Mitä saitte joululahjaksi

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Ei tarvii kertoo kaikkia lahjoja mitä saatte mutta kun laitetiin kuusen alle lahjoja niin siellä oli kitaran muotoinen paketti ja se oli mulle mulle oli näköjään eniten lahjoja :) hyvää joulua merry christmas gud jul koko kuusi oli täynnä lahjoja kun täytettiin se en usko joulupukkiin sen takia laitettiin lahjat kuusen alle eikä meille tule joulupukkia.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

HYVÄÄ JOULUA!!!!

juu meikä sai nyttenkin varmaan yhen leffan en tiedä mutta ehkä!sellanen yks dokumentti...mutta pitemmittä puheittä HYVÄÄ JOULUA JA ONNELLISTA UTTAVUOTTA 2011

Vierailija

En ole vielä Lahjoja avaskellut.

Kyllä sieltä tärkeinpänä lahjana kosketusnäyttö tulla. :D

-AlienTHEduck, Uuttavuotta kohti!

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Toivoisin, että saisin nämä:

ensisijainen: 1. super mario galaxy 2

toisena ehdottomat-listalla: 2. Carl Barksin joulu osat 1 ja 2 kotelossa.

viimeisenä ehdottomat-listassa: 3. Lego kigdoms ritarilinna( saatan olla jo liian vanha, mutta niitä on kiva rakennella ja keräillä! Kyllä jotkut aikuisetkin keräävät legoja!

toivon vain uno kolme lahjaa. Sekin johtu siitä, että meidän perheessä ei saa toivoa enempää. saan kaikilta sukulaisilta paljon lahjoja, ja jos toivoo vähän, niin suurin osa toiveista toteutuu!

Vierailija

Minä sain joululahjaksi oman läppärin, muutamia vaatteita, kirjan ja yhden lelun. Tiedän, että tämä kuuluu joulutopiciin, mutta aihe oli niin houkutteleva, että oli pakko kertoa.

Vierailija

Näköispainos vuosikerrasta 1967 osa 1. Minulla on myös osa 2. Nyt minulla on kaikki vuoden 1967-lehdet! Ankkalinnan joulutohinat. ja yhden filmin.

Vierailija

Hmm... Kaikenlaista tuli, mm. Kamera, joitakin levyjä, joita tuskin ikinä kuuntelen. Toki myös tuli mummolata villasukkia, niinkuin aina.

Toki tuli myös pari Ankka -julkaisua; Ankkojen maailman historia 3, Suuri joulukirja ja sitten kaksi Pako Kielletystä laakososta. Aluksi oli kamala kiire saada kyseinen julkaisu, mutta kun sitten jouluna sain, niin tulikin toinen.

Keksiikö kukaan toiselle mitään käyttöä?

~ Viitta on voimaa

Vierailija

- Huppari.

- Kolmet farkut.

- Hollantilainen suklaakirjain (?).

- Kaksi pipoa plus lapaset.

- Talvitakki.

- Muutama pari villasukkia ja lapasia.

- Sukat ( Hollannista nekin ).

- Piirrustuslehtiö ja kyniä.

- Jotain muita vaatteita.

- Aku Ankka -lautapeli.

- Oma luokkakuvani ja minun ja bestani kaverikuva kehystettyinä.

- Aku Ankka -kirja jossa on vanhoja sarjiksia ( en muista nimeä ).

- Kasvopyyhe ja tavallinen pyyhe.

- Karkkia ym.

Ja pian saan kaksi myöhästynyttä joululahjaa : Ankantekijät 12 -kirjan ja Aku Ankka -kansion tai kansioita.

Vierailija

Saan lahjoja(ehkä) vielä lisää kotona(Oltiin jouluiaatto mummolassa) ja iskälläni.

Lista:

-Jesse karkukoira(kirja

-Hello Kitty pikkulaukku jonka sisällä oli kynsilakkaa

-Pentujengielokuva

-Paita ja housut

-Sukkia

-Sudokukirja(todella paksu)

-Uuden vaaleanpunaisen kännykän,jossa kamera(edellisessä puhelimessani ei ollut kameraa)

-Termari

-Jättitikkari

-Taskulamppu

-Paperia(Yhteinen serkkujeni ja sisareni kanssa)

-Lopperi9 ankkavoimaa-

Vierailija

Sain joululahjaksi:

Yllätys, yllätys: kirjoja!

Kirjat:

EverWorld-kirjasarjaa

Muinainen Pimeys-sarjan viimeisen osan.

Muita en muista, mutta yhteensä 8 kirjaa.

Yöpuku

Housut

Kaksi elokuvaa, jotka ovat tälläiset:

Weed 5 ja Frozenin, mikä on k-15.

Vaatteita

Ja jotain muuta. Tänään tulee vielä lisää!

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

2 Don Rosan parhaita kirjaa, Ankkalinnan joulyupukki, Roopen elämä ja teot 2, Aku ankka lautapeli, Lego city rakennettava paloasema, Piirrustus tarvikkeita, karkkia, Piirrustus lehtiö, jonka sivuilla on mustaa, ja kun mustalle värittää ohuesti kynällä, ilmestyy jokin kuva, johon katsotaan 3-d laseilla, Risto Räppääjä kirja ja Vitsejä Ankkalinnasta.

Lisää lahjoja tulee, kun menen isälleni.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat