempijouluruokasi? - Ehdottomasti joulukinkku.

3. Mitä toivot joululahjaksi tänävuonna - Akkareita tietenkin.

4. Uskotko joulupukkiin - En todellakaan usko.

//P.S: Olen poika!

-akkari69-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat