Urheilu-Ankka

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä lue tämä aloitus viesti.

Tämä EI kopioi Uutis-ankka topiccia tämä on Urheilu-Ankka elikkä tänne kirjoitetaan urheilusta.

Reportterit eivät saa kirjoittaa urheilussa sattuneista tapaturmista.

Eli minä aloitan kirjoittamisen. Lehti julkaistaan joka sunnuntai paitsi tänään.

Minä kirjoitan suomen voitosta salibandyn MM-kisoissa.

Suomi voitti Ruotsin salibandyn MM-kisoissa 6-2.

Ottelu oli todella tiukka ja suomen maalit menivät tällä tavalla

Mika Kohonen aloitti suomen johdon laittamalla lukemat 1-0:laan ja sen jälkeen Mikael Järvi jatkoi sitä 2-0:laan. Sitten mentiin toiseen erään jossa Ruotsi teki ensimmäisen maalinsa.

Sitten Mika Kohonen jatkoi suomen maali tiliä pistämällä numerot 3-1:hteen. Rickie Hyvärinen ja Mikko Kohonen tekivät suomelle molemmat Yhdhen maalin. Ruotsi kuitenkin kavensi yhdellä maalilla.

Suomen joukue oli kuitenkin aika rauhallisesti puku huoneen puolella.

Kommentit (8)

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Eikös Uutis-Ankkaankin voi kirjoittaa urheilusta, joten tämä ehkä hiukan matkii sitä, mutta voinhan minä toki kirjoittaa Harrachovin Mäkihypyn Maailmancupin kisasta.

Mäkihypyn Maailmancupin Harrachovin lauantain osakilpailu on siirretty sunnuntai aamuun klo 10.30 kovasta tuulesta ja lumisateesta johtuen. Kilpailua on jouduttu kuitenkin siirtämään vielä tuosta 10.30:sta jo 11.30, joten jää nähtäväksi hypätäänlö kyseistä kisaa ollenkaan, koska noissa tuulissa ja lumisateessa hyppääminen voisi olla hengen vaarallista.

~JKP

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Lainaus:
Re: Re: Urheilu-Ankka

innokas Roope-fani - 12.12.10 11:11 (ID 672439) Eiks tän vois siirtää urheilu topciin

Ei vaan tän vois siirtää Uutis-Ankkaan. Urheilu-Topicin aiheena on keskustella urheilusta ja tän tarkoituksena on tehdä lehti, jossa kerrotaan urheilu tapahtumista.

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Urheilu-Ankka

pappis mies - 12.12.10 12:03 (ID 672468)

Lukkooon.

pappis voimaa

No nyt alan lopulta kyllästyä näihin aivan turhiin "lukkoon" viesteihin. Ne ovat täyttä spämmiä ja ne vain vaikeuttavat moderaattoreiden tehtäviä, koska usein he poistavat myös nuo turhat "lukkoon" viestit, joten voisitteko lopettaa noiden viestien lähettelyn.

Vierailija

Niin alan minäkin olen tehnyt tämän topic enkä pidä siitä melkein kaikki muut paitsi JKP.

Vaikka tämä on tämän käyttäjän eka viesti niin tää on vaan mun vierailutunnus kun unohin salasanan ja ei kehdannut alkaa taas sähläämään niiden salasanojen kanssa.

-Duck ihan ankka-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat