Lauta- ja korttipelit

Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Siis, täällä on tarkoitus keskustella yleisesti kaikista lauta- ja korttipeleistä. Omasta mielestäni täällä ei ole vielä samanlaista keskustelua, mutta jos tällainen on, niin laittakaa vaan linkki ja tämän voi laittaa. Aloitetaan keskustelu.

Mitä mieltä olette Uno-korttipelistä? Minä pidän siitä erittäin paljon, pelaan sitä paljon isäni kanssa. Klassikko ja koukuttava peli.

~ Tapsa

Kommentit (5)

Vierailija

No, onhan se Uno kiva peli. Meillä on kotona se "vanhempi" versio, mutta se ei ole yhtään huononpi! Se on ehkä jopa parempi kuin nykyinen. Pelaan Unoa paljon kavereitteni ja pikkuveljeni kanssa.

Vierailija

En oiken pidä uunosta sillä kun aina häviää niin kaikki rupee sanoo uunoksi mutta en ite tietenkään aina häviä mutta tuntuu silti pahalta kun muitakin sanotaan uunoiksi itse pidän enemmän skib-bosta sekin on uunon tekijöiltä kuitenkin.

Vierailija

Uuno on kiva korttipeli, vaikka siinä häviäisikin. Uunoahan pystyy pelaamaan kahdestaan, mutta pelaan sitä kyllä mielummin suuremmalla porukalla, niin se on pitkä peli ja ihmisiä vähentyy koko ajan loppua kohden. Se on kyllä kiva ajanviettopeli.

Skibboa pelasin viimeksi jouluna mummini kanssa, ja eipä ihme. Hävisin siinä, kun tein yhden huolimattomuusvirheen.

Sainjoululahjaksi pelin nimeltä Mallorca, ja se oli voittanut 2010-vuoden Paras aikuistenpeli-palkinnon, ja sen ikärajoitus oli 10v, joten ikärajan mukaan sain pelata sitä. Olen pelannut sitä varmaan kolme kertaa, olen hävinnyt siinä aina. Peli kestää tekijän mukaan 45 minuuttia, joten sillä pelillä aika kuluu mukavasti. Pelin alkuvalmistelu saattaa kestää aika paljon, mutta kyllä se on sen arvoista! Ohjeetkin on valitettavasti aika pitkät...

Jos sinulla ei ole tuota peliä, niin hanki ihmeessä!

~DD, tuplasti Tuplanollaa!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat