Jouluparaati

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli AA:n ylimääräinen numero ei ole postilaatikkoon tipahtanut, onko teillä sama ongelma vai tuleeko se vasta myöhemmin? Onko teillä tietoa?

Kommentit (15)

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Jouluparaatin olisi pitänyt tulla Aku ankan numero 51 mukana, mutta jostakin syystä sitä ei ole tullut kenellekkään.Syytä en todellakaan tiedä.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Olen jostain kuullut, että se lähettettäisiin nyt nro. 52 mukana. kun ei nyt tullut

-AlienTHEduck, joulua odotellessa

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Jouluparaati

etska01 - 24.12.10 01:46 (ID 680448) Ei muuten tullut meillekkään. Tulee varmaan 52:sen mukana.
Sama juttu on mulla!

Vierailija

Etsin syytä ongelmaan Sanoma Magazinesin nettisivujen kautta, ja löysin vastauksen ongelmaan! Toimituksessa on siis ollut teknisiä ongelmia ja he pyrkivät toimittamaan tilaajalahjat mahdollisimman nopeasti, mutta kuitenkin hieman myöhässä!

Pate 11
Seuraa 
Liittynyt27.3.2010

Niinpä niin. Minäkin ihmettelin tuota kun ei Jouluparaati tullut uusimman Akkarin kanssa(n.ro 51).Että tuleekohan se sitten ensi viikolla?! Toivon,että se tulee:D

- Pate 11 Roope-fani-

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Re: Jouluparaati

Tino K. - 01.01.11 06:52 (ID 685902)

Olen kuullut että tänä vuonna jouluparaatia ei tule koska Aku Ankassa on tullut enemmän liitteitä kuin vuonna 2009

Minäkin olen kuullut! Täällä on muitakin jouluparaati topiceita, jonne toimittaja tuli sanomaan, ettei sitä tule.Harmi...

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat