Jos Aku olisi onnenpekka ja Hannu epäonninen?

Seuraa 
Liittynyt3.5.2009

Tuntuisiko teistä oudolta, että Aku Ankan päähahmo eli Aku, olisi yhtä onnekas kuin Hannu, ja kun taas Hannu olisi yhtä epäonnekas kuin Aku.

Kertokaa mielipiteenne :)

[SL]

Kommentit (10)

Vierailija

Jos niin kävisi, Hannun itsetunto ainakin romahtaisi pohjamutiin. Aku taas pääsisi varmasti veloistaan, eikä Roopella olisi silloin enää valtaa komennella Akua.

(Se olisi itse asiassa aika hyvä järjestely. :D Tahtoisin nähdä Hannun rehentelevän nokan kerrankin apeana ja surullisena kaiken sen jälkeen, miten se on kerskaillut Akulle.)

Vierailija

Aika huono sarja. Kelpaisi yksittäisessä tarinassa. Tulee nimittäin sympatiaa epäonnista kohtaan ja vihaa onnekasta kohtaan.

Vierailija

Näitäkin tarinoita on ollut, eivätkä ne minusta nyt mitään niin kovinkaan hyviä ole olleet. Loppujen lopuksi olisi vaikeaa kuvitella asiat näin päin. Minusta Akulle ehkä kuitenkin sopii paremmin epäonni ja Hannulle taas hyväonni. Tosin kyllä nekin tarinat hieman tympivät, missä Aku kuvataan erityisen epäonneekana ja Hannu taas juuri päin vastoin.

Yksinkertaisemmin sanottuna Hannulle sopii hyvä onni ja Akulle päinvastoin... Äsh! Olen minäkin sitten niin upea selittämään yhtään mitään.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Se olisi erikoinen järjestely. Mutta omalta osaltaan huono, sillä silloin tarinat saattaisivat olla aika tylsiä. Tarinat eivät olisi enää hauskoja, mutta kun Aku on epäonnekas, sarjat ovat hauskoja. Ja kuten edellä mainittiinkin, että epäonnekkaat ovat sympaattisia ja onnekkaat eivät, niin siinä olen samaa mieltä.

Vierailija

asoR noD kirjoitti: Aika huono sarja. Kelpaisi yksittäisessä tarinassa. Tulee nimittäin sympatiaa epäonnista kohtaan ja vihaa onnekasta kohtaan.

Sitä juuri tarkoitinkin. Anteeksi epäselkeys.

Vierailija

Akulle kyllä sopii paremmin epäonnisuus, mutta yleensä parhaimmissa tarinoissa Akun epäonni ei ole niin näkyvää. Vaikka olisikin hauhka nähdä Hannu yhtä epäonnisena kuin Aku, silti "moukantuuri" kuuluu Hannulle...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat