Nettiriippuvuus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En tiedä, onko täällä tälläistä topicia mutta ajattelin nyt sitten tälläisen tehdä!

Nettiriippuvuus.. se on vakava asia.

Itse olen tehnyt monta testiä ja pisteet ovat melkein 50, eli olen jonkunlainen ihminen joka on jonkin verran riippuvainen.

Minulla on itselläni kerta kaikkiaan niin boring life, että ei ole muuta tekemistä lomillakaan kun olla koneella. Tänään olen ollut 9.08 asti koneella, miinus 1h, sillä olen käyttänyt koiran ja syönyt tietenkin.

Sosiaalisuus ongelmia ei tämän takia ole. Pystyn hyvin aloittamaan uuden ystävyys-suhteen tai vastaavaan, mutta seurustelusuhdetta en pystyisi aloittamaan.

Tiedä sitten sekin, että olenko sen takia niin huono koulussa kun olen kaiket päivät koneella.

Silmiin minua ei ikinä satu ja pääkipuakin on harvoin. Tosin silmiin nykyään sattuu, sillä omistan 22" vai oliko se 24" tuuman näyttö, eli aika suuri.

Miten suhtaudutte nettiriippuvuuteen, onko teillä? Paljonko olette koneella, mitä teette? Oletko huolissasi omasta netinkäytöstäsi, tai sukulaisten? Voit pohtia näitä kysymyksiä - ei ole pakko vastata.

Eli itse voisin itseni lytätä nettiriippuvaiseksi.. lievästi sellainen.

Lomallakin (siis vaikka ulkomailla) unelmoin että pääsisin pelaamaan jotain peliä.

Eli kertokaa teidän kantanne asiasta ja oletteko itse? Kannattaa miettiä.

Minun mielestäni hyvä topic, ei lukkoon.

Kommentit (7)

SuperLupu
Seuraa 
Liittynyt3.5.2009

Voi olla että vähän olen... Aina lomillakin ja vapaapäivinä ei oo kauheest muuta tekemistäkään ku olla koneella... jo sielläkään on mitään tekemistä :D. uloskin menen nykyään paljon vähemmän, kun hyvä ystäväni muutti lappeenrantaan.. Tulee kuitenki viikon päästä helsinkiin pariks päiväks, et silloin oon varmaan sen kaa.. :) Joululomakin tulee varmaan olemaan tylsä.. silloinkin varmaan pelaan peliä jonka saan Nintendo DS:lle ja se peli on... (älkää naurako):Zelda: spirit tracks..... En keksiny muutakaan peliä, ja varmaan myös koneella.... Emt.

HYvää joulua kaikille!!!!!!!!!

Vierailija

Mhäkin oon ehk nettiriippuvaine tai jtn, kun oon kuitesku koneel iha sairaasti aina..

Pääasias kuuntelen musaa ja kaikkee jännää.. ;/

Vierailija

Minä en ole nettiriippuvainen,vaikka käytänkin nettiä lähes joka päivä,koska käyn siellä vain pikaisesti ja eikä se ole välttämätöntä,etten pääsisi nettiin joka päivä. Kyllä ilman tietokonetta voi pärjätä monta kuukautta tai koko elämän ajan,koska puhelin on keksitty,eikä koneessa ole mitään muita välttämättömia toimintoja kuin sähköposti,joka on tosin ilmainen. Mutta ei soittaminen,tekstiviestin lähettäminen tai kirjeen kirjoittaminen paljoa maksa.

eetutiiva

Vierailija

Melkein kaikki tietokoneen ominaisuudet saa jo kännykässä, mutta pelejä ei niin paljoa saa.

Minulle on ainakin välttämätöntä olla useasti tietokoneella, en pärjäisi ilman konetta. Luulisin näin. Pitäisi käydä Facebookissa ja tehdä kaikkea muuta turhaakin.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Nettiriippuvuus

Teurastaja-Lasse - 23.12.10 11:57 (ID 679629) On minun pakko käydä lähes päivittäin koneella.

Kenenkään ei oikeastaan ole pakko käydä koneella:D:D:D:D:D!

Mutta itse saatan olla hiukan riippuvainen. eilen sattui päähän, mutta sekin saattaa johtua vain siitä, että olen vain hiukan kipeä. Mutta onhan minusta kiva viettää koneella iakaa, eikä se ole minusta täyttä riippuvuutta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat