Onko edellisen vitsi hauska?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olette varmaan kuullut pelin ''edellisen''? No tässä nyt kerrotaan vitseistä. Jos tälläinen on jo olemassa voitte laittaa samantien lukkoon, en vai jaksa ettiä. Mulla ei ole vitsejä nyt mielessä joten en nyt tiedä mitä kirjoitan ;(

Sivut

Kommentit (141)

Vierailija

Ok... Minä en ole kauhean hyvä keksimään vitsejä, mutta laitan nyt tällaisen.

Pikku-Kalle lähetettiin hakemaan kaupasta kurkkua salaattiin ja koirille luita.

Kun Pikku-Kalle tuli kaupasta, matkalla kotiin hänen ylittäessään tietä kaahasi kulman takaa auto. Hän melkein jäi sen alle, ja kiireessä kauppakassi jäi auton alle.

Pian häntä vastaan tuli ystävä, ja kun Pikku-Kalle kertoi mitä tapahtui, niin ystävä kysyi:

Miten kävi?

Pikku-Kalle vastasi: Ei pahemmin, kurkku vain halkesi ja luut katkesivat.

Omasta mielestäni vitsi ei ollut kovinkaan hauska...

Ja Kepakko, ei kannata tehdä turhaan topicia lukotettavaksi että "jos tällainen on, niin lukottakaa" vaan käytä hakua. No, minä en ainakaan ole ennen nähnyt tällaista.

Vierailija

Ihan ok topic.Aloitus viestisi olisi tosin voinut olla pidempi.Enkä täjua sitäkään,miten tämä liittyy keräilyyn.No jotten kuulosta pelkätä jäkättäjältä niin keksitäämpä vitsi.Venäläinen asui talossa,josta puolet oli puolanpuolella ja puolet venäjän.Häneltä kysyttiin,että kummalla puolella hän asuisi mieluummin.Hän vastasi että venäjällä koska siellä talvet eivät ole kylmiä.Ok ei ollut ihan parhaita vitsejäni.

Vierailija

No en oikein ymmärtänyt tuota edellisen vitsiä.

Oma vitsini on tässä:Ruotsalainen, Suomalainen ja Norjalainen näkivät kauniin naisen. He ottivat kisan , että se joka hyppää Mount Everstin huipulta saa tämän naisen. Nainen tuli katsomaan paikan päälle. Aluksi hyppäsi Norjalainen ja tietenkin kuoli. Sitten hyppäsi Ruotsalainen ja hänkin kuoli. Mutta kun Suomalainen oli vuorossa hän sanoi, "Naiset ensin".:))

Vierailija

Edellinen oli outo.

Olipa kerran britannialainen,ranskalainen,ruotsalainen,norjalainen ja suomalainen. He olivat tulossa matkalta ja juuri tulossa lentokentälle, kun lentokoneen ohjaaja sanoi:_"Toinen moottori on epätoiminnassa. Meidän pitää vähentää painoa tai putoamme alas." Irtaimen pois heitettyään matkustajat kuulivat ohjaajan sanovan:_"Putoamme vieläkin. Joidenkin pitää hypätä." Britannialainen katsoi muihin ja sanoi:_"Long live the Queen!" ja hyppäsi ovesta kuolemaan. Sitten ranskalainen sanoi:_"Viva le France!" ja hyppäsi myös. Sitten lentäjä ilmoitti:_ "Painoa on vielä vähän liikaa. Yhden teistä pitää hypätä." Ruotsalainen katsoi avonaisesta ovesta miettien:_"Kuka meistä hyppää?" Sitten norjalainen ja suomalainen katsoivat toisiaan, ja sanoivat:_"Kauan eläköön pohjoismainen yhteistyö!" ja työnsivät ruotsalaisen alas tyhjyyteen.

Vierailija

Ihan ok.

Kapteeni huusi: Vauhti 50 solmua tunnissa! Kapteenin papukaija toisti:Kraak, kraak, 50 solmua tunnissa! Vähän ajan päästä Kapteeni huusi: Osuimme karille! Papukaija toisti jälleen: Kraak, kraak, osuimme karille! Eikä hetkeäkään kun Kapteeni huusi: Pohja vuotaa, kaikki paikkaamaan! Eikä kapteenin papukaija jäänyt tälläkään kertaa sanattomaksi vaan toisti jälleen: Kraak, kraak, Pohja vuotaa, kaikki paikkaamaan! Kun he sitten selvisivät onnettomuudesta, meni kapteeni kirkkoon kiittämään jumalaa yhdessä papin kanssa. Pappi rupesi rukoilemaan niin nopeasti, että papukaija rupesi huutamaan: Kraak, kraak, 50 solmua tunnissa. Tämän jälkeen pappi suuttui ja heitti papukaijaa raamatulla, jolloin papukaija huusi: Kraak, kraak, Osuimme karille! Sen jälkeen eräs paikalla ollut nainen alkoi nauraa niin, että pissasi housuunsa. Jolloin papukaija huusi: Pohja vuotaa, kaikki paikkaamaan!

Ai jaa, joku kerkesi ennen minua.

Vierailija

Ihan ok

Ruotsalainen äiti kirjoitti pojalleen kirjeen:

Rakas poikani! Kirjoitan tämän kirjeen ja kerron, että elämme ja voimme hyvin. Kirjoitan hitaasti, jotta voit lukea aivan omaan tahtiisi. Kun tulet ensi kerralla käymään, et ehkä tunne kotiasi. Olemme nimittäin muuttaneet. Tässä uudessa talossa on pesukonekin, mutta kun panin siihen paitoja ja vedin nupista, niin ne katosivat. Isäsi on saanut uuden työpaikan. Hänellä on viisisataa alaista. Hän haravoi hautausmaata. Sisaresi on saanut lapsen, mutta koska emme vielä tiedä onko se tyttö vai poika, emme tiedä, oletko täti vai setä. Viime viikolla satoi kaksi kertaa. Ensin kolme, sitten neljä päivää.

Rakkain terveisin, Äiti

-Vilkku 10-

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

M.E.S.T.A.R.I kirjoitti sen vitsin minkä minun piti kirjoittaa, mutta kerron sitten jonkun toisen vitsin.

Edellinen vitsi ei naurattanut.

Minun vitsini:

Suomalainen, Ruotsalainen, ja Norjalainen kilpailivat, kumpi heidän äideistään oli pienin.Norjalainen aloitti, ja kehuskeli, että hänen äitinsä mahtuu seisomaan pöydän alla.Ruotsalainen sanoi: Pyh!Minun äitini mahtuu seisomaan tuolin alla.Sitten tuli Suomalaisen vuoro ja sanoi: Minun äiitini onkin niin pieni, että hänen on hypättävä laskuvarjolla kynnyksen alas.

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

Ihan hyvä. Entäs tämä.

Miksi navetasta kuului: Am, am! Koska vasikka oli kysynyt emoltansa: Saanko minäkin ammua? - Ilman muuta, emo vastasi. Olen lukenut tuon jostain akkarista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat