Taskarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tähän voi kirjoittaa kaikenlaisia juttuja taskareista, Esim.

Mitä toivoisi lisää niihin,

Kuinka monta niitä teillä on,

Mitä mieltä on niistä yms.

Itse olen sitä mieltä, että ne ovat oikein hyviä ja mukavaa luettavaa. Meillä niitä on lähemmäs 80

Tarkka määrä on (nyt kun laskin) 76.

Kommentit (15)

McJuoru
Seuraa 
Liittynyt22.10.2009

Lainaus:
Re: Re: Taskarit

Chocola! - 22.12.10 05:32 (ID 679296)

meil ei oo hirveest mut meil on ihan eka taskari

Ensimmäisen taskarin omistaminen ei ole ihmeellistä. Riippuen tietysti sen painoksesta. Onhan minullakin se 5. painoksena ja 3. painoksena. Jos omistat sen ensimmäisena painoksena, ja hyväkuntoisena, niin voit olla onnellinen.

Vierailija

Lainaus:
Taskarit

aku 274 - 23.12.10 08:16 (ID 679501)

Lisää Tuplanolla-tarinoita! Ja taskarin tuplia saisi ilmestyä useammin. Eipä ole muuta sanottavaa niistä.

Ja esinäytöksiä, ja vähän paksumpia myös.

Vierailija

Hei muuten, mitä mieltä ootte Jumboista? Meillä niitä taitaa olla 3, eipä paljon ole... Mun mielestä ne on... no joo. Itse en niistä kauheasti välitä, mutta luen silti.

lakezorro
Seuraa 
Liittynyt23.4.2010

Omistan kaikki taskarit joita on ilmestynyt. Minulta puuttuu 3 mini-Taskaria ja 4 teema-Taskaria.

Kaipaisin taskareihin esinäytöksiä, edes yhteen tarinaan ja joku taskari voisi olla niin kuin useat vanhat taskari, että Koko kirja on oikeastaan samaa tarinaa.

~~Lakezorro aina ajan tasalla~~

Vierailija

Jaah, kyllä tätäkin sitten jaksetaan pitää yllä...

No juu. Itselläni on reilut sata Taskaria, vähäinen määrä johtunee siitä, että vasta tämän vuoden kesällä rupesin Ankkoja ns. fanittamaan jälleen, ja olen sitten nuo sata Taskaria reilussa puolessa vuodessa itselleni hommannut, ihan hyvin. Muttei nyt mene pelkäksi itse kehuksi koko touhu, niin voisi jotain vielä loppuun sanoa. No, muista en tiedä, mutta itse toivon, että erityisesti Ultrasankareita nähtäisi vielä Suomessa. Onhan niitä Italiassa ilmestynyt jo ties kuinka monta, mutta sehän että ne ikinä Suomeen tulevat on sitten asia erikseen.

Eikä kyllä muutama Tuplanolla -tarinakaan minusta ehkä yhtään pahitteeksi olisi. En tiedettävästi pidä noista kaikista Akun 'salaisita' Alter egoista, mutta on siitä viime kerrasta jokunen tovi aikaa. Ja kuten monet (mikä nyt siis on minun 'monet') ovat sanoneet, että Esinäytöksiä voisi tulla lisää. Olen heidän kanssaan samaa mieltä, vaikka vain ihan pariin Taskariin, niistä on todellakin ' ihania ' muistoja. Heh!

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Minulla on 128 Aku Ankan taskukirjaa. Esinäytökset olisivat ihan mukavia. Ja Ultrasankareita voisi tulla lisää. :d

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat