Sekamaan seikkailu.

Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Tämä on seikkailutopa, niin kuin kaikki muut. Tässä seikkaillaan sekamaassa, missä on kaikkea.

Voit ilmoittautua mukaan, milloin haluat.

-kerro salanimesi.

- kerro luonteestasi.

- kerro aseistasi

Siinä vähän. Jos et tajunnut topan ideaa, selitän:

Olemme kuvitteellinen järjestö, joka puolustaa sekamaata sen uhkilta. Esim joku uhka voi tapahua viidakkomaahan, toinen taas fantasiamaailmaan.

Siis seikkailemme tässä täysin kuvittellisesti! Tässä sekamaan paikkoja:

fantasiamaailma:

vähän samanlaisessa maailma kuin sormusten herrat-lefofissa. fantasiamaailmassa ei ole tuliaseita. Fantasiaaseita ovat jousipyssyt ja miekat ja taikasauvat. Veneitä on myös. fantasiassa on haltijoita, ihmiiä, joskus hobitteja, kääpiöitä, velhoja jne.

Seikkailumaa:

tämä maa on vähän samanlainen paikka kun star wars-leffoissa olevat paikat. Täällä on siis käytössä tuliaseet, ja muut alukset sun muut lasemiekat, mutta miekkoja ja taikasauvoja saati jousipyssyjä ei ole! Siellä asuu kaikenmoisia olioita!

Aavikkomaa:

tässä maanosassa ei asu juuri ketään. mutta siellä on suuret rauniot, joissa huhutaan asuvan kansaa.... Siellä saa käyttää mitä tahansa aseita ja koneita.

Viidakkomaa:

tämä maa on taas hyvin värikäs. Sielä asuu paljon eläimiä villipedoista söpöihin oraviin, ja viidakkomaassa asuu myös eri kansoja. Kaikki laitteet ovat täälläkin sallittuja, mutta alkuasukkaat eivät aina pidä niistä.....

Jäämaa:

Tyhjä maa, jossa on vain kylmää,kylmää,kylmää. Keskilämpötila on 50 pakkasastetta, ja sielä ei asu kuin eskimoita, ja he eivät salli mitään aseita!

villi länsi-maa

Sallittuja vain tluiaseet. teemä on villin lännen teema. Paikka on asuttu.

henkilöitä:

Maan kuningas, joka asuu fantasiamaassa, on varsinainen rauhaa rakastava henkilö.

järjestön perustaja on vanha mies joka asuu Seikkailumaassa. Hän kertoo järjestölle tehtävistä.

Bregond, paha henkilö, joka iskee ties mihin Sekamaan kolkaan, yleensä pääpahis.

Kerron hiukan omasta hahmostani:

Nimi: VauHti

Aseet: tuliaseista on normaali pistooli, mutta fantasia-aseita on kaksi: jousipyssy ja superhyvä miekka!

Luonne: on todella vikkelä ja vauhdikas. Johtaa järjestöä.

otan mukaan 15 roolipelaajaa. Muistakaa kertoa itsestänne! Se pätee koko seikkailun ajan. Jos 15 henkeä ei tule, niin otamme kaiki, jotka ovat ilmoittautuneet viimeistään 31.12.2011!

Seikkailu alkaa aikaisintaan 1.1.2011!

Kommentit (9)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Veli Huilu, jos topicciin ei ole vastattu 19 minuuttiin, ei tarvitse heti alkaa huutelemaan nostoviestejä. Minun mielestäni näitä roolileikkejä alkaa jo olemaan vähän liiankin kanssa, itse en tähän osallistu. Pyydän anteeksi, jos jotenkin loukkasin sinua, te muut saatte jatkaa jos haluatte.

~ Tapsa

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Sekamaan seikkailu.

Tapsa99 - 23.12.10 08:21 (ID 680196) Veli Huilu, jos topicciin ei ole vastattu 19 minuuttiin, ei tarvitse heti alkaa huutelemaan nostoviestejä. Minun mielestäni näitä roolileikkejä alkaa jo olemaan vähän liiankin kanssa, itse en tähän osallistu. Pyydän anteeksi, jos jotenkin loukkasin sinua, te muut saatte jatkaa jos haluatte. ~ Tapsa

en itsekkään tähän osallistu samoista syistä. Saatan ehkä joskus... En ssanut tuosta aloitusviestistä kauheasti selvää... (Ei pahalla)

-AlienTHEduck, joulua odotellessa

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:

Tapsa99 - 23.12.10 08:21 (ID 680196) Veli Huilu, jos topicciin ei ole vastattu 19 minuuttiin, ei tarvitse heti alkaa huutelemaan nostoviestejä. Minun mielestäni näitä roolileikkejä alkaa jo olemaan vähän liiankin kanssa, itse en tähän osallistu. Pyydän anteeksi, jos jotenkin loukkasin sinua, te muut saatte jatkaa jos haluatte. ~ Tapsa

Sinä et todellakaan loukannut minua! Tämähän on vain pelkkä kokeilu, ei tarvitse osallistua. ymmärrän hyvin, pelkkä kokeilu, toistan. Mutta osallistujia olisi silti kiva saada, kiitos!

EDIT: ja ymmärrän sinuakin alien, mutta mitä epäselvää on aloitusviestissä?

Vierailija

Lainaus:

Todellakin, liikaa on tullut seikkailua tälle sivustolle. Minä en tähän tule mukaan, eikä minulla riittäisi siihen mielikuvitustakaan. Minä en vain käsitä näiden seikkailu- topicien ideaa, mutta onhan niihin tullut huikeasti vastauksia, joten minulla varmaan on vain huono mielikuvitus... Mistä muustakaan se voisi johtua? No jatkakaa te tätä, jotka omaavat hyvän mielikuvituksen. Vielä täytyy ihailla tuota aloitusviestiä, hienoa työtä VH!

//: Olin taas hieman myöhässä, mutta ei kai tämäkään viesti täysin turha ollut...

-XRoke- Toivottaa kaikille Ankisteille ainutlaatuista Joulua ja mahtavaa Uutta Vuotta!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Re: Re: Sekamaan seikkailu.

xx-roope-kerälijä - 23.12.10 08:27 (ID 680212)
Lainaus:
Re: Re: Sekamaan seikkailu. Tapsa99 - 23.12.10 08:21 (ID 680196) Veli Huilu, jos topicciin ei ole vastattu 19 minuuttiin, ei tarvitse heti alkaa huutelemaan nostoviestejä. Minun mielestäni näitä roolileikkejä alkaa jo olemaan vähän liiankin kanssa, itse en tähän osallistu. Pyydän anteeksi, jos jotenkin loukkasin sinua, te muut saatte jatkaa jos haluatte. ~ Tapsa
Todellakin, liikaa on tullut seikkailua tälle sivustolle. Minä en tähän tule mukaan, eikä minulla riittäisi siihen mielikuvitustakaan. Minä en vain käsitä näiden seikkailu- topicien ideaa, mutta onhan niihin tullut huikeasti vastauksia, joten minulla varmaan on vain huono mielikuvitus... Mistä muustakaan se voisi johtua? No jatkakaa te tätä, jotka omaavat hyvän mielikuvituksen. Vielä täytyy ihailla tuota aloitusviestiä, hienoa työtä VH! -XRoke- Toivottaa kaikille Ankisteille ainutlaatuista Joulua ja mahtavaa Uutta Vuotta!

Kiitos kehuista ja hyviä jouluja sinullekkin!

Vierailija

Lainaus:
Tapsap: Minun mielestäni näitä roolileikkejä alkaa jo olemaan vähän liiankin kanssa, itse en tähän osallistu.
Aivan. Joku modeistammehan sanoi, että tämänkaltaisia leikkejä ei enää hyväksytä.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Sekamaan seikkailu.

hiirikebab - 23.12.10 08:33 (ID 680221)
Lainaus:
Tapsap: Minun mielestäni näitä roolileikkejä alkaa jo olemaan vähän liiankin kanssa, itse en tähän osallistu.
Aivan. Joku modeistammehan sanoi, että tämänkaltaisia leikkejä ei enää hyväksytä.

hupshups! En edes tiennyt! Voi ei! No, ihan sama. Laittakaa lukkoon vain tai antakaa pudota. Ei tämä ollutkaan hyvä idea. Aloitusviestikin oli aika outo.....:(

Vierailija

Nyt sinä itsekkin sen myönsit :D

Mutta kannatti kokeilla VH!

Oli tämä ihan OK topa, näitä vaan on hiukan liikaa

-AlienTHEduck, joulua odotellessa

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat