Apu -sivu

Seuraa 
Liittynyt1.11.2010

Tämä "Apu -sivu" viesitiketju on toisten käyttäjien auttamiseksi.

Täällä voi auttaa ja täällä voi kysyä neuvoa.

Mulla on jo kysymys.

Kysymys liittyy Akupediaan.

Missä voi luoda/täydentää artikkelin?

*Lähes Pätevä 7*

Kommentit (4)

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

näitä on jo paljon.....

sitä paitsi, olen jo kertonut sinulle läpä, että AKupedian artikkeleita ei voi luoda eikä muokata tällä hetkellä, sillä spämmärit ja trollaajat ovat riehuneet siellä. Kestää vähän aikaa että sinne pääsee taas kirjoittelemaan.

JA NYT LUKKOON

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Apu -sivu

asoR noD - 05.01.11 02:19 (ID 688841) Veli huilu mikä on trolli??????? Lukkoon vaan minun puolestani.

trolli on pahaatekvä tyyppi, esim juuri sellainen joka haluaa poistaa kaikki akupedian artikkelit ja haukkua kaikki ties millä **** sanoilla! Nyt lukkoon!

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Läpä7*: Olen nyt huomannut, että sinulta tulee topiceja ainoastaan tähän osioon ja muutenkin tunnut vain pyörivän tässä yhdessä osiossa eli muistahan, että hahmot ei ole ainut osio eli tälläiset topicit ei kuulu tähän osioon vaan esimerkiksi tämä kuuluu Aku Ankan nettisivut osioon eli tämä on täysin väärässä osiossa. Idea on ihan hyvä tässä topicissa, mutta tästäkin aiheesta on jo topic.

http://www.akuankka.fi/keskustelut/alue/8/viestiketju/18623/ukk_usein_ky...

Selaile siis ensin ennebkuin teet topicia, turhat topicit vaan teettävät modeille työtä, kun ne pitää lukottaa ja tässä tapauksessa tämäkin topic pitää siirtää tästä osiosta nettisivut osioon eli hommaa on vieläkin enemmän.

Voin sanoa, että Akupedia avataan taas kohta kunhan saadaan varmistettua se ettei sitä sotketa uudelleen niin helposti. Pian pääsette kuitenkin taas kirjoittelemaan uusia artikkeleita eli koittakaa jaksaa odottaa. Akupedia on ollu kauan huonossa jamassa, mutta sille ei mahda mitään.

Nyt kysymykset siirtyy sitten UKK:hon eli sinne siis : ).

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat