Oletko voittanut ikinä aku anka palkintotehtävissä?

Seuraa 
Liittynyt9.10.2008

Minä itse olen kerran voittanut kirjapaketin joka sisälsi luettavaa pitkäksi aikaa, siihen kuului esim wizards of michey kirja. Tämän kirjapaketin voitin 2008 elokuussa, syntymäpäiväni on samassa kuussa, joten kirjapaketti tuli kivasti kuin synttärilahjaksi.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

en tehtävissä mutta kyllä sain eilen postissa aku ankka jumppa-kassin joita arvottiin 1000kpl akkarin tilaajille!se on ihan komeen näköinen..

Vierailija

En ole voittanut Aku Ankan tai Roope-Sedän palkintotehtävissä. Olen kuitenkin kirjoittanut pari vuotta sitten hauskimman kuplan (ei ollut Disney-sarjakuva), ja sain palkinnoksi DVD:n.

Toivoisin, että voittaisin joskus.... :)

-Battery

Vierailija

Veli Huilu, spämmiviestit eivät ole suotavia = D..

Juu, ja minä en ikinä ole voittanut mitään.. Paitsi että arvottiin tilaajalahjaksi niille, jonka nimet osui jaettavaksi. Minä olin yksi niistä, ja kirja oli Aku Ankka Ekstra 1-8 kovakantinen, ja luekselin sitä matkalla Poriin ukkini luo ; D.

-LH8-

Vierailija

En ole koskaan osallistunutkaan Akkarin kilpailuihin, joten en ole voinut voittaa. Mutta voisinhan minä johonkin kilpaan osallistua.

Vierailija

Lainaus:
niklas29: Pari kertaa.

Aikas hyvin, jos voittaa useamman kuin yhden kerran kilpailussa, johon osallistuu varmasti tuhansia Akkarin lukijoita...

Mutta, itse en ole palkintotehtävistä mitään voittanut, vaikka olen niihin joskus ottanut osaa.

:KK:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat