Kuinka moni vihaa Aku Ankan sivujen hymiöitä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Olen huomannut monen laittaneen hymiöiden merkkien keskelle välin, käännelleen ja väännelleen niitä. Mutta miksi? Koska he eivät halua käyttää hymiöitä.

Eli, kuinka moni teistä välttelee/vihaa/inhoaa keskusteluiden viesteihin tulevia hymiöitä? Loin keskustelun lähinnä siksi, että haluan tietää kuinka moni on tavallisten tekstihymiöiden puolella. Mielestäni ankkanaamat eivät muistuta alkuunkaan sitä, mitä hymiöillä yritetään viestittää. Esim, jos laitat tällaisen hymiön: : ), siitä tulee tällainen, jos siitä ottaa välin pois: :) Aku ei näytä minusta ollenkaan iloiselta/onnelliselta, nokka vain on auki.

Kuka siis on samalla kannalla kuin minä:

Hymiöitä tulisi muuttaa, tai niitä ei tarvitsisi olla ollenkaan.

//Olen rekisteröitynyt aika vasta, joten en tiedä, jos tämä asia on jo käsitelty. Jos tulee valituksia, ymmärrän kyllä, mutta älkää olko ilkeitä.

Kommentit (15)

Vierailija

ihan ok topic.no viesteihin tulee vaihngossa esim näin jos tekee top5 listan jostakin

4.:Iomero.

niin että ne sekoittavat mutta ovat myös hyviä.

-onni kuittaa-

Vierailija

En pidä yhtään Aku Ankan nettisivujen hymiöistä. Ne "änkeävät" aina tielle. Onneksi hymiövalikko on tulossa joskus.

Vierailija

En pidä myöskään Aku Ankan nettisivujen hymiöistä. Joskus ne ovat ihan hauskoja. Mutta yleensä ne tuppaavat joka väliin. Se ärsyttää.

Vierailija

Lainaus:
Re: Kuinka moni vihaa Aku Ankan sivujen hymiöitä?

The God That Failed - 13.01.11 07:33 (ID 694152) Aku Ankan sivun hymiöt ovat SURKEIMMAT koskaan nähneeni...

Niitä on vaikea tehdä hermothan siinä menee...

Deekymppi
Seuraa 
Liittynyt24.9.2010

Minulle tulee aina Uusin aku ankka lehti topicissa, kun arvostelen Aku ankkaa hymiöitä.Välillä ne ärsyttää.Hymiö tulee vahingossa niin, kun kirjoitan sanan numero lyhennettynä näin:N kaksoispiste ja o eli n:o. En muista kaksois pisteen jälkeen välilyöntiä.Jos muistaisin, sitä ärsyttävää hymiöä ei tulisi! Tässä esimerkki, kn kirjoittelin Aku ankka arvostelua:

Taas on arostelun aika, ja tällä kertaa vuorossa on n:o 48!

Arvostelkaa Akkareita ja nostakaa Ankka-aiheisia ketjuja!

aw
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ennen täällä tuli instahymiöitä jotka muistuttivat Akua tai muita. Muuten, miksi ihmeessä laitat viestin topickiin jonka viime viesti tuli 2 vuotta sitten?

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Onkos se sitten kiellettyä?

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

....
Seuraa 
Liittynyt19.1.2013

Sehän on vain hyvä, kun herättää jonkin topicin ``eloon``.

Miksiköhän kukaan ei lue Valtiopelin sääntöjä, kaikki vaan tulee mukaan jollain miljardin ihmisen ydinasevaltioilla?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat