Pokemon kortti peli

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

ketkä pelaa vielä pokemon korttipeliä, itse pelaan vielä vaikka olenkin 18, joidenkin mielestä se on lapsellista mutta niin sanovat ne jotka eivät ymmärrä pokemonia, eikös se näin ole. Ihan pelaan joensuun liigassa, joten kannattaa mennä liigaan pelamaan saatte uusia vastuksia ja voitte tehä yhessä muutakin kivaa, vaihella kortteja, ja rakentaa yhessä pakkoja:), mutta ne jotka ette pidä pokemonista älkää kommentoiko, kiitos!

Kommentit (5)

McDuck-fani
Seuraa 
Liittynyt26.10.2008

Onko siihen oikein liigakin? Itse en ole koskaan pelannut pokemon-korteilla. Yksinkertainen syy tähän on se, etten osaa. Mutta jos olisin osannut, en pelaisi enää, mutta nuorempana kyllä.

Keräsin niitä kyllä joskus ja sitten kaverien kansa vertailimme ja joskus vaihdoimme niitä.

Vierailija

Onko tämä peli tai leikki? Siltä ei kyllä vaikuta... tämäntapaiset aiheet kuuluvat Pulinoihin.

Itselleni on muutama Pokemon-kortti, joita olen saanut pikkuveljeltäni.

Vierailija

Onko pokemon liigoja Suomessakin?! Kerro äkkiä misssä! Pokemonkorttipeli on mielestäni maailman paras! itselläni on ainakin 3 pakkaa, mutta joudun aina pelaamaan itseäni vastaan. Tiedätkö onko Jyväskylässä pokemon liigaa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat