Kuinka monta Aku Ankka-lehteä sinulla on?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuten otsikosta näkyy, kuinka monta lehteä sinulla on, en tarkoita määrää vaan vuosikertaa, joten kirjoitelkaa, kirjoitelkaa ja vielä kerran kirjoitelkaa! P.S Kyllä määränkin saa pistää jos vain haluaa.

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

No en ole laskenut, mutta Aku Ankkaa on tullut meille vuodesta 1999 ja Aku Ankka Extroja alettiin tilaamaan viime vuonna.

Vierailija

En mä oo jaksanu laskea. Mulla on tosi iso pahvilaatikollinen täynnä Aku Ankkoja, Aku Ankka exstroja ja roope-sedät on sitten erikseen! 8-)

Vierailija

Juuri pari päivää sitten sain tarkan laskun. Ja niitä löytyi minun huoneestani 568.

Toki sitten vielä varastosta ja mökiltä löytyy paljon lisää, mutta niitä pääsen laskeskelamaan sitten vasta keväämällä.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Minulla on 7 kansiollista Aku Ankka-lehtiä, mutta niitä on paljon lisää vielä eräässä laatikossa, joten pitäisi varmaan ostaa lisää kansioita lehdille, vaikka kyllä ne ihan siellä laatikossakin kunnossa pysyvät, eli on minulla noita lehtiä ihan mukava määrä.

Kuuhullu

Vierailija

Enpä tiedä nitä on niin paljon. Mutta minulla on kuusi kansiota ja vielä olme isoa laatikkoa. Niin veikataanpa nyt vaikka, että tuhat.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat