Mistä olette hankkineet Ankka lehtenne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä tein tälläisen topicin en tiedä onko tällaisia vielä mutta en löytänyt ainakaan.

Joten täällä voitte kertoa Disney hankinnoistanne mistä olette saaneet ostaneet hankkineet ne!

Suurin osa minun lehdistä on kaupasta, mummolta ja tilattuna.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

En osta mistään kaupasta Aku Ankkoja vaan Antikvariaatista joten odotan sit viel pari päivää niin sitten tulee halvempi, 20 senttiä/lehti ;)

Vierailija

Ankka -lehteä tilaan joten ne tulevat postilaatikon kautta. Mutta muut sitten tuppaavat mukaan joko divareista (antikvariaateista), erintyyppisistä kaupoista; ruoka- ja kirja. Kirppiksiltäkin sitten tulee hieman aina jotain turhaa mukaan. Muutamia sitten olen saanut iskältä tuliaisiki ties mistä divareista jne. Eli kaikki altahan niitä aina mukaan tulee. Muutamia Taskukirjoja olen sitten saanut (kössinyt) mummon luonta.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Aku Ankka tulee meillekin postilaatikkoon. Ostan kaupasta taskareita, Jumboja ja muita, ja kirjakaupasta sarjiskirjoja. Olen ostanut hyväkuntoisia taskareita ja lehtiä ja muita myös kirppikseltä, torilta ja huutonetistä.

Mummolasta ja varastosta on löytynyt hirveä kasa äitini vanhoja lehtiä ja taskareita.

Vierailija

No saan yleensä monesta paikkaa.Tässä ne tulevat:kirppis,kauppa,divari,tulee tilauksena ja joskus saan sukulaisilta.Ja koko ajan kokoelma karttuu :D.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Mistä olette hankkineet Ankka lehtenne?

akupoju - 12.01.11 04:03 (ID 693329) No itse tilaan Aku Ankkaa. Muut julkaisut tulevat kirppiksiltä, kirjakaupoista tai ihan ruokakaupasta vaan.

Samat sanat.

Vierailija

Lainaus:
Re: Re: Mistä olette hankkineet Ankka lehtenne? akupoju - 12.01.11 04:03 (ID 693329) No itse tilaan Aku Ankkaa. Muut julkaisut tulevat kirppiksiltä, kirjakaupoista tai ihan ruokakaupasta vaan.
Samat sanat. [/quote]

Samoin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat