Ankkojen,Hanhien jne. Suku?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Haluaisin tietää enemmän koko ankkalinnan sukupuusta. Ja nimenomaan onko missään jaksossa nähty ankkaveljesten äitiä? Akun äitiä? Jotenkin tuntuu että ankat tai hanhet tai mitkä muutkaan nyt ikinä aku ankkaan kuuluu eivät tiedä sukujuuristaan mitään? Jos teillä on jotain mikä auttaisi sukupuun kokoamisessa auttaisitteko?

Kommentit (2)

Vierailija

Rosan tarinoissa on nähty ankanpoikien äiti, Akun vanhemmat, ja monia niiden sukulaisia. Voisin auttaa, jos tietäisin, mitä tehdä. Muutenkin vähän turha topic, mutta antaa olla, ei lukoteta.

___________________________________________________________________________________________________

MAINOS:

Kaikille Rosa-faneille upea foorumi! Kaikenlaista keskustelua Rosasta, ja paljon, paljon muusta! Tämä foorumi on kuihtumaisillaan, kun ei-rosa-fanittajat jättivät tämän foorumin muutama kuukausi sitten, joten aloin yrittämään herätystä foorumia kuolleista! Siellä on kaikki kunnossa, paitsi, että siellä on vähän viestejä, ja nolla kävijää joka päivä. Kun sinne aletaan käydä aktiivisesti, niin foorumi on todellinen "superfoorumi"! PS: Se on Rosan luvalla tehty foorumi, pyysin häneltä luvan tehdä sen foorumin, kun olin nimmaria hakemassa. Foorumi löytyy täältä:

donrosa.foorumini.com/ , kopioikaa, ja liittäkää tuonne yläpalkkiin. Kiitoksia kaikille rekisteröityjälle!

___________________________________________________________________________________________________

-LH8-

Vierailija

Roope Ankan elämä ja teot sarjassa näkyy aika paljonkin Aku, Ankanpoikien ja Roopen sukulaisia.(olen varma siitä koska olen lukenut sen/ne)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat