Ratsastus

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos harrastat ratsastusta niin olisi kiva, jos kirjottaisit tänne ja kertoisit, mitä mieltä olet ratsastuksesta, sekä voit kertoa sinun lempi ponisi tai hevosesi.( rodun saa kertoa.)

Eli tämä on yleispätevä keskustelu ratsastuksesta ja hevosista. Toivottavasti pidätte tästä. Elikkä keskustelua käyntiin vain! : D

~INESSA-IINES

Kommentit (11)

Vierailija

RAKASTAN hevosia! =) Ne ovat yhdessä koirien kanssa maailman parhaita eläimiä! Lempihevoseni/ponini ovat Mäentaustan tallin Miku-risteytysponi ja risteytysponi Pörri. Harrastan ratsastusta välillä, aina kun on rahaa.

(Tämä voi joidenkin mielestä olla turha topic, koska se ei liity ankkoihin vähääkään. Tai siis minua eivät sellaiset häiritse, (tämä varsinkaan, olenhan hepopöpi) mutta joku voi olla eri mieltä.) =D

Vierailija

No tämä on pulinat niin ei se nyt varmaan hirveesti ketään suututa:D Jos suututtaa niin anteeksi :)Minäkin rakastan hevosia ja koiria ne ovat minunkin lempieläimet!

JKP
Seuraa 
Liittynyt29.5.2008

Jaaha.. Pikkusiskonikin on näköjään tehnyt tänne topicin. : D Tämä tosiaan ei liity ollenkaan Ankkoihin, mutta eihän tämän oikeastaan tarvitsisikaan liittyä, koska tämä on pulinoissa. No tämä voi siitä huolimatta olla jonkun mielestä turha topic, mutta veikkaisin, että näillä sivuillakin on jonkin verran ratsastusta harrastavia niin tämä keskustelu ei välttämättä menekään lukkoon. No sehän nähdään sitten joskus meneekö tämä lukkoon.

Lainaus:
Ai? Onko INESSA siskosi? =)

Onhan hän.

Vierailija

Hevoset on kyllä ihania.. =) Käyn eräällä tallilla ratsastamassa. Siellä on todella hyvä ilmapiiri ja huumorintajuiset opettajat. Mutta jotkut tallitytöt ovat ilkeitä. : ( Pari vuotta sitten minulla oli yksityinen ratsastustunti. Minulla oli allani yksi tallin laiskimmista poneista. Kun en saanut ponia raviin, kaksi tyttöä alkoi naureskella kentän laidalla.

Minulla on ollut hoitoponi joka muutti hieman kauemmaksi vuosi sitten, enkä ole muistanut sitä käydä moikkaamassa. Täytyy sitten keväällä käydä. : )

Lainaus:
Ratsastus

JKP - 03.01.11 12:46 (ID 687078)

Jaaha.. Pikkusiskonikin on näköjään tehnyt tänne topicin. : D

Vierailija

Lainaus:
Re: Ratsastus

Libel-97 - 03.01.11 01:12 (ID 687116)

Lainaus:
Ratsastus

JKP - 03.01.11 12:46 (ID 687078)

Jaaha.. Pikkusiskonikin on näköjään tehnyt tänne topicin. : D

Niin onko INESSA siskosi?

vikke98
Seuraa 
Liittynyt20.4.2010

Vetääkää ihan rauhassa herne nenäänne viestistäni.. täällä kun on paljon sellaisia.

Eli siis. Itse en pidä hevosista tippaakaan saatikka sitten ratsastuksesta. Melkein kaikki minun luokalla olevat tytöt harrastavat ratsastusta + vitosen tyttö. Ja joka päivä, joka väli tunnilla: "Ratsastus on ihan parastaa!!" Ärsyttävää. Ja en kokeile ratsastusta vaikka maksettaisia. Tai olen kokeillut jo sitä, mutta ei kiitos.

(Hevosissa on yksi hyvä puoli: Niistä saa meetwurstia! : D)

//Kyllä venäläisissä meetwursteissa on hevosta, tarkistin itse. =)

Vierailija

No niin. Itse olen harrastanut ratsastusta kokonaisen vuoden joskus yhdeksän vuotiaana, mutta lopetin sen. Lopettamiseen oli kaksi syytä. Säikähdin kun hevonen jolla veljeni ratsasti lähti maastolenkillä kiitolaukkaan, ksoka opettaja oli antanut tälle raipan, vaikka sillä hevosella ei nimenomaan saanut käyrrää raippaa. Veljeni tietysti tippui, mutta ei onneksi saanut muuta kuin hiusmurtuman ranteeseensa.

Toinen syy lopettamiseeni oli kauhea opettaja. Hän laittoi minut viisi tuntia putkeen sellaisen ponin kyytiin josta en pitänyt, koska tiesin sen olevan jsokus kuin mikäkin paholainen, ja lisäksi se haastoi riitaa usean muun hevosen kanssa. Ope ei kuunellut minun pyyntöjäni saada toinen tuntiponi, joten lopetin.

Täytyy myöntää että joskus tuntuisi ihanalota päästä taas hevosen kyytiin ja lähteä ihanalle, pitkälle maastolenkille, mutta minulla on nykyääån omat kiireeni ja harrastan jo tanssia, eikä äidin rahat riittäisi molempiin harrastuksiin. Ja tanssia en suostu mistään hinnasta lopettamaan.=)

Lainaus:
vikke98:

Valitettavasti joudun rikkomaan kuplasi. Hevosista ei enää tehdä meetwustia, ei ainakaan Suomessa. Ja minusta se on varsin hyvä asia, vaikka itse en mitään kinkkuja (tai juustoja) suostukkaan leivälleni koskaan laittamaan. Mielestäni ne pilaavat leivän aidon maun.:>

*Nöösi, nauru naamalla*

Vierailija

Lainaus:
Re: Ratsastus

vikke98 - 03.01.11 04:53 (ID 687401)

Niistä ei ole tehty meetwurstia moneen vuoteen. =)

Paitsi Venäjässä, mutta niissäkin on hevosenlihaa alle 2%. Tai se riippuu ihan merkistä, mutta täälläpäin myyvissä merkeissä on ollut vähän.

Ihminen on luotu syömään lihaa, mutta en koske paistettuun hevoseen pitkällä kepilläkään, saatika marsuun.

// Ai niin, tuo "Hevosistatehdäänmeetwurstia"-loru on vanha vitsi.

Vierailija

No voi harmi!:( Minäkin olen mennyt tallin laiskimmalla ponilla mutta ei minua silti ole kiusattu että en saa sitä raviin.Siellä on kivoja ihmisiä.(onneksi)

~INESSA-IINES

Vierailija

Minäkin harrastan ratsastusta.

Ja ylläri ylläri perheelläni on oma lemmikkihevonen, joka tosin ei asu meillä kotona ja on nyt laitumella. En ole tosin ratsastanut sillä. Se on kyllä jo vanha mutta super-ihana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat