Taskarin sankarit

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En ole varma kuuluuko tämä tähän osioon, mutta jos ei niin siirtäkää.

Tammikuun 2011 ensimmäisessä Aku Ankka lehdessä on mainos samanlaisesta pokkarisarjasta kuin Taskarin parhaat viime vuonna. Hintaa tällä julkaisulla tulee olemaan 6.90 euroa kappale. Niitä ilmestyy neljä osaa, joista itse veikkaan ilmestyvän nyt Tammikuussa, sitten Huhtikuussa (se mainitaan lehdessä), Elokuussa ja Joulukuussa.

Osa 2 mukana tulee hieno boksi pokkareille, samankaltainen kuin Taskarin parhaat boksi mutta erinlainen.

Mitä mieltä olet tästä, aiotko hankkia?

Kerro mielipiteesi täällä!

Minä aion ehdottomasti hankkia!

Voit myös tässä topiikissa arvostella Taskarin sankarit -pokkarisarjan tarinoita, kunhan se ilmestyy!

Julkaisupäivät:

Taskarin sankarit 1 "Agentit asialla" - 18.1

Taskarin sankarit 2 "Oikeuden puolustajat" - 12.4

Taskarin sankarit 3 "Etsivä löytää" - 21.6

Taskarin sankarit 4 "Kaukana kotoa" - 16.8

http://www.akuankka.fi/akupedia/2859/taskarin_sankarit#2859

Sivut

Kommentit (97)

Vierailija

Tuleekohan tästä joku traditio, kun viime vuonna oli Taskarin parhaat ja nyt sitten Taskarin sankarit, vai onko se vain sattumaa? Itse ostan koko sarjan, sillä pidän agenttisarjoista todella paljon. Toivottavasti tulee myös niitä vanhoja Mikki-sarjoja...

Vierailija

Juu, itse kävin juuri äsken hakemassa uusimman Akkarin postilootasta, ja huomasin tuon mainoksen. Siis tottakai ajattelin hankkia! Niin, siis jos vain rahaa riittää... nytkin piti käydä pummaamassa omasta säästötäni hieman rahaa...

Tottakai rakastan kaikkia mahdollisia Ankka -julkaisuja, mutta eikö niitä tule vähän liikakin?

No, vastaus on aivan mielipiteeseen liittyvä.

Sillä sinusta jo yksi Taskari vuodessakin voi olla liikaa...

Mutta siis. Ajattelin hankkia, eri asia on sitten vain se, millä ne saan ostettua. Erityisesti osa 2 (tyypillistä) on tällä tuntumaa pakko saada.

// Miksei tämä tänne kuuluisi? Tämähän liittyy Taskareihin, ja tämä on Taskari -aihe... - tai joku semmoinen.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Minä käyn illalla kaupassa ostamassa nuo ja ellei joku muu kerkeä täällä käydä ostamassa, niin voisiko hän ystävällisesti tulla laittamaan kirjan tarinat uteliaille? Minä laitan ainakin, viimeistään illalla.

Vierailija

Pitää vähän tutkiskella kaupassa, onko tuo ostamisen arvoinen.

Luultavasti ekan osan ostaminen menee minulla helmikuuhun, kun tässä kuussa rahojen pitäisi riittää vielä tuplataskariin ja vaikka mihin muuhunkin.

Vierailija

Aivan varmasti hankin! Luin juuri keskustelusta "Tulevat Ankka- ja Hiirijulkaisut"-keskustelusta niitä juttuja, että ensimmäisessä olisi joku "Agentit asialla" ja toisessa taas "Oikeuden puolustajat". Odotan innolla varsinkin tuota "Agentit asialla"-julkaisua, sillä toivoisin, että siinä olisi eräs Tuplanolla-tarina, sillä olen odottanut sen tarinan ilmestymistä jo 5 kuukautta, mutta luulen, että siinä on vain ennen Suomessa julkaistuja tarinoita. Ihmettelen vain pikkuisen tuota nimeä, "Taskarin sankarit" ilmestyisi Aku Ankka-lehden 60-vuotis vuonna. Aika outo nimi.

~DD, tuplasti Tuplanollaa!

Vierailija

DD, ehkä kaikki eivät ehtineet vielä viime vuodeksi myyntiin, meinaan suomentamista jne. (; No, kiva kun edes nyt tulivat.

Itse kävin eilen kaupassa, juurikin noita etsiskelemässä, mutta eipä näkynyt mitään uutta. No, huomenna menen kirjakauppaan, josko sieltä vaikka löytyisi.

Lainaus:
Teurastaja-Lasse: Miksiköhän kotelo on vasta osassa kaksi?

Veikkaisin, että että vasta silloin sille tulisi käyttöä... koska silloin niitä on jo ilmestynyt kaksi. Äh. En kylläkään edes tiedä.

~ Viitta on voimaa

SuperÄijä
Seuraa 
Liittynyt27.12.2009

Ratsastetetaan Taskarin parhaiden suosiolla. =) Mutta mikäpä siinä, hyvältä vaikuttaa. Olisin jo eilen käynyt ostamassa, mutta ei ollut vielä ilmestynyt. Tai ainakaan tullut Kirkkonummen K-Citymarkettiin tai keskustan S-markettiin.

Lainaus:
Viittavitsi:

DD, ehkä kaikki eivät ehtineet vielä viime vuodeksi myyntiin, meinaan suomentamista jne. (; No, kiva kun edes nyt tulivat.

Ei, kyllä tämä olisi tullut jo viime vuonna, jos julkaisija olisi niin halunnut. Mutta tälle ei viime vuonna ollut tarvetta, kaksi vastaavaa sarjaa samana vuonna söisi vain kummankin myyntimääriä. Kirjasarja oltaisiin halutessa kuitenkin voitu julkaista jo viime vuonna, sillä kymmenestä tarinasta yhdeksän on jo julkaistu Suomen Taskarissa, ja vain yksi piti suomentaa.

Vierailija

Lainaus:
SuperÄijä: Ei, kyllä tämä olisi tullut jo viime vuonna, jos julkaisija olisi niin halunnut. Mutta tälle ei viime vuonna ollut tarvetta, kaksi vastaavaa sarjaa samana vuonna söisi vain kummankin myyntimääriä. Kirjasarja oltaisiin halutessa kuitenkin voitu julkaista jo viime vuonna, sillä kymmenestä tarinasta yhdeksän on jo julkaistu Suomen Taskarissa, ja vain yksi piti suomentaa.

Jaa, jaa. No mistäs minä tuon olisin voinut tietää, vaikka olisihan sen toki aina voinut selvittääkin.

Mutta hyvä kun päätit selventää asiaa, jota minäkin vähän kyllä mietin. Ainahan ne syyt ovat nähtävästi jollain lailla rahaan liittyvät. No, onneksi meillä on sentään ainakin yksi nero keskuudessamme.

~ Viitta on voimaa

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat