Nopeuskilpailu.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

**********Lue aina aloitusviesti.**********

Ensin tähän pitää saada 15 osallistujaa. Sitten kun minä lähetän viestin, että kilpailu alkaa, niin heti minun viestin jälkeen pitää lähettää mahdollisimman nopeasti viesti, niin saa mahdollisimman monta pistettä. Se, jolla on tämän kuukauden lopussa eniten pisteitä, on voittaja. Yhden kauden aikana tulee olemaan noin 5-12 kilpailua. HUOM! Kausi kahdelle ei saa osallistua ennen, kuin kausi 1 on täynnä. Älä kirjoita sen tyylisiä viestejä, kuin ``Jee! Mä olin ykkönen. Mä olen aivan paras!`` sillä se voi ärsyttää muita käyttäjiä.

Tässä vielä yhden kilpailun pisteiden keräys taulukko:

1. saa 10 pistettä

2. saa 9 pistettä

3. saa 8 pistettä

4. saa 7 pistettä

5. saa 6 pistettä

6. saa 5 pistettä

7. saa 4 pistettä

8. saa 3 pistettä

9. saa 2 pistettä

10. saa 1 pisteen

____________________________________________________________________________________________________

Tässä sitten vielä osallistujat:

Kausi 1:

Veli Huilu

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

____________________________________________________________________________________________________

Kausi 2:

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

(paikka avoin)

Tilanne (Kausi 1):

Tilanne (Kausi 2):

Yhteispisteet Kausi 1:

Yhteispisteet Kausi 2:

~DD, Tuplanollaa lukemassa!

Kommentit (13)

Vierailija

No voisi kuitenkin perustella, että miksi on turhaa. Mikä tässä edes on turhaa?????????????????

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Jos topic on teistä turha, miksi ihmeessä sitten vastaatte tähän tyyliin: "Juu, tämän voisi laittaa lukkoon ja nopeasti."? Modet laittaa topicin lukkoon, jos topic on turha.

Vierailija

No vois sitten tulla vähän porukkaa jos kerta ei ole enään mitään valittamista.

Vierailija

Voisiko joku eds vastata? Ärsyttää, kun ei selitetä, että mikä tässä vieläkin on epäselvää.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Okei, vastataan sitten. Vaikka ihan surkea ja spämmitopa ttämäkin on. Perusteluna on siis, että tässä tulee liikaa hiukan spämiä, mutta muuten hyvä topa. Joten, saanko pisteet?

Vierailija

Ei ole ketään muuta osallistunut, kun sinä Veli Huilu. Pitöisi ensin saada ainakin 10 osallistujaa.

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat