Miljardöörisanomat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moi!

En löytänyt tällaista aihetta, niin päätin tehdä. Olen huomannut, että täällä on lehti Uutis-Ankka jota olen vilkaissut. Haluaisin itse, että täällä olisi tietoa Roope-Sedästä ja Miljardööriklubista- ja sen jäsenistä. Esimerkiksi uutisia Roope-Sedän ja Kulta-Into Piin taistoista. Lehti sisältäisi uusimpia uutisia miljardööreistä, jota saadaan uusista julkaisuista. Myös vanhoja uutisia, esim. tietoiskuja Roopesta, Piistä, Pennosesta ym. Luulen, että uudemman Aku Ankan tai Roop-Sedän lukijat eivät tiedä näitä tietoja.

Olen ajatellut, että lehti tulisi tähä topiciin kerran kuukaudessa, ja sisältäisi seuraavia asioita:

-Pääkirjoitus

-Vanha tarina (tietoa yhdestä Roope-seikkailusta)

-Tietoisku (Tietoa yhdestä miljardööristä)

-Uutiset (Uusimmat uutiset miljardööreistä)

-Arvostelu (Uusin Roope-Setä-lehti)

Tähän voisi tulla lisääkin aiheita.

Haluaisin kysyä mielipidettänne, että kannattaako tällainen tehdä uusille lukijoille?

-Battery, energiaa jo vuodesta -07

Kommentit (7)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Miljardöörisanomat

Battery - 03.01.11 07:54 (ID 687583) . Haluaisin kysyä mielipidettänne, että kannattaako tällainen tehdä uusille lukijoille? -Battery, energiaa jo vuodesta -07

Ehkä kyllä, ehkä ei. Onhan tämä hyvä idea jotenkuten. Jos tätä ei lukoteta, niin kaikin mokomin tulen lehdentekoon mukaan.

PS: miksi näitä on kaksi?

Vierailija

Taisin vastata siihen lukotettavaan topiciin upsista...Kaikkea sitä tullaan tekemään.

Olen sitä mieltä että tämä on ihan hyvä idea.Saatan ehkä tulla mukaan!

Jos käy ja jos tulen mukaan haluaisin olla päätoimittaja?!Ei ole pakko tietenkään.

-Lopperi9 ankkavoimaa-

Vierailija

Jos tämä toteutuu, tarvitsemme toimittajia eri aiheisiin.

Toimittajalista:

-Battery, päätoimittaja (arvostelu)

-lopperi9, vastaava päätoimittaja (pääkirjoitus, uutiset)

Jos haluatte mukaan, pistäkää viestiä.

-Battery, energiaa jo vuodesta -07

Vierailija

Kiitoksia että pääsin päätoimittajaksi!!!!Milloin voisin kirjoittaa ekan uutisen?Kiva idea muuten.

//Minä voisin mainostaa tätä topicia!?

-Lopperi9 ankkavoimaa-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat