Hopeanuoli ja weed.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

(Vielä selvennän että Ginga nagareboshi gin on hopeanuoli ja Weed on ginga densetsu weed.

Eli tiedättekö Hopeanuolen?

Minä tunnen sen jo aika hyvin.

Katsokaas kun minä olen hopeanuoli-fani:D

Ja weedkin on tuttu.

Kaikki eivät varmaankaan tiedä mikä hopeanuoli on.

Tässäpä tietoa:(kopsattu Wikipediasta)

Gin (Hopeanuoli) on taitavan karhunmetsästyskoiran, Rikin, pentu. Gin syntyi tiikeriraitaisena, minkä katsottiin sinetöineen hänen kohtalonsa karhukoirana. Pentuna Gin näki, kuinka hirvittävä Akakabuto-karhu viskasi hänen isänsä rotkoon. Gin luuli isänsä kuolleen ja vannoi kostavansa Akakabutolle. Goh? Takeda alkoi kouluttaa häntä rankasti, ja Takedan jouduttua sairaalaan Gin jatkoi harjoittelua omistajansa Daisuken kanssa.

Kerran Gin törmää villikoiralaumaan, joka taistelee voitokkaasti karhua vastaan. Käy ilmi, että koirat ovat osa suurempaa laumaa, jonka tavoitteena on kukistaa Akakabuto. Gin liittyy laumaan ja kiertää sen mukana ympäri Japania etsimässä lisää voimakkaita koiria mukaan. Kolmen kuukauden jälkeen koirat kokoontuvat takaisin lähtöpaikkaansa, ?un Kaksoissolaan, ja aloittavat hyökkäykset Akakabutoa ja sen alamaisia vastaan.

Käy ilmi, että villikoiralauman johtaja olikin Riki, Ginin isä. Se oli selvinnyt pudotuksesta rotkoon. Yhdessä isä ja poika onnistuvat haavoittamaan Akakabutoa, ja paikalle saapuneen Goh? Takedan toive täyttyi, kun hän sai ampua Akakabuton. Karhu ei kuitenkaan kuollut, vaan yllätti kaikki nousemalla vielä ylös ja haavoittamalla Rikiä kuolettavasti. Gin tuhosi karhun, hyökkäyksellä, Zetsu Tenr? Batt?galla, eli Lentävällä Torahampaalla.

Mangassa tarina jatkuu, kun Akakabuton kukistumisen jälkeen Gaia-nimisen suden johtamat Mustien Susien Imperiumin sotajoukot alkavat tappaa ?un laumassa mukana olleita koiria. Susien Monarkian sotajoukkojen johtaja, Reima-niminen susi, kidnapatuttaa Crossin ja sen pennut saadakseen ?ulaiset tulemaan avukseen Gaiaa vastaan.

Ja hopeanuolen rotu Akita.

Ja tässä ginga densetsu weedistä:

Tarinan tapahtumat sijoittuvat ?un, Japaniin. Tarinan päähenkilö on Ginin (Hopeanuolen) poika, Weed. Nimensä Weed saa englanninsetteri GB:ltä, josta tulee Weedin ensimmäinen ystävä. Nimi Weed tarkoittaa rikkaruohoa, ja GB katsoi tämän sopivaksi nimeksi sitkeälle pennulle. Weedin äiti, Sakura, on vakavasti sairas ja ennen kuolemaansa Sakura pyytää Smithiä saattamaan Weedin isänsä luokse. Sakuran kuoltua Weed lähtee matkaan Smithin ja GB:n kanssa. Näin alkaa pitkä ja vaivalloinen matka, jonka aikana Weed pääsee isänsä asuinpaikkaan, mutta saa tietää Ginin, Akamen ja Johnin lähteneen etsimään häntä, joten he ovat menneet ristiin.

Matkan aikana Weed tapaa monenlaisia koiria, joista osa ystävystyy Weedin kanssa ja liittyy hänen laumaansa, kun taas osa haluaa hänet hengiltä. Tarinan ensimmäinen suuri vihollinen on geenimanipuloitu koira, Hirviö (japaniksi ”Kaibutsu”), jota saksanpaimenkoira Jerome kutsuu myös nimellä P4.

Hirviö terrorisoi ?ua tuhoamalla koiria ja ihmisiä. Hirviö saadaan kuitenkin nopeasti lyötyä. Tarinan varsinainen päävihollinen on kuitenkin H?gen-niminen, harlekiinivärinen tanskandoggi, joka haluaa koko Japanin koirien johtajaksi. H?genin lopullinen päämäärä oli sota ihmisiä vastaan, koska ihmiset kohtelevat koiria julmasti. H?genin lauma onnistuu ottamaan Ginin panttivangiksi, jolloin Weedin on pelastettava isänsä ja voitettava ?u takaisin. Gin saadaan pelastettua ja Weed käy lopulliseen taisteluun H?genia vastaan. Gin pyytää Weediä tappamaan H?genin, mutta Weed ei halua tehdä sitä. Yllättäen luonto puuttuu peliin, ja salama iskee H?genin kuoliaaksi.

Hopeanuolesta ja weedistä saatte jutella tässä topicissa mielin määrin.

Heipsan!

Kommentit (3)

Vierailija

Aa että Ginga sarja fani... okei omaa kommenttia, olen nähnyt molemmat gingat, myös leikatut suomi duppaukset, jotka ovat kuin painajaisesta, olen myös lukenut mangaakin jo netistä.

Mutta takaisin asiaan, Gin oli tehty erittäin hyvin, pidin sen piirrosjäljestä, tarinakin vei mukaansa vaikka välillä olikin vähän imelää välillä. Weedi taas ei ollut minulle mikään hurrauksen kohda, se oli tehty enimmäkseen tietokoneella, ja jälki oli liian tussimainen, se vei sen pois, mikä sai minut katsomaan Giniä.

Mutta voin silti sanoa että molemaat sarjat ovat sellaista kamaa, että jokaisen olisi edes yritettävä niitä.

Vierailija

Olen nähnyt kaikki Hopeanuoli-osat alkuperäisinä.Meillä on dvd-boksi, jossa ne ovat.Paljon parempia ne alkuperäiset, kuin suomenkieliset ja leikatut-osat.Enää minua ei kyllä paljon kiinnosta ne....Mutta suosittelen silti.Niin, ja ne Weedet!Olen nähnyt niitä vain muutaman osan, ja olivat nekin ihan ok.Mutta eivät yhtä hyviä kuin Hopeanuolet.

Vierailija

Minulla on kaikki Hopeanuolet, mutta en ole katsonut vähään aikaan. Weediä taas en ole nähnyt, mutta viime vuonna hinguin sitä äidiltä ja iskältä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat