keksi uusi akkari,nimi ,kuva ja sivumäärä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No ajattelin tehdä tällaisen kun ei löytynyt tällaista mistään ajatuksena ois tehdä oman mieleinen akkari ja kerrotte sen tänne minkälainen se on esim nimi kansi sivumäärä ja niin edespäin ois muuten mukava jos joku niistä valittaiskin Aku Ankkaan tässä minun Pam aavelinnan salaisuus siinä on suurimmaksi osaksi pam tarinoita sivumäärä 2000 kansi on sellainen jossa on Aku ja Touho pam asuissa jonkun vanhan linnan edessä pam ase kädessä ja pam auto on akun ja touhon vieressä ja linnan seinässä on varjo ja linnasta pilkottaa haamun kaapua siinä olisi vain ankka tarinoita ja kaikkia taikaviittoja ja kaikkee muuta.

Kommentit (14)

Vierailija

Tupu, Hupu ja Lupu Afrikassa. Sivumäärä voisi olla 502 sivua. Kansi voisi olla sellainen, että siinä on Tupu, Hupu, Lupu ja joitakin villieläimiä ja taustalla Aku etsii poikia. Ja siinä olisi tuo tarina Ankanpojat Afrikassa sekä paljon Yksisivuisia.

Vierailija

Iines ja minni kiinnassa.

Kansi voi olla sellainen että siinä on Iines ja Minni ja ne palvovat kunignasta tai keisaria ihan sama.Siinä on 600 sivua .

Vierailija

Iines9v:llä oli hyvä idea,tässä omani.

Nimi:Iines ja Aku Seikkailevat

Kansi:Iines ja Aku Lontoossa

Sivumäärä:313

Tarinat:Tarinat liittyvät Iineksen ja Aku matkailuun monissa eri paikoissa.

-Lopperi9 ankkavoimaa-

Vierailija

No mun olisi Ankkojen Mukana. Kannessa Aku halaisi Iinestä ja Hannu katsoisi taustalla. Sitten Roope Ankka heittäisi kermakakun Kroiso Pennosen naamaan, ja heidän vieressään olisi Hansu, joka herää kermakakun tuoksuun. Sivuja olisi 542.

-AlienTHEduck, joulua odotellessa

Vierailija

Tänään on jouluaatto jee hyvää joulua merry christmas god jul me laitettiin kuusen alle lahjat nyt äsken mulle taitaa tulla kitara paketista päätellen

.

Vierailija

Olisi hienoa, jos julkaistaisiin Don Rosan parhaat-kirja, lukijat saisivat äänestää Rosan parhaat sarjat. Kannessa olisi Rosan piirtämiä hahmoja.

Minun mielestäni siihen pitäisi tulla ainakin sarjat Kirje kotoa, Unohda koko juttu sekä Unelmoiden läpi elämän. Siinä pitäisi olla ainakin 250 sivua, että kaikki Rosan parhaat mahtuisivat siihen:);)

Vierailija

Uusi akkarin nimi voisi olla Ankkojen elämää, kuvassa Aku liukastuu portailla poikien rullaluistimeen, ja pojat hihittelevät lakkaamatta. Sivumäärä on normaali, vähän yli kolmesataa sivua.

-LH8-

Vierailija

musaa vai mammonaa kuvassa roopella on radio ja hän pitää sitä päällä ja esittää laulavansa ja jopa tienaa rahaa sivumäärä 3-4 sataa sivua

Vierailija

Hyvää uutta vuotta 2011 nythän tännekkin alkaa tulla ideoita luulin alussa kun tein tän että tää lukotetaan pian mutta tämähän on nostettu tohon etusivulle. :)

Vierailija

Joo oishan ihan mukavaa ettei nyt tätäkään topiccia unohdettais ettei vaan tällaisia tehdä uusia eli tulkaa tänne kirjoittelemaan sillätänne ei kirjotella yhtään voiskohan tämä nyt nostattaa tätä topiccia sillä nytten mä meen kirjottelemaan muihin topicciin.

Vierailija

Nyt eikun akkareita keksimään tuli just mieleen Aku maailman tuuriton mies se olis tripla joka ois myös tuunattu siinä olisi 2000 sivua. Ois melkonen tiiliskivi.

Vierailija

Moikka taas mulla on kavereita kylässä eli en kerkee kirjottaa pitkää viestiä ja tässä uusi akuankka. Akuankka on ärsyttävät oravat siinä Tiku ja Taku kiusaavat kannessa Akua ja muita ankkalinnalaisia sivumäärä 10 000.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat