Don Rosan kootut

Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Siis kesällä ilmestyy ensimmäinen osa kolmesta rosan kootuista. Aiotteko hankkia kaikki osat? Minä ehkä aion, sillä minulla on vain 3 kirjaa Rosan parhaita-sarjasta, joten saisin kaikka sarjat. Mikäköhän sen hinta on? Mutta joka tapauksessa, aiotteko hankkia kyseisen sarjan?

Sivut

Kommentit (175)

Vierailija

En hanki, jos maksavat yli 30 euroa ja kirjoissa on tarinoita mitä olen lukenut jo aiemmin.

~akufani-97, akua fanittamassa

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Don Rosan kootut

Veli Huilu - 01.01.11 02:56 (ID 685585)

No luultavsti maksavat yli 30 €!

Niin.Se Carl Barksin parhaat-kirja, joka ilmestyy Tammikuun lopulla, maksaa yli 30€.Niin luulen myös, että tuo tulee maksamaan saman verran, tai ehkä jopa enemmän.Mutta en vielä tiedä, hankinko sen.Jää nähtäväksi sitten kesällä.

Vierailija

missä on daniel brancan kootut? missä on vicarin kootut?

en osta rosan koottuja, omistan kaikki rosa-julkaisut ennestään, eikä tolla tuu kyllä mitään rahallista arvoa olemaan kun tulee menemään varmasti kyllä kaupaksi.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lainaus:

Veli Huilu - 01.01.11 02:56 (ID 685585)

No luultavsti maksavat yli 30 €!

Don Rosan kootut ei tule olemaan tosiaan olemaan yksittäinen kirja, joten turha ajatellakaan niiden maksavan vain 30 euroa... Luultavasti kuitenkin koko sarja täytyy tilata kerta-osotoksena, joten hintaa kertyy kerralla enemmänkin. Kyseinen kirjasarja on formaatiltaan kuin Carl Barksin kootut, mutta Rosan vähempisivuisen tuotannon takia tulee sisältämään vähemmän osia kuin Barksin kootut. Don Rosan kootut tullaan julkaisemaan kolmessa kolmen kirjan laatikossa, hintaa kertyy luultavasti yli 200€ tälle kokonaisuudelle.

Minua suoraan sanoen ärsyttää. Ärsytykseni johtuu tästä ainaisesta Rosan tuputtamisesta. Toki Suomessa, joka on täynnä Rosa-faneja, Rosan sarjakuvia sisältävä kirja myy paremmin, kuin vaikkapa Giorgio Cavazzanon tai Floyd Gottfredsonin kirja. En voi siltikään ymmärtää, miksi Rosaa täytyy julkaista aina ja aina uudelleen, kun paljon paremmiltakin tekijöiltä riittäisi julkaistavaa. Rosan sarjat, paria lukuunottamatta ovat jo julkaistu suomessa, niin minkä ihmeen takia ei voitaisi julkaista kätevänä kokonaisuutena myös muiden Disney-sarjakuvien suosikkipiirtäjien tuotoksia. Esimerkiksi Romano Scarpan tarinoista on julkaistu suomessa vain pieni määrä, ja kovakantisena vain minimaalinen osa. Don Rosan kootut ovat siis mielestäni aivan turha investointi, ja paremmiltakin tekijöiltä olisi kiva saada tällaista kokonaisuutta.

-Akuhullu

Vierailija

yhdyn totaalisesti akuhullu97:n mielipiteeseen. hintaahan noille tulee varmasti kertymään, mutta se tulee kyllä pysymäänkin tuollaisena, sillä keräilyarvoa tuolla ei tule tuskin paljoa olemaan, ellei kyseessä ole rajattu painos, esimerkiksi sama systeemi kuin barksin kootuilla. ainoastaan tilatut kirjat postitetaan ja loput poltetaan.

Vierailija

Olen täysin samaa mieltä kuin Akuhullu97. Muutenkin osasyy sille, etten enää kauheasti pidä Rosasta, on se jatkuva pakkosyöttö mitä tämäkin kirjasarja edustaa.

Vierailija

Kaikki tarinat ovat alkuperäisessä julkaisujärjestyksessä. Mutta en tee niillä mitään, koska minulla on jo kaikki Rosan kovakantiset.

Vierailija

Haluaisin ehdottomasti Don Rosan kootuista jonkun, mulla ei nimittäin ole vielä yhtään! Nyyh! Tietääkö joku, millä hinnalla niitä sais vaikka jostain Huutonetistä? Tietysti se riippuu varmaan aika paljon siitä, onko se hyväkuntoinen jne. Haluaisin vaan tietää semmosen suurinpiirtein hinnan. Vastatkaa pian, jos tiedätte! Sori, tää menee hiukan otsikon ohi, mut haluiasin vaan tietää tän jutun.

Vierailija

Re: Re: Re: Re: Don Rosan kootut<br /><br />Akuhullu97 - 01.01.11 06:43 (ID 685885)<br /><br />[quote kirjoitti:

Veli Huilu - 01.01.11 02:56 (ID 685585) Don Rosan kootut ovat siis mielestäni aivan turha investointi, ja paremmiltakin tekijöiltä olisi kiva saada tällaista kokonaisuutta.

-Akuhullu

Olen kyllä aika samaa mieltä.Miksei voisi vaikka julkaista Giovan Battista Carpilta tai Cavazzanolta joitakin koottuja?Toki se myös on totta, että Suomessa on aivan kauheasti Rosa-faneja, ja kyllä minäkin hänestä pidän.En usko, että kukaan ostaisi Cavazzanolta mitään koottuja.Paisti ainakin minä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat