Mitä teet eniten akuankan nettisivuilla?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mitä teet tääl eniten. En löytäny haulla toita tällasta mut saa lukottaa jos on turha aihe.

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Suurimman osan ajasta keskustelen, ja joskus katselen vähän gallerian kuvia. Joskus todella harvoin pelaan pelejä. Tämä on mielestäni kyllä vähän turha topic, mutta voihan tämä toimiakin.

Vierailija

Taitaa minut yleensä täältä keskusteluista taitaa löytää. Mutta joskus myös Galleriasta, kuvia kommentoimasta.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Ihan ensimmäisenä, kun kirjauduin, niin aloin pelaamaan pelejä. Sen jälkeen innostuin viestien kirjoittamisesta, ja olen sitä tehnyt tähän asti. Olen myös joskus vähän kommentoinut Gallerian kuvia, mutta en ole lähettänyt sinne vielä yhtään.

~DD, tuplasti Tuplanollaa!

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Suurimman osan ajasta vain katselen täällä viestejä, mutta aina välillä vastaan niihin. Galleriassakin olen välillä katselemassa kuvia. Olen myös lähettänyt sinne monia kuvia. Pelejä en enään pelaa, mutta silloin kun aloitin täällä käyntini en muuta tehnytkään kuin pelannut.

Vierailija

Laitan usein viestejä. Pelaan pelejä. (En usein). Joskus katselen galleria töitä. Siinä kaikki mitä teen usein täällä A.A:n nettisivuilla.

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Luen viestejä. En jaksa kirjoittaa viestejä pakolla, muuten tulee tylsä viesti. Ja keskusteluaiheet on usein tylsiä... Ja myös katselen galleriakuvia usein.

Vierailija

Hmm, ehkäpä pääosin pyörin keskustelualueella, tosin kirjoittamatta juuri mitään --> nykyään. Selailen muiden viestejä, ja joskus jos löytyy, naureskelen vanhoille viesteille.

Ja sillointällöin saatan muokkailla vanhojen topiccejen aloitusviestejä, poistaa typoja yms. Korjata epäselviä lauseita helpommin ymmärrettäviksi, tai muuten vain parannella, lisätä jotain tärkeää mikä joskus aikoinaan on unohtunut. "Muokkaus"-nappula on kyllä kätevä!

Sami-96

Vierailija

No lähinnä katselen galleriatöitä, ja joskus kommentoin niitä.Enemmän kyllä olen täällä keskustelupalstalla, ja vastaleihin viesteihin, jos kiinnostaa.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

En enään nykyään tee muuta kuin pyörin keskusteluissa kirjoittelemassa ja lukemassa viestejä. Ennen pelasin jonkin verran ja katsoin galleriasta töitä ja luin uutisisa ja blogeja, mutta nykyään erittäin harvoin luen niitäkään.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat