Jatka kertomusta profiilikuvallasi

Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Siis en löytänyt haulla. Siis jatkat tarinaa omasta kuvastasi. Aika yksinkertaista. Tämä on vähän samanlainen kuin tapsan topa. Eli minä aloitan.

Ho hoi kun on tylsää! Sanoi Puhuva koira eräänä iltana.

Ja jos seuraavan kuvana on joku Iines, niin hän ovi laittaa lauseen:

Miksi sinulla on tylsää, iines kysyi.

Ymmärsittekö? Joten, minä aloitan.

Eräänä iltana puhuva koira meni elokuviin. Hän katsoi elokuvaa HYVIn tylsistyneen näköisenä.

PS: jos et ymmrtänyt, niin kysy minulta.

Sivut

Kommentit (29)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Ööh, jos tarkoitat "Hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä" niin sitten jatkan siitä:

Roope oli myös elokuvissa ja hän kysyi Puhuvalta koiralta: "Miksi katsot tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin, kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi!

~ Tapsa

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

erääänä iltana puhuva koira meni elokuviin. hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "miksi katost tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi!

Puhuva koira vastasi:

"no kun tässä puhhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on!

Ja laittakaa muutkin tämä koko tarina viesteihinne.

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Erääänä iltana puhuva koira meni elokuviin. hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "miksi katost tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi!

Puhuva koira vastasi:

"no kun tässä puhhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on!

Myös alkuasukas oli elokuvissa."Täh etkö tunne Roope Ankkaa?"

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Erääänä iltana puhuva koira meni elokuviin. hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "miksi katost tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi! Puhuva koira vastasi: "no kun tässä puhhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on! Myös alkuasukas oli elokuvissa."Täh etkö tunne Roope Ankkaa?" Myös Hupu Ankka oli tullut katsomaan leffaa hän sanoi Roope on minun setäni.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Erääänä iltana puhuva koira meni elokuviin. hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "miksi katost tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi! Puhuva koira vastasi: "no kun tässä puhhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on! Myös alkuasukas oli elokuvissa."Täh etkö tunne Roope Ankkaa?" Myös Hupu Ankka oli tullut katsomaan leffaa hän sanoi Roope on minun setäni!

"Ai olletko sinä Hupu? Kysyi puhuva koira. "Ja hän Roope? Roopehan on vanha saituri! HYI!"

Vierailija

Erääänä iltana puhuva koira meni elokuviin. hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "miksi katost tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi! Puhuva koira vastasi: "no kun tässä puhhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on! Myös alkuasukas oli elokuvissa."Täh etkö tunne Roope Ankkaa?" Myös Hupu Ankka oli tullut katsomaan leffaa hän sanoi Roope on minun setäni! "Ai olletko sinä Hupu? Kysyi puhuva koira. "Ja hän Roope? Roopehan on vanha saituri! HYI!"

Iines, joka sattui istumaan muutaman rivin taaempana liittyi keskusteluun: "Elokuva paranisi huomattavasti jos se sisältäisi tällaista naiskauneutta...!"

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Erääänä iltana puhuva koira meni elokuviin. hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "miksi katost tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi! Puhuva koira vastasi: "no kun tässä puhhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on! Myös alkuasukas oli elokuvissa."Täh etkö tunne Roope Ankkaa?" Myös Hupu Ankka oli tullut katsomaan leffaa hän sanoi Roope on minun setäni! "Ai olletko sinä Hupu? Kysyi puhuva koira. "Ja hän Roope? Roopehan on vanha saituri! HYI!" Iines, joka sattui istumaan muutaman rivin taaempana liittyi keskusteluun: "Elokuva paranisi huomattavasti jos se sisältäisi tällaista naiskauneutta...!"

Mutta puhuva Koira Joka sattoui olemaan hyvin epäkohtelias, vastasi:

Hyi hyi, vai naiskauneutta! Sinähän olet täysin ruma ja Toope!

Vierailija

Erääänä iltana puhuva koira meni elokuviin. hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "miksi katost tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi! Puhuva koira vastasi: "no kun tässä puhhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on! Myös alkuasukas oli elokuvissa."Täh etkö tunne Roope Ankkaa?" Myös Hupu Ankka oli tullut katsomaan leffaa hän sanoi Roope on minun setäni! "Ai olletko sinä Hupu? Kysyi puhuva koira. "Ja hän Roope? Roopehan on vanha saituri! HYI!"

Iines, joka sattui istumaan muutaman rivin taaempana liittyi keskusteluun: "Elokuva paranisi huomattavasti jos se sisältäisi tällaista naiskauneutta...!"

Mutta puhuva Koira Joka sattui olemaan hyvin epäkohtelias, vastasi:

Hyi hyi, vai naiskauneutta! Sinähän olet täysin ruma ja Toope!

" Hiljaa, piski papupata"! huusi joku. Se oli Aku Ankka, joka oli tullut Iineksen kanssa katsomaan elokuvaa.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Erääänä iltana puhuva koira meni elokuviin. hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "miksi katost tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi! Puhuva koira vastasi: "no kun tässä puhhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on! Myös alkuasukas oli elokuvissa."Täh etkö tunne Roope Ankkaa?" Myös Hupu Ankka oli tullut katsomaan leffaa hän sanoi Roope on minun setäni! "Ai olletko sinä Hupu? Kysyi puhuva koira. "Ja hän Roope? Roopehan on vanha saituri! HYI!" Iines, joka sattui istumaan muutaman rivin taaempana liittyi keskusteluun: "Elokuva paranisi huomattavasti jos se sisältäisi tällaista naiskauneutta...!" Mutta puhuva Koira Joka sattui olemaan hyvin epäkohtelias, vastasi: Hyi hyi, vai naiskauneutta! Sinähän olet täysin ruma ja Toope! " Hiljaa, piski papupata"! huusi joku. Se oli Aku Ankka, joka oli tullut Iineksen kanssa katsomaan elokuvaa. Vaikka Aku oli suuttunut, niin puhuva koira jatkoi hyvin tyynen näköisenä:

"iines on tyhmä, eikä hänellä ole älliä päässää ollenkaan!

Sen jälkeen loukkaantunut puhuva koira lähti pois leokuvista, mutta roope seurasi häntä.

Vierailija

Eräänä iltana puhuva koira meni elokuviin. Hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "Miksi katsot tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi!" Puhuva koira vastasi: "No kun tässä puhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on!"

Myös alkuasukas oli elokuvissa. "Täh, etkö tunne Roope Ankkaa?" Myös Hupu Ankka oli tullut katsomaan leffaa. Hän sanoi : "Roope on minun setäni!" "Ai oletko sinä Hupu?" kysyi puhuva koira. "Ja hän Roope? Roopehan on vanha saituri! HYI!"

Iines, joka sattui istumaan muutaman rivin taaempana liittyi keskusteluun: "Elokuva paranisi huomattavasti jos se sisältäisi tällaista naiskauneutta...!" Mutta puhuva Koira joka sattui olemaan hyvin epäkohtelias, vastasi: Hyi hyi, vai naiskauneutta! Sinähän olet täysin ruma ja Toope! " Hiljaa, piski papupata"! huusi joku.

Se oli Aku Ankka, joka oli tullut Iineksen kanssa katsomaan elokuvaa. Vaikka Aku oli suuttunut, niin puhuva koira jatkoi hyvin tyynen näköisenä: "Iines on tyhmä, eikä hänellä ole älliä päässä ollenkaan! Sen jälkeen loukkaantunut puhuva koira lähti pois elokuvista, mutta Roope seurasi häntä.

Aku lähti seuraamaan puhuvaa koiraa ja Roopea, yrittäen piilottaa itsensä valkoiselle seinälle mustassa puvussaan.

PS. Korjasin vähän ja laitoin kappaleet.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Eräänä iltana puhuva koira meni elokuviin. Hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "Miksi katsot tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi!"

Puhuva koira vastasi: "No kun tässä puhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on!"

Myös alkuasukas oli elokuvissa. "Täh, etkö tunne Roope Ankkaa?"

Myös Hupu Ankka oli tullut katsomaan leffaa. Hän sanoi : "Roope on minun setäni!" "Ai oletko sinä Hupu?" kysyi puhuva koira. "Ja hän Roope? Roopehan on vanha saituri! HYI!

" Iines, joka sattui istumaan muutaman rivin taaempana liittyi keskusteluun: "Elokuva paranisi huomattavasti jos se sisältäisi tällaista naiskauneutta...!" Mutta puhuva Koira joka sattui olemaan hyvin epäkohtelias, vastasi: Hyi hyi, vai naiskauneutta! Sinähän olet täysin ruma ja Toope! " Hiljaa, piski papupata"! huusi joku. Se oli Aku Ankka, joka oli tullut Iineksen kanssa katsomaan elokuvaa.

Vaikka Aku oli suuttunut, niin puhuva koira jatkoi hyvin tyynen näköisenä: "Iines on tyhmä, eikä hänellä ole älliä päässä ollenkaan! Sen jälkeen loukkaantunut puhuva koira lähti pois elokuvista, mutta Roope seurasi häntä. Aku lähti seuraamaan puhuvaa koiraa ja Roopea, yrittäen piilottaa itsensä valkoiselle seinälle mustassa puvussaan.

Akun piilopaikka oli TODELLA huono, joten puhuva koira huomasi hänet:

"aa, se merimiesasuinen tyhmä hoopo tyyppi seuraa! Juostaa roope!

roope:

"miksi minä sinua auttaisin, haukuit minua saituriksi roope vastasi ja rupesi hänkin jahtaamann puhuvaa koiraa.

Vierailija

Eräänä iltana puhuva koira meni elokuviin. Hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "Miksi katsot tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi!" Puhuva koira vastasi: "No kun tässä puhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on!"

Myös alkuasukas oli elokuvissa. "Täh, etkö tunne Roope Ankkaa?" Myös Hupu Ankka oli tullut katsomaan leffaa. Hän sanoi : "Roope on minun setäni!" "Ai oletko sinä Hupu?" kysyi puhuva koira. "Ja hän Roope? Roopehan on vanha saituri! HYI! " Iines, joka sattui istumaan muutaman rivin taaempana liittyi keskusteluun: "Elokuva paranisi huomattavasti jos se sisältäisi tällaista naiskauneutta...!"

Mutta puhuva koira joka sattui olemaan hyvin epäkohtelias, vastasi: "Hyi hyi, vai naiskauneutta! Sinähän olet täysin ruma ja Toope!"

Hiljaa, piski papupata"! huusi joku. Se oli Aku Ankka, joka oli tullut Iineksen kanssa katsomaan elokuvaa. Vaikka Aku oli suuttunut, niin puhuva koira jatkoi hyvin tyynen näköisenä: "Iines on tyhmä, eikä hänellä ole älliä päässä ollenkaan!

Sen jälkeen loukkaantunut puhuva koira lähti pois elokuvista, mutta Roope seurasi häntä. Aku lähti seuraamaan puhuvaa koiraa ja Roopea, yrittäen piilottaa itsensä valkoiselle seinälle mustassa puvussaan. Akun piilopaikka oli TODELLA huono, joten puhuva koira huomasi hänet:

"Aa, se merimiesasuinen tyhmä hoopo tyyppi seuraa! Juostaan Roope!"

Roope: "Miksi minä sinua auttaisin, haukuit minua saituriksi" Roope vastasi ja rupesi hänkin jahtaamaan puhuvaa koiraa.

Aku ja Roope olivat juuri saamassa puhuvaa koiraa kiinni, kun yhtäkkiä kulman takaa tuli auto ja he joutuivat pysähtymään. Puhuva koira juoksi auton alta ja pääsi pakoon.

Vierailija

Erääänä iltana puhuva koira meni elokuviin. hän katsoi elokuvaa hyvin tylsistyneen näköisenä. Roope oli myös elokuvissa ja kysyi: "miksi katost tätä näin tylsistyneenä? Tämähän on mahtava, etenkin kun minä omistan tämän elokuvateatterin. Valitsen vain priimaluokkaa esitettäväksi! Puhuva koira vastasi: "no kun tässä puhhutaan vain koko ajan jostain Roope Ankasta enkä tiedä kuka hän on! Myös alkuasukas oli elokuvissa."Täh etkö tunne Roope Ankkaa?"sitten alkuasukas muuttui näkymättömäksi.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Myös alkuasukas oli elokuvissa. "Täh, etkö tunne Roope Ankkaa?" Myös Hupu Ankka oli tullut katsomaan leffaa. Hän sanoi : "Roope on minun setäni!" "Ai oletko sinä Hupu?" kysyi puhuva koira. "Ja hän Roope? Roopehan on vanha saituri! HYI! " Iines, joka sattui istumaan muutaman rivin taaempana liittyi keskusteluun: "Elokuva paranisi huomattavasti jos se sisältäisi tällaista naiskauneutta...!"

Mutta puhuva koira joka sattui olemaan hyvin epäkohtelias, vastasi: "Hyi hyi, vai naiskauneutta! Sinähän olet täysin ruma ja Toope!"

Hiljaa, piski papupata"! huusi joku. Se oli Aku Ankka, joka oli tullut Iineksen kanssa katsomaan elokuvaa. Vaikka Aku oli suuttunut, niin puhuva koira jatkoi hyvin tyynen näköisenä: "Iines on tyhmä, eikä hänellä ole älliä päässä ollenkaan!

Sen jälkeen loukkaantunut puhuva koira lähti pois elokuvista, mutta Roope seurasi häntä. Aku lähti seuraamaan puhuvaa koiraa ja Roopea, yrittäen piilottaa itsensä valkoiselle seinälle mustassa puvussaan. Akun piilopaikka oli TODELLA huono, joten puhuva koira huomasi hänet:

"Aa, se merimiesasuinen tyhmä hoopo tyyppi seuraa! Juostaan Roope!"

Roope: "Miksi minä sinua auttaisin, haukuit minua saituriksi" Roope vastasi ja rupesi hänkin jahtaamaan puhuvaa koiraa.

Aku ja Roope olivat juuri saamassa puhuvaa koiraa kiinni, kun yhtäkkiä kulman takaa tuli auto ja he joutuivat pysähtymään. Puhuva koira juoksi auton alta ja pääsi pakoon. Mutta kun auto oli mennyt, roope ja Aku jahtasivat oiraa vieläkin!

Roope:

"odotapas, niin huitaisen sinua kepilläsi!"

puhuva koira:

"hähää, että saa minua kiinni!

Vierailija

eräänä päivänä säikky ankka meni katsomaan ilotulitusta... kun ensimmäinen raketti ammuttiin. hän juoksi hanhivaaraan asti...sitten hän hiipi hiiitaasti kotiin...viisi tuntia myöhemmin:aah viimein kotona.pian:iih pihani on vallannut kamala viidakko! hän juoksi kiinaan. asti siellä hän säikähti urheilukisoja. nimittäin pekingin olymppilaiset alkoivat juuri. ja sitten hän juoksi takaisin kotiin koska oli uusivuosi ja keskiyö hän säikähti tietenkin ilotulitteita. sen seurauksena hän juoksi maapallon toiseen laitaan.huhutaan että säikky ankka kävelee etana hitaasti jossain kuuban perukoilla.loppu

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat