Yu-Gi-Oh! Kortti peli/manga

Seuraa 
Liittynyt30.4.2010

Eli tämä keskustelu on niille, jotka haluaisivat aloittaa Yugioh korteilla pelaamisen tai pelaavat jo niillä.

Laitan tänne myöhemmin säännöt, sillä ne ovat aika hankalia, miten sen nyt ottaa. :D

Kommentit (14)

Vierailija

Tiedän kyllä mikä se on ja ihan kiva sarja. Olen lukenut myös mangaa. Itselläni on 500 korttia arviolta. Myös olen pelannut niillä. Ihan kivaa niillä on myös pelata. Pakkani koostuu pelkästään Elemental Hero korteista. Paras korttini joka minulla on on joku Hamon. Atk 4000 Def 4000. En ole pitkään aikaan pelannut niillä, mutta voisihan sitä taas yrittää. :)

Vierailija

Ajattelin juuri tehdä samanlaisen topicin. Itse olen pelaillut Yu-Gi-Ohia 2 vuotta. Parhaat kortit ovat Exxod, Hamon, Blue-Eyes Ultimate Dragon, Raviel ja Megarock Dragon. Myös kaikki Divine Beastit(Obelisk, Slifer ja Ra)on tullut kerättyä. Tällä hetkellä pakkoja on Dragon, Destiny Hero, Gravekeepe´s sekä Effeck Burst ja suunniteilla on Alien pakka. Ostan kortteja Fantasiapeleistä ja Lautapeleistä, jossa käyn silloin tällöin pelaamassa. Mangakin on hyvä. Olen nyt lukenut osat 10-28.

Vierailija

Lainaus:
Re: Yu-Gi-Oh! Kortti peli

Veli Huilu - 07.01.11 06:11 (ID 690669)

Mitä ne ovat? En oikein tiedä, joten voisitteko selittää?

Yu-Gi-Oh! on korttipeli, jossa tarkoituksena on saada vastustajan 8000 elämänpistettä nollaan, kokoamallaan 40-60 kortin pakalla. Pelissä on loitsuja, ansoja ja hirviöitä. Aloittelijan kannattaa aluksi hankkia Structure Deck, jota lähteä sitten parantelamaan Boosteri pakoilla. Tunnetuin Yu-Gi-Oh! - kortteja myyvä liike Suomessa on Fantasiap.elit

Vierailija

Effeck Damage pakassani on tällainen combo:

Ectoplasmer(Continous Spell)

Skull Invitation(Continous Trap)

Lava Golem(Monster)

Dark Room Of Nightmare x2(Continous Spell)

Coffin Seller(Continous Trap)

Nyt en jaksa selostaa miten sitä käytetään. Itselläni on muuten samat lohikäärmeet kuin sinulla tuossa ylhäällä. Blue-Eyeseja 3 kappaletta(Lempihirviöni) Red-Eyeseja 3 kappaletta myös, Ultimate Dragoneja 2 ja Felgrand Dragoineja 1.

PS: Muistathan että tuplapostaus ei ole suotavaa.

Vierailija

Itselläni kävi joskus mielessä keräilyn aloittaminen, mutta sitten päätin jatkaa ihan Pokémoneilla ja Duel Mastersilla. (ainiin, jos jollakin on Dm-kortteja, ja varastosta löytyis semmonen kortti kun Hyperspatial Shooting Hole, vaihtasin mielelläni : D)

Vierailija

Lainaus:
Re: Yu-Gi-Oh! Kortti peli

Jones Duck - 09.01.11 07:24 (ID 691491)

Itselläni kävi joskus mielessä keräilyn aloittaminen, mutta sitten päätin jatkaa ihan Pokémoneilla ja Duel Mastersilla. (ainiin, jos jollakin on Dm-kortteja, ja varastosta löytyis semmonen kortti kun Hyperspatial Shooting Hole, vaihtasin mielelläni : D)

Harmi kun et aloittanut. Pelasin itsekkin Pokemonia ja Duel Masterssia, mutta sitten hoksasin Yu-Gi-Oh!in, joren lopetin molemmat. On muuten vielä pakat jäljellä, en tosin ole koskenut niihin pitkään aikaan.

-Tuplis-

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat