Käytkö Ankkis.net- Nettisivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli käytkö Ankkis.net- sivuilla? Minä käyn ainakin.

Kommentit (13)

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Melkein kolme vuotta olen siellä jo rekisteröityneenä ollut, joten siis kyllä. Tosin tämän vuoden aikana en ole siellä niin aktiivisesti käynyt kuin aikaisemmin, koska foorumi on muutenkin hiljentynyt kymmenkertaisesti viime tammikuun jälkeen. Nykyisin siellä kirjoittelen lähinnä tarinaani ja arvostelen Akkareita.

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Rekisteröidyin sinne noin kuukausi sitten, mutta en ole siellä juurikaan sen jälkeen käynyt ja minulla onkin vain yksi viesti siellä.

Vierailija

Olen ollut siellä heinäkuusta asti, mutta en ole ollut kovin aktiivinen. Saisi tulla lisää väkeä sinne, niin pystyisi keskustelemaan paremmin.

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Minäpä olen ollut siellä rekisteröityneenä vuoden 2006 kesäkuusta asti, eli kenties pisimpään kuin kukaan muu tässä topassa. Ihanan ylläpidon ansiosta tosin foorumi kuoli virallisesti viime vuoden tammikuussa.

Aku Vankkis
Seuraa 
Liittynyt9.7.2008

Lainaus:
Ihanan ylläpidon ansiosta tosin foorumi kuoli virallisesti viime vuoden tammikuussa.

Ensi viikon perjantaina on tämän huikean tapahtuman vuosipäivä. Ihana diktaattoriylläpito mahtaa järjestää kunnon kemut sen kunniaksi.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Koska tämä on "spämmitopic" niin vastaan tänne spämmiviestillä.

Lainaus:
Aku Vankkis: Ensi viikon perjantaina on tämän huikean tapahtuman vuosipäivä. Ihana diktaattoriylläpito mahtaa järjestää kunnon kemut sen kunniaksi.

Todennäköisesti antaa kaikille porttikiellot, tai toinen vaihtoehto on, että poistaa kaikki tunnukset ja sulkee koko paikan.

* :) *

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Re: Käytkö Ankkis.net- Nettisivuilla?

Teurastaja-Lasse - 01.01.11 03:55 (ID 685648) En ole.

En ole rekkanut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat