Kenellä on ankkkalinnasta hienoin auto?.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä otsikko kertoo kaiken.

Minun itseni mielestä on roopella.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Hannulla on vaikka mitä hienoja autoja, joten valitsen Hannun. Mutta, en ole ihan varma, onko tämä topic tarpeellinen, tai onko muitakin samanlaisia, joten moderaattorimme päättävät tietysti, lukottavatko he tämän, vai ei.

-LH8-

Vierailija

Itse en ole auotoihin koskaan sen suuremmin mitään huomiota kiinnitänyt... Mutta sanotaan silti Akun auto. Eli kaikille tuttu 313.

Kyllähän se aina tekee temppujaan ja niin poispäin. Mutta senkin tunnistaa miltei kuka tahansa, ja onhan se jo antiikkia!

Ja saahan sen aina yöllä muutettua Taikaviitan kaaraksi, joten mikäpä 313: n ohitse nyt edes voisi mennä?

// Niin, no. Itse en ole vastaaviin toppeihin tärmännyt, mutta voipa tuo lupuhullun 'enntuste' pitää paikkansa.....

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Mielestäni Hannulla. Mutta tämä on spämmin kasvatus topic! Joten pistäkää lukkoon! PS: uudet käyttäjät, hakekaa sellaista topicia ennen kuin teette.

DuckBox 360
Seuraa 
Liittynyt13.3.2011

Akulla/taikaviitalla on ylivoimaisesti Paras auto!!

Siitä löytyy kaikenlaisia super ominaisuuksia.

PS: modet pistäkää lukkoon. tulee hirveänä spämmiä ):

-DD2000-Driplasti doimaa ankka energiaa!

Epäilen muuten että käyttäjä "Vesiposti" on D10:n (Daniel10) omistama käyttäjä,sillä Vesipostia näkyy lähes poikkeuksetta aina myötäilemässä D10:n topicceja,ja viestejä,ja Vesiposti dissailee jatkuvasti D10:n "vihamiehiä".
haista kakka t:kikki hiiri

käyttäjä-464
Seuraa 
Liittynyt24.6.2008

Mielestäni ainakin Akun 313 on aikahieno, vaikka Hannulla on monia hienoja autoja. Silti valitsen Akun 313:n, sillä se esiintyy enemmän, kun Hannu autot.

pokotin akuankka.fi jo vuodesta 2008

Vierailija

roopen luksuslimusiini on ehkä paras, mutta, koska pidän urheiluautoista vastaan että hannun auto/autot on hienoin. hannuhan voittaa aina jonkin upouuden sporttirassin. esimerkiksi ankerati XZ turbo 5000 GTI DeLuxe, joka esiintyi tarinassa tuplanolla ja armoton ajojahti.

:D:D:D:D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat