Mitä juhlavuodesta jäi käteen?

Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Hei! En ole aikoihin kirjoittanut Aku Ankan keskustelufoorumille.

Tässä topicissa voit kertoa mielipiteesi siitä, mikä oli parasta Taskarin 40-vuotisjuhlavuodessa. Mukaan lasketaan kaikki Taskarin 40-vuotisjuhlaan liittyvät julkaisut (esim. Taskarin parhaat-taskarisarja ja Roope-setä-lehden Aku Ankan taskukirja 40 vuotta-keräilykuvat).

Omasta mielestäni juuri Taskarin parhaat-taskarisarja ja Roope-sedässä julkaistut Aku Ankan taskukirja 40 vuotta-keräilykuvat olivat parasta juhlavuodessa. Lisäksi myös Taskarin juhlakirja on parhaimpien juhlajulkaisujen listallani. Totta kai myös Tripla-Taskari jäi juhlavuodesta mieleen.

Taskarin juhlasivusto löytyy osoitteesta http://www.akuankka.fi/taskari .

Siellä voit esimerkiksi lukea Taskari-uutisia ja testata Taskari-tietämyksesi.

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Käteeni jäi todellakin tuo tripla ja taskarin parhaat-sarja. Myös juhlakirja ja Donin uusin kirja nimikirjoituksella.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Mitä juhlavuodesta jäi käteen?

innokas Roope-fani - 20.12.10 03:10 (ID 677681) kyllähän tripla jäi mieleen

Niin se ainakin jäi mieleen

-AlienTHE, joulua odotellessa

Vierailija

Tämän vuoden kaikki Taskarit (mukaan lukien myös Teemat, tietenkin) erityisesti 'upea' Tripla.

Sekä myös monia muita lukuisia Taskareita, sillä tänä vuonnahan minä niihin koukkuun varsinaisesti jäinkin.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Juhlavuosi oli itsessään niin erinomainen taskareissa, että jokaikinen tänä vuonna ilmestyneistä jäi mieleeni.

Erityisesti Roope Ankan miljoonat -tarinasarja ja Triplataskukirja, sekä tietenkin erikoisjuhlajulkaisut Taskarin parhaat ja Taskarin juhlakirja.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mieleeni jäi monia mahtavia asioita tästä vuodesta, kuten se että olin Itäeskuksen Anttilassa ensimmäinen Cavazzanon nimmari jonossa. Sitten ehdin viläpä käydä kotona, ottaa mukaan pari muuta Cavazzano Akkaria ja ehdin kuin ehdinkin saada niihin nimmarit. Hyllylläni komeilee myös Taskarin parhaat sarja kokonaisuudessaan ja pidin kaikista erittäin paljon. Sitten ei ihan kaikkia normi taskareita löydy, mutta totta kai siellä komeilee Tripla joka oli ihan hyvä. Aivan järjettömän kokoinen se kyllä oli täytyy myöntää. Kun en kaikkia taskareita tältä vuodelta omista niin on vaikea sanoa kokonaisuudessan touosta Roope Ankan miljoonat sarjasta, mutta ne mitkä minä luin olivat ihan hyviä. Eivät mielestäni loistavia, mutta hyviä.

Siinä se taisi sitten olla tämän vuoden taskarin juhlavuosi teemalta.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Minulle jäi kaikki tämän vuoden taskarit, kaikki 4 taskaria Taskarin parhaat-kirjasarjasta sekä Taskarin juhlakirja Giorgio Cavazzanon nimmarilla ja omistuskirjoituksella.

Vierailija

No kyllä sitä jotain tuli ostettua. Kirjahyllystä löytyy taskareita nimeltä kuutamolla,kultaa ja kunniaa ja tukka hyvin.

Vierailija

No, ankkavuosi 2010 oli mielästäni hyvin antoisa. Oli Rosan vierailu, Taskarin parhaat, Pako kielletystä laaksosta sekä tietysti Suuri ja Mahtava, ainoa laatuaan oleva triplataskari. Myös Kari Korhosen johtosarjoja oli yllättävän paljon.

Kokonaisuuteen olen tyytyväinen.

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Luulisin, että Roope-sedän miljoonat-tarinasarja ei mitenkään liity Taskarin 40-vuotisjuhlavuoteen, mutta kuka tietää, vaikka se olisikin julkaistu juuri juhlavuotta varten. Sitten on nuo Rosan vierailut, Pako kielletystä laaksosta-sarjakuvakirja ja Kari Korhosen johtosarjat, en usko että ne liittyvät mitenkään Taskarin juhlavuoteen.

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat