Miten innostuit Aku Ankasta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Terve taas Ankka-kansa! En olekaan ollut pitkään aikaan näillä sivuilla. Otsikko kertoo kaiken. Eli miten olet innostunut Aku Ankasta. Itse olen innostunut siksi että isoveljelleni tilattiin Aku Ankka-lehteä jo kun synnyin. En ensin ollut yhtään kiinnostunut Aku Ankasta, mutta aloin lukea yhtä lehteä ja se vaikutti kiinnostavalta. Innostuin lukemaan lehteä ja huomasin että siinä mainostettiin tätä sivua. kokeilin vain ja huomasin että tämä on hyvin kiintoisa paikka.

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Pitää ihan miettiä... Luultavasti vuonna 2002 luin ensimmäistä kertaa Disney-sarjakuvaa (kyseessä oli Ammattina Ankka-kirja), mutta silloin en ollut kovinkaan innostunut.

Seuraava Ankka-aiheinen muisto löytyy vuodelta 2004, kun löysin jotain ikivanhoja Akkareita sukulaisteni mökiltä. Väittäisin innostuksen alkaneen juuri niistä.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Kaikki alkoi kun olin mummolassa, jonka luona oli myös serkkuni.Serkkuni luki usein Aku ankkoja ja minäkin kokeilin.Sitten rupesin lukemaan Aku ankkoja.Ensimmäinen lukemani Aku ankka taisi olla jokin taskukirja.Tämä kaikki tapahtui vuonna 2007-2008.2008 lopussa taisin ruveta piirtämään Aku ankkoja ja tämän vuoden alussa mummoni tilasi joululahjaksi minulle Aku ankan.Numerossa 6.2010 innostuin siitä.Kun Aku ankan numero 16 tuli tänä vuonna, kokeilin kirjoittaa tietokoneelle Aku ankka ja katsoa mitä sitten tapahtui.Sitten löysin Aku ankka sivun.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

en muista kunnolla, mutta alkoi kai siitä kun isoveljelleni tilattii ja rupesin sitten itsekin selailemaan, vaikka en osannut vielä lukea.

Vierailija

Se alkoi siitä, kun luin jotain Taskaria.Muistaakseni se taisi olla nro.322 ja nimi oli Jaettu ilo.Sitten sen jälkeen vain innostuin Aku Ankoista.

Vierailija

Lainaus:
Re: Miten innostuit Aku Ankasta?

AlienTHEduck - 09.12.10 08:33 (ID 671310)

En ole niin varma, olin niin pieni kun rupesin katsomaan aku ankkoja (en osannut lukea)

Yrjö XD samaa mieltä.

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Minäkin vain rupesin katselemaan niitä ja "luin"* kaikki meidän Aku Ankkamme läpi. Siitä se sitten lähti, kun opin lukemaan luin ne taas kerran kaikki.

*En osannut silloin vielä lukea.

Vierailija

No, katsoin jo 1-2 vuotiaana Aku Ankka videoita ja tykkäsin katsella kuvia siitä eteen päin. Vuonna 2004 Löysin jostain akkarista jonkin liitteen missä oli Barksin yksi sivuisia. Sen jälkeen innostuin ihan kunnolla ja rupesin piirtämään ankkoja ykkös luokkalaisena eikä innostus ole vielä laskenut. :D

Vierailija

Näin, kun kaverillani oli paljon Aku Ankkoja, ja päätin itsekin alkaa keräilemään niitä.

~DD, Tuplanollaa lukemassa!

Vierailija

Taisin innostua silloin kun löysin mummolan kellarista, kauhean laatikollisen vanhoja Aku Ankkoja, sitten minulle itsellenikin tilattiin Aku Ankka.

Vierailija

Noh, koska veljilleni tilattiin Aku Ankkaa jo ennen kuin minä olin edes syntynyt, oli kai aika luonnollista, että minäkin aloin niitä sitten lukemaan? En muista milloin olen ankkoihin hurahtanut, sillä katselin lehtiä jo ennen kuin opin lukemaan, ja ehkä osittain niiden ansiosta opinkin lukemaan ennen saman ikäistä siskoani (joka ei niitä niinkään lukenut).

Toisaalta koska Akkari on aina, viikottaisella numerollaan, kuulunut kiinteästi koko lapsuuteeni ja nuoruuteeni, en ole potenut mitään erityistä "Ankka-kuumetta". (Paitsi ehkä n. 10-vuotiaana kun vietin puolet kesälomasta sisällä lukien Akkaria). Se on aika itsestäänselvyys minulle. Aku Ankka vain on ollut ja on edelleen tärkeä osa elämääni. Nykyään lehti tulee minun ja siskoni nimellä, ja luultavasti tilausta jatketaan vielä silloinkin kun muutamme pois kotoa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat