Uusi keskustelutopiikki!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Hoi!

Yleisön pyynnöstä loimme Pulinoiden alakategoriaksi ei-Disney-aiheisten pelien, leikkien ja ym. alueen. Muokataan otsikkoa tarpeen mukaan, mutta rajatkaa itse käyttö haluamanksenne!

Ainakin viestimäärien perusteella muut kategoriat ovat tarpeellisia, mutta kaikkeahan voidaan aina muokkailla! Vastatkaa vaikka tähän, jos muutoksia tarpeellisiksi katsotte!

Toimitus

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Tein ekan topicin tähän osioon hetikun huomasin sen.

Hyvä ehdotus!Juurin tälläistä on kaivattukkin.

//Tämän topicin eka viesti!

///Sorry lyhyt viesti.

-Lopperi9 ankkavoimaa-

Kroisos -99
Seuraa 
Liittynyt6.7.2009

Hienoa! Kiitokset tästä sinne Toimituksen suuntaan!: D Tämä helpottaa varmasti pulinoiden tilannetta leikkien osalta.

Tuli vain mieleen että kuuluuko tälle alueelle myös kaikenmoiset visat ja tietokilpailut?

Vierailija

Hoi myös sinne toimitukseen! ; D

Tosiaan, tämä uusi keskustelutopiikki on hyvä juttu. Tämä auttaa varmasti selkeyttämään sivuston Keskustelu-osiota paljon.

Anteeksi tynkä viesti.

Mr Roope Ankka

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hyvä ja kiitos tästä, toimitus! Teitte taas yhden hyvän työn kohti parempaa foorumia! Olen samoilla linjoilla kuin vaikka Kroisos-99 ja Tapsa99.

Minulla olisi sellainen ehdotus, että Historia-topic ja muutkin ei-Disney -aiheiset vastaavat visailutopicit siirettäisiin tähän osioon. Siten Pulinoissa päästäisiin keskittymään enemmän itse keskustelemiseen.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Uusi keskustelutopiikki!

Donald-91 - 04.01.11 02:46 (ID 688017) Hyvä ja kiitos tästä, toimitus! Teitte taas yhden hyvän työn kohti parempaa foorumia! Olen samoilla linjoilla kuin vaikka Kroisos-99 ja Tapsa99. Minulla olisi sellainen ehdotus, että Historia-topic ja muutkin ei-Disney -aiheiset vastaavat visailutopicit siirettäisiin tähän osioon. Siten Pulinoissa päästäisiin keskittymään enemmän itse keskustelemiseen.

Juu, tosi hyvä idea! Kaikki urheilu-visat sekä Minun suuri tietovisa ja Totta kai historia-visa voisi siirtää täänne! Hyv hyvä, toimitus!

DONUONTYHMÄ
Seuraa 
Liittynyt11.7.2010

Tähän osioon saattaa tulla hieman tungosta, kun suurin osa Pulinat-kategorian aiheista ovat jonkinlaisia Muistatko edellisen käyttäjän- tms., leikkejä. : D

Mutta hyvä juttuhan tämä on, sillä tämän osion ansiosta ne, ketkä haluavat keskustella vähän asiallisemmissa topissa, löytävät pulinoista ne keskustelutkin helpommin. Modeille taitaa tulla hommia, joten voimia heille! ; )

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Hieno uudistus. Tämähän tarkoittaa sitä, että suurin osa leikeistä ja peleistä tullaan siirtämään tähän osioon, joten visoille ja kyselyille jää taatusti enemmän tilaa Kyselyt ja Visailut- osioon.

Hienoa työtä ylläpito!

Huilulle: Visat kuuluvat Kys ja Vis- osioon, joten niitä tuskin tullaan siirtämään tänne.

Miten käykään omalle topicilleni, Hauskalle leikille? ( leikin piti alunperin liittyä Akuihin, mutta sitten se muuttuikin kaiken kattavaksi )

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/12/viestiketju/8747/hauska_leikk...

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No niin, pienen muistuttelun jälkeen tämäkin osio saatiin tosiaan tänne eli hieno homma, että ideoita toteutetaan : ). Nimeä tälle osiolle kannattaa tosiaan miettiä, jos tuo nykyinen ei kelpaa, sillä tuo on ihan minun mielipide nimestä eikä siitä tarvitse olla todellakaan samaa mieltä eli jos vaan joku yksinkertaisempi nimi vaan tulee mieleen niin postatkaa ehdotuksenne : ).

Lainaus:
Don: Minulla olisi sellainen ehdotus, että Historia-topic ja muutkin ei-Disney -aiheiset vastaavat visailutopicit siirettäisiin tähän osioon. Siten Pulinoissa päästäisiin keskittymään enemmän itse keskustelemiseen.

Pelit ja leikit tarkoittaa myös näitä visailuita eli kaikki visatkin tulevat löytymään tästä osiosta. Kunhan Make ja Wondy vaan pääsee siirtelemään topiceja niin homma pääsee alkamaan tässä osiossa. Historia-topicin kohdalla itse mietin kun sain tietää tämän osion tulosta sitä asiaa, että sen topicin nimihän on historia eli siinä kuuluisi olla sekä keskustelua historiasta sekä se visailu. Sitä ei siis oikein voi siirtää tähän osioon eikä sitä voi taas pitää pulinoissakaan. Minusta tähän ratkaisu olisi se, että nyt kun topic on saavuttanut jo 1000 sivun rajan aloittaisi aivan uudet 2 topicia eli Historia (2) sekä historia-visa.

Tuleehan tämä muutos pitämään pulinoissa hyviä topiceja pinnalla ja näin sitä keskustelua syntyy tulevaisuudessa enemmän kun kaikki leikit ja pelit on tässä osiossa.

Kiitos siis ylläpidolle (tai oikeastaan Akille) tästä osiosta : ).

//Ankkarock: Kyselyt ja visailut ei ole suunniteltu kuin Disney aiheisille aiheille eli kaikki ei-Disney aiheiset tulevat varmaankin tähän osioon.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mahtava homma ylläpito (tai Aki : ))! Tätä olenkin kauan odotellut, että jos tällainen tänne saataisiin. Enää ei tarvitse siis katsoa tällaisia pelejä pulinoissa, vaan saa keskittyä siellä kunnollisiin keskusteluihin. Tänne tuskin tulee paljon kirjoitettua, mutta tosiaan hieno homma!

// Modet saavat nyt tosiaan hommia :)

karvisfani97
Seuraa 
Liittynyt27.11.2008

Hei, Toimitus! Kiitos uudistuksesta. Minulla olisi teille kysymys: ettekö voisi sallia linkit keskusteluviesteihin niin, että ne saisivat kattaa koko internetsivustoavaruuden? Jos ette salli näin isoa keskusteluohjeiden muutosta, niin voisitteko sallia linkit akuankka.fi:n lisäksi disney.fi-sivustoon?

karvisfani97 - Akun ohella myös Karvisen fani

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Hei "Hiidenkirnu", minulla olisi sinulta ja käyttäjämodeiltamme kysyttävää!

Sitten kun modet tekevät päätöksen sen Historia-topicin suhteen ja lukottavat sen ykkösosan, tehdäkseen II-osan historia-aiheiselle keskustelulle, niin kuka sen Historia-visailu II:n sitten tekee? Minä vai joku modeistamme?

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Liitytään tältäkin suunnalta ylläpidon ylistyskuoroon. : D Hienoa, että tällainen alue saatiin peleille, leikeille ja visoille, jotka eivät Disney-aiheita kosketa.

Lainaus:
Historia-topicin kohdalla itse mietin kun sain tietää tämän osion tulosta sitä asiaa, että sen topicin nimihän on historia eli siinä kuuluisi olla sekä keskustelua historiasta sekä se visailu. Sitä ei siis oikein voi siirtää tähän osioon eikä sitä voi taas pitää pulinoissakaan. Minusta tähän ratkaisu olisi se, että nyt kun topic on saavuttanut jo 1000 sivun rajan aloittaisi aivan uudet 2 topicia eli Historia (2) sekä historia-visa.
Tästä minä olen samaa mieltä kuin Hiidenkirnu. Historia-topicissa oli ihan alunperin tarkoitus vain keskustella historiasta, mutta nykyään se on AINOASTAAN tietovisailua, mikä on minusta surullista. Alkuperäisen historiatopicin voisi ehkä lukottaa, ja sitten Donald-91 voisi tehdä uuden historiavisa-topicin tähän kategoriaan ja joku muu, esimerkiksi minä, voisi(n) tehdä historiaa varten keskustelutopicin tuonne Pulinoihin.

//Ainakaan minusta ei tarvita moderaattoria avaamaan topicia historiasta tai visasta.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat