ADRESSI: uusi kultryntäys

Seuraa 
Liittynyt28.2.2010

kerätään paljon huomiota niin saadaan ylläpito huomioimaan tämä mä ainakin haluun semmosen!!

Sivut

Kommentit (21)

Kalamies
Seuraa 
Liittynyt22.6.2008

En usko tuohon. Itse olen sen kokenut joten en kaipaa uutta. En usko, että ylläpito edes harkitsee tuota asiaa. Täällä on muutenkin täysi sähellys päällä. Täytyy saada kirjasto kuntoon ja vaaditut uudistukset täytyy saada tehtyä.

Kalamies aina kalastamassa.

Kalamies aina kalastamassa.

lakezorro
Seuraa 
Liittynyt23.4.2010

Kyllähn se olisi ihan kiva, mutta en minäkään usko, että ylläpito edes harkitsee sitä. Muutenkin sivut olivat kultaryntäyksen ajan ihan tukossa. sisään ei päässyt kirjautumaan. (Ainakin itselleni kävi niin ja sen takia sain saalista vain vähän). Laittakaa minunkin nimeni siihen listaan vaikken usko;että se toteutuu.

~~Lakezorro aina ajan tasalla~~

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: ADRESSI: uusi kultryntäys

Niilo Maunu - 10.12.10 04:12 (ID 671613) Eikös siinä etsitä kultahippuja AA:n sivuilta ja voi saada mitalin???? -Niilo-

Juri niin ,mutta minä en haluaisi sellaista todellakaan!!!!! EN! Mutta mielummin joku uusi.(jos sellaiseenkaan on aikaa, kuten lopperi saoni, täällä on täysi vilske!)

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: ADRESSI: uusi kultryntäys

AlienTHEduck - 10.12.10 04:00 (ID 671585) En tiedä, mikä kultaryntäys on, mutta se kuullostaa mielenkiintoiselta. Olen mukana
Kultaryntäys on sellanen että siinä etsitään kultaa, ja sitten saa mitallin!

Vierailija

Ei missään nimessä. Mun mielestä mennyttä ei kannata uusia ja se muutenkin tuottaisi liikaa vaivaa ylläpitäjille.

Vierailija

Kyltaryntäys oli aika kiva, mutta jos jotain erilaista tulisi. Vaikka joku ihan uusi juttu.

Ehkäpä ylläpito suunnittelee jotain semmoista..

Mutta tuskin jouluna, sillä täällä on jo joulukalenteri, mutta vaikkapa ensi vuonna voisi tulla!

Vierailija

Voisi kyllä tulla. En tiedä kuinka hyvä ensimmäinen oli, mutta meille tuli silloin Akkari (ja tulee edelleen) joten sain asiasta jotain selkoa ja hauskalta vaikutti. Nimi vaan listaan. Voisihan se olla myös joku eri juttu.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat