Aku Ankan lopetus!?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä tekisit jos Aku Ankka ja muut Aku Ankkaan viittaamat lehdet ja kirjat lopetettaisiin?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Ei, ei ei!!! Ei Akkareita saisi lopettaa!Ei ikinä! Ja muutenkin olisi ihan tyhmää lopetta Aku Ankat Akun housuttomuuden takia. Ei se tarvi housuja! 8-)

Vierailija

Miettikääs ny, ankalla ei ole housuja luonnossa, miksi se tarvitsisi nyt housut? Mutta merimies nuttu on todella upea ja onneksi Akulla on se.

Jos AA lopetettaisiin, niin minäkin tulisin niklas29:n mielenosoitukseen.

Sitäpaitsi AA-lehteä ei voi lopettaa, koska se on Suomen suosituin lehti...

Vierailija

Aku Ankkaa ei lopeteta, mutta sen menekki tulee heikkenemään. Ellei ihmiset ole niin rikkaita että ostavat tulevaisuudessa 3.50 euron hintaisia lehtiä.

Kun olen täysikäinen tai ikäännyn pari vuotta lisää, luulen että olen lopettanut akkareiden jutskien ostelun, paitsi silloin kun haluan lukemista.

Veli Huilu
Seuraa 
Liittynyt4.1.2010

Lainaus:
Re: Aku Ankan lopetus!?

AkutykkääIineksestä - 13.01.11 06:02 (ID 694032) Aku Ankkaa ei lopeteta, mutta sen menekki tulee heikkenemään. Ellei ihmiset ole niin rikkaita että ostavat tulevaisuudessa 3.50 euron hintaisia lehtiä. Kun olen täysikäinen tai ikäännyn pari vuotta lisää, luulen että olen lopettanut akkareiden jutskien ostelun, paitsi silloin kun haluan lukemista.

Olen samaa miletä että akilan kanssa sekä ATI:n kanssa. Mutta aijon vielä tilata ja keräillä akkareita aikuisenakin!

cxv
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No ei kai siinä auttaisi muu kuin ruveta lukemaan vanhoja lehtiä.:)

Ja tuskinpa se mihinkään loppuisi.Piirtäjiä on paljon,Akulla voi tehdä rahaa jatkuvasti ja tietysti fanejakin löytyy paljon.

Eikä tuo olisi järkevää,koska Akulla saadaan varmaankin mukava määrä rahaa ja silloin tulisi niitä kaiken mailman mielenosoituksia.

Foorumin tylsin mies.

Vierailija

Ei,ei ei. Ei Aku Ankkaa saa lopettaa. Jos joku tekisi niin, menisin heti kiristämään häneltä sen, että Aku Ankka jatkuisi.

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Kukakohan tyhmä niinkin on sanonut, että Aku ankka pitää lopettaa, kun hänellä ei ole housuja? Hyvä ettei sanonut että ankat pitää lopettaa, kun heillä ei ole housuja.Samalla varmaan olisi sanonut että kaikki eläimet pitää lopettaa, kun niillä on housut.Aku ankkaa ei saa lopettaa!!!!!!!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

Vierailija

[quote]Re: Aku Ankan lopetus!?

niklas29 - 13.01.11 03:57 (ID 693852) Joku idiootti mies sanoi aikoinaan, että Aku Ankka pitäisi lopettaa, kun sillä ei ole housuja. Jos Aku aiottaisiin lopettaa tekisin mielenosoituksen sen puolesta ja menisin hakkaamaan sen miehen, joka on koko Aku Ankan lopetusjutun alku.

Minä pyörtyisin jos Aku Ankka lopettettaisiin. Aijon ostaa taskareita ropsuja ja lehtiä vielä aikuisena!

Vierailija

Tällä hetkellä monet sanovat, että tulevat keräilemään Ankka -julkaisuja vielä aikusenakin, mutta miettikääs nyt tyypit vähäsen. Itsekkin ajattelin noin vielä tämän vuoden alkupuolella että "MINÄ OSTAN ANKKOJA VIELÄ AKUISENAKIN!!" jne. Mutta nyt rupesin sitä sitten vähän miettimään, kyllähän niitä on aina kiva lukea jne. mutta sitä tulee sitten vähän kaikenlaista muutakin ajateltavaa, kuin vain pelkkä Aku Ankka.

Mutta enhän minä sitä voi tietää, ihan hyvinhän sinä voit keräille ankkoja vielä aikuisenakin, mistäs sitä tietää, vaikka jostakusta meistä tulisi vielä vaikka käsikirjoittaja tai piirtäjä. Meillä (tai no suurimalla osalla ;D) on vielä koko elämä edessä. Joten ei puhuta minun viestistäni enää.

~ Viitta on voimaa

Vierailija

Jos Aku Ankka lopetettaisiin, pettyisin pahasti. EN ole mikään innokain mahdollinn fani Akkareille, mutta tykkään lukea niitä. Ne saavat ajatukset pois koulusta ja läksyistä ja muista jutuista. Ne antavat hetken rentoutumis hetken. Niiden parissa voi hengähtää ja pitää hauskaa. =)

Se joka vaatisi Aku Ankkojen lopettamista, ei joko ole niitä koskaan kunnolla lukenut, antanut niille mahdollisuutta, tai sitten tämä joku on saanut poikkeuksellisen tylsän lehden käteensä. Ja kaikista ei tietenkään kertakaikkiaan ole Akkari faniksi. Niin kurjaa kuin se onkin.

*Nöösi, nauru naamalla*

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat